Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Linda4 heeft 1 reactie op het forum en dit is een link naar een site, riekt naar reclame!

Grote maten shirts mannen
Het topic Aanrader, is reclame!
Hi hi, Ambrosia, even off topic, moest erg lachen om je nieuwe motto. Je kan ook nog zeggen, hard to pronounce and impossible to solve

:-)
quote:ambrosia9 schreef op 21 september 2008 @ 19:03:

Het topic Aanrader, is reclame!Bedankt, het is verwijderd!
quote:Moordwijf schreef op 21 september 2008 @ 11:58:

Linda4 heeft 1 reactie op het forum en dit is een link naar een site, riekt naar reclame!

Grote maten shirts mannenIk denk dat je gelijk hebt, ik kan het alleen niet hard maken. In dit geval dus het voordeel van de twijfel.
quote:Muis66 schreef op 21 september 2008 @ 19:51:

Hi hi, Ambrosia, even off topic, moest erg lachen om je nieuwe motto. Je kan ook nog zeggen, hard to pronounce and impossible to solve

:-)Hey Muis, (hier ook sorry voor offtopic). Maar ik ga je tip gebruiken, dank!
Het topic 'sieraden' van chan2008 riekt naar reclame...
Op het topic "tas organizer en tassenhaak" wordt reclame gemaakt door Stylicious.
quote:Ring1981 schreef op 27 september 2008 @ 23:46:

Het topic 'sieraden' van chan2008 riekt naar reclame...Ohh, ik ben dus te laat om te klikken
Peas on earth!
Schravelvot, bij nadere beschouwing stond het hele topic vol met allerlei soms dubieuze reclame, ik heb het dus maar verwijderd.

Prinsesopdeerwt, thanx, het is verwijderd.
Het topic Goedkope kapper Den Haag Centrum is verplaatst naar het prikbord.
Het topic sweater ontwerp is verplaatst naar het prikbord. Oproepjes zijn niet toegestaan.
Op het topic ' Goedkoopste oililytassen ....') wordt reclame gemaakt.
...
quote:queenie1 schreef op 02 oktober 2008 @ 16:33:

Op het topic ' Goedkoopste oililytassen ....') wordt reclame gemaakt.ze heeft het zelf al bewerkt. Overigens bewerk ik deze quote en jouw post ook nog even, ik denk dat je wel begrijpt waarom !
Willeke9 promoot in 3 verschillende topics 3 verschillende webshops (mbt verzorgingsproducten.) Ik weet niet zeker of het reclame is of dat ze iedereen uit barmhartige overwegingen op goedkope internetsites wil wijzen, maar het riekt naar promotie!
Hmm, ik zie dat ze een van de links heeft verwijderd, dus wellicht zat ik fout. Maar misschien kun jij er je licht even op schijnen Engel3!
Tja, op zich is het niet verboden om links te plaatsen als vorm van reclame of gewoon informatievoorziening, als het maar geen spam van je eigen site en/of eigen produkten betreft. Ik zie geen indicaties dat het om het laatste gaat, dus ze krijgt het voordeel van de twijfel.
In eerste instantie dacht ik dat ze aan het spammen was, maar met het verwijderen van wat links, is het dubieuze er al wat af. Voordeel van de twijfel is dus wel zo eerlijk. Dank voor je moeite!
Prikbordprularia...
pampabags= reclame lijkt mij.
Jaschenca, het is verplaatst, bedankt!

Zusenzo, ik snap wat je bedoelt, maar ik kan er helaas niets mee doen aangezien een duidelijk verband ontbreekt.
Wanneer is het dan wel reclame voordat ik nogeens voor klikspaan ga spelen.
quote:zusenzo schreef op 09 oktober 2008 @ 14:11:

Wanneer is het dan wel reclame voordat ik nogeens voor klikspaan ga spelen.

In principe zijn we vooral alert op spammen, dus mensen die hier alleen komen om hun eigen producten/site te promoten. Daarnaast is het niet toegestaan om actief te 'werven', dus in een posting te melden dat men je kan mailen of naar je website kan gaan voor meer informatie of te melden dat je een eigen winkel hebt waar je die en die producten verkoopt. Voor de rest is het niet verboden om te verwijzen naar een site waar men bepaalde producten verkoopt en/of informatie geeft. Wat dat betreft maken we geen onderscheid tussen het verwijzen naar bekende ketens en naar eenmans internetwinkels.

Ik heb achteraf nog wel de link in de openingspost van het topic waar je naar verwijst, bewerkt om enigszins tegen te gaan dat het inderdaad het effect van reclame heeft.
Reclame
Het topic Kan niet kiezen welke tas, help is verwijderd. Reclame maken voor eigen werk is niet toegestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven