Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zondag 21 september 2008 om 22:49
quote:ambrosia9 schreef op 21 september 2008 @ 19:03:
Het topic Aanrader, is reclame!Bedankt, het is verwijderd!
Het topic Aanrader, is reclame!Bedankt, het is verwijderd!
zondag 21 september 2008 om 22:50
quote:Moordwijf schreef op 21 september 2008 @ 11:58:
Linda4 heeft 1 reactie op het forum en dit is een link naar een site, riekt naar reclame!
Grote maten shirts mannenIk denk dat je gelijk hebt, ik kan het alleen niet hard maken. In dit geval dus het voordeel van de twijfel.
Linda4 heeft 1 reactie op het forum en dit is een link naar een site, riekt naar reclame!
Grote maten shirts mannenIk denk dat je gelijk hebt, ik kan het alleen niet hard maken. In dit geval dus het voordeel van de twijfel.
maandag 22 september 2008 om 21:59
zondag 28 september 2008 om 23:10
Schravelvot, bij nadere beschouwing stond het hele topic vol met allerlei soms dubieuze reclame, ik heb het dus maar verwijderd.
Prinsesopdeerwt, thanx, het is verwijderd.
Prinsesopdeerwt, thanx, het is verwijderd.
maandag 29 september 2008 om 20:56
Het topic Goedkope kapper Den Haag Centrum is verplaatst naar het prikbord.
dinsdag 30 september 2008 om 22:24
Het topic sweater ontwerp is verplaatst naar het prikbord. Oproepjes zijn niet toegestaan.
zaterdag 4 oktober 2008 om 22:53
quote:queenie1 schreef op 02 oktober 2008 @ 16:33:
Op het topic ' Goedkoopste oililytassen ....') wordt reclame gemaakt.ze heeft het zelf al bewerkt. Overigens bewerk ik deze quote en jouw post ook nog even, ik denk dat je wel begrijpt waarom !
Op het topic ' Goedkoopste oililytassen ....') wordt reclame gemaakt.ze heeft het zelf al bewerkt. Overigens bewerk ik deze quote en jouw post ook nog even, ik denk dat je wel begrijpt waarom !
zondag 5 oktober 2008 om 17:29
maandag 6 oktober 2008 om 22:13
Tja, op zich is het niet verboden om links te plaatsen als vorm van reclame of gewoon informatievoorziening, als het maar geen spam van je eigen site en/of eigen produkten betreft. Ik zie geen indicaties dat het om het laatste gaat, dus ze krijgt het voordeel van de twijfel.
woensdag 8 oktober 2008 om 23:33
Jaschenca, het is verplaatst, bedankt!
Zusenzo, ik snap wat je bedoelt, maar ik kan er helaas niets mee doen aangezien een duidelijk verband ontbreekt.
Zusenzo, ik snap wat je bedoelt, maar ik kan er helaas niets mee doen aangezien een duidelijk verband ontbreekt.
donderdag 9 oktober 2008 om 21:28
quote:zusenzo schreef op 09 oktober 2008 @ 14:11:
Wanneer is het dan wel reclame voordat ik nogeens voor klikspaan ga spelen.
In principe zijn we vooral alert op spammen, dus mensen die hier alleen komen om hun eigen producten/site te promoten. Daarnaast is het niet toegestaan om actief te 'werven', dus in een posting te melden dat men je kan mailen of naar je website kan gaan voor meer informatie of te melden dat je een eigen winkel hebt waar je die en die producten verkoopt. Voor de rest is het niet verboden om te verwijzen naar een site waar men bepaalde producten verkoopt en/of informatie geeft. Wat dat betreft maken we geen onderscheid tussen het verwijzen naar bekende ketens en naar eenmans internetwinkels.
Ik heb achteraf nog wel de link in de openingspost van het topic waar je naar verwijst, bewerkt om enigszins tegen te gaan dat het inderdaad het effect van reclame heeft.
Wanneer is het dan wel reclame voordat ik nogeens voor klikspaan ga spelen.
In principe zijn we vooral alert op spammen, dus mensen die hier alleen komen om hun eigen producten/site te promoten. Daarnaast is het niet toegestaan om actief te 'werven', dus in een posting te melden dat men je kan mailen of naar je website kan gaan voor meer informatie of te melden dat je een eigen winkel hebt waar je die en die producten verkoopt. Voor de rest is het niet verboden om te verwijzen naar een site waar men bepaalde producten verkoopt en/of informatie geeft. Wat dat betreft maken we geen onderscheid tussen het verwijzen naar bekende ketens en naar eenmans internetwinkels.
Ik heb achteraf nog wel de link in de openingspost van het topic waar je naar verwijst, bewerkt om enigszins tegen te gaan dat het inderdaad het effect van reclame heeft.
vrijdag 10 oktober 2008 om 22:34
Het topic Kan niet kiezen welke tas, help is verwijderd. Reclame maken voor eigen werk is niet toegestaan.