Mooie simpele sieraden
zaterdag 27 februari 2021 om 19:52
zaterdag 27 februari 2021 om 20:21
zaterdag 27 februari 2021 om 20:32
Ik houd van afwisselen dus wil ook niet te dure sieraden. Heb vooral verguld zilver, en koop af en toe iets van Sas, Diva en verschillende verkopers van Etsy (bijvoorbeeld Darte op Etsy heeft mooie spullen). Net nog een paar ‘circle studs’ besteld vanuit Barcelona,
Verguld zilver is wel wat kwetsbaarder en veroudert sneller dan echt goud. Dus oppassen met parfum en haarspray en niet haren wassen met oorbellen in. Maar verder blijven ze bij mij mooi.
Verguld zilver is wel wat kwetsbaarder en veroudert sneller dan echt goud. Dus oppassen met parfum en haarspray en niet haren wassen met oorbellen in. Maar verder blijven ze bij mij mooi.
zaterdag 27 februari 2021 om 20:41
Nee klopt! Schijnt wel goed te zijn, in de zin dat het niet afslijt en je ermee kan douchen. Dacht het proberen waard voor oorbellen die ik altijd lijk te verliezen.MollyMalone schreef: ↑27-02-2021 20:01Dat kan geen echt goud zijn voor dat geld.
Edit: is het dus ook niet![]()
zaterdag 27 februari 2021 om 20:46
Dit zijn leuke winkeltjes! Ga eens kijken of ik even door t raam kan gluren.puntillita schreef: ↑27-02-2021 20:32Ik houd van afwisselen dus wil ook niet te dure sieraden. Heb vooral verguld zilver, en koop af en toe iets van Sas, Diva en verschillende verkopers van Etsy (bijvoorbeeld Darte op Etsy heeft mooie spullen). Net nog een paar ‘circle studs’ besteld vanuit Barcelona,
zaterdag 27 februari 2021 om 20:56
zaterdag 27 februari 2021 om 21:27
Ik koop graag sieraden bij https://koidazur.nl/
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.