Mode & Beauty alle pijlers

Mooie simpele sieraden

27-02-2021 19:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar simpele (niet te dure) maar wel echt zilver/gouden sieraden. Snap dat dat duurder is dan ‘meuk’ van de hm oid.

Vind bijvoorbeeld Heyharper leuke dingen hebben, ken daar de kwaliteit niet van maar vind het er mooi uitzien.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 04-07-2021 18:39
98.18% gewijzigd
Ken je Blush?
Arequipa schreef:
27-02-2021 19:52

Vind bijvoorbeeld Heyharper leuke dingen hebben, ken daar de kwaliteit niet van maar vind het er mooi uitzien.
Dat kan geen echt goud zijn voor dat geld.

Edit: is het dus ook niet :)
van goede plated gold zie je niet dat het niet massief is.
behalve als je naar een merktekentje gaat zoeken .

als je het verliest is het niet zó vreselijk erg.
retrostar wijzigde dit bericht op 27-02-2021 20:23
19.26% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Of bij een veiling kopen.
Ik houd van afwisselen dus wil ook niet te dure sieraden. Heb vooral verguld zilver, en koop af en toe iets van Sas, Diva en verschillende verkopers van Etsy (bijvoorbeeld Darte op Etsy heeft mooie spullen). Net nog een paar ‘circle studs’ besteld vanuit Barcelona,

Verguld zilver is wel wat kwetsbaarder en veroudert sneller dan echt goud. Dus oppassen met parfum en haarspray en niet haren wassen met oorbellen in. Maar verder blijven ze bij mij mooi.
MollyMalone schreef:
27-02-2021 20:01
Dat kan geen echt goud zijn voor dat geld.

Edit: is het dus ook niet :)
Nee klopt! Schijnt wel goed te zijn, in de zin dat het niet afslijt en je ermee kan douchen. Dacht het proberen waard voor oorbellen die ik altijd lijk te verliezen.
puntillita schreef:
27-02-2021 20:32
Ik houd van afwisselen dus wil ook niet te dure sieraden. Heb vooral verguld zilver, en koop af en toe iets van Sas, Diva en verschillende verkopers van Etsy (bijvoorbeeld Darte op Etsy heeft mooie spullen). Net nog een paar ‘circle studs’ besteld vanuit Barcelona,

Verguld zilver is wel wat kwetsbaarder en veroudert sneller dan echt goud. Dus oppassen met parfum en haarspray en niet haren wassen met oorbellen in. Maar verder blijven ze bij mij mooi.
Dit zijn leuke winkeltjes! Ga eens kijken of ik even door t raam kan gluren.
Ga naar een pandjes huis, daar koop je vaak naar gelang het gewicht. Beter een iets wat je mooi vindt en kwalitatief in orde is, dan rommel die uiteindelijk duurkoop blijkt te zijn.
Camps & Camps vind ik mooi.
Fashionology: https://www.fashionology.nl/en/

By1oak: https://www.by1oak.com/
[Insert text here]
Ik koop graag sieraden bij https://koidazur.nl/
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven