Mooiste jeans?
woensdag 9 mei 2012 om 18:04
Wat is jou fijnste jeans/ spijkerbroek in je kast.
Ik ben inmiddels zo ver dat ik weer in de normale jeans maten pas, 32 of 33, ligt aan de maat maar ik kan er werkelijk geen een vinden die leuk staat.
Ik heb een zandloper figuur, heupen maar wel weer een echte taille, waardoor de meeste jeans dus open staan aan de achterkant.
Ik heb de Levi demi curve geprobeerd maar ik zal een bold curve moeten nemen ws.
Dan nog vind ik de stof daarvan niet fijn.
Dus wat is jullie fijnste jeans?
Ik ben inmiddels zo ver dat ik weer in de normale jeans maten pas, 32 of 33, ligt aan de maat maar ik kan er werkelijk geen een vinden die leuk staat.
Ik heb een zandloper figuur, heupen maar wel weer een echte taille, waardoor de meeste jeans dus open staan aan de achterkant.
Ik heb de Levi demi curve geprobeerd maar ik zal een bold curve moeten nemen ws.
Dan nog vind ik de stof daarvan niet fijn.
Dus wat is jullie fijnste jeans?
woensdag 9 mei 2012 om 18:13
Een spijkerbroek van veromoda, beetje wijder model. Een jaar of 6 geleden gekocht en vorig jaar kon hij echt niet meer.
Ik baal er nog steeds van, ook nog niks kunnen vinden wat zo goed zit.
Ik heb ook een zandloperfiguur en confectiemaat 38 / spijkerbroekenmaat 30/34.
Pas nog in de stad geweest, maar kon niks vinden. Veel broeken hebben iniminizakjes waardoor m'n kont mega lijkt, en ik heb helemaal geen dikke kont...
Ik baal er nog steeds van, ook nog niks kunnen vinden wat zo goed zit.
Ik heb ook een zandloperfiguur en confectiemaat 38 / spijkerbroekenmaat 30/34.
Pas nog in de stad geweest, maar kon niks vinden. Veel broeken hebben iniminizakjes waardoor m'n kont mega lijkt, en ik heb helemaal geen dikke kont...
woensdag 9 mei 2012 om 18:18
Heb vrij lang Indian Rose gedragen, voor mij perfect model en pasvorm.
Nu weer terug naar EDC/Esprit, wel via de webwinkel want in de winkels hangt standaard lengte 32 en dat is te kort.
Wat me vanuit verschillende merken is opgevallen is dat de zakken achterop zo snel uitscheuren terwijl ik niet te krap koop. Zal wel aan de stof liggen vermoed ik.
Ik zie wel een aantal andere merken hier ook voorbijkomen. Toch ook daar maar eens op letten dan .
Nu weer terug naar EDC/Esprit, wel via de webwinkel want in de winkels hangt standaard lengte 32 en dat is te kort.
Wat me vanuit verschillende merken is opgevallen is dat de zakken achterop zo snel uitscheuren terwijl ik niet te krap koop. Zal wel aan de stof liggen vermoed ik.
Ik zie wel een aantal andere merken hier ook voorbijkomen. Toch ook daar maar eens op letten dan .
woensdag 9 mei 2012 om 18:20
quote:Dibbes1 schreef op 09 mei 2012 @ 18:18:
.
Psssst Dib...ik zeg Marktplaats!
heb nu 2 IR broeken gekocht via MP
¤15, en ¤20
Die van ¤15 voor ¤7.50 een maatje kleiner laten maken en ik kan weer een paar jaar vooruit!
.
¤15, en ¤20
Die van ¤15 voor ¤7.50 een maatje kleiner laten maken en ik kan weer een paar jaar vooruit!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 mei 2012 om 18:24
quote:zusenzoo schreef op 09 mei 2012 @ 18:15:
Of van die lage zakjes, of weer te hoge GRMBL.
Ik weet het, ik heb er nu echt geeneen die meer goed past, dus hoop op de tip.
Ik ga sowieso dus even naar de WE morgen, Veromoda had niks.
De WE is echt de moeite waard.
Bij mij staan spijkerbroeken ook altijd een meter wijd open aan de achterkant maar deze sluit mooi aan.
Of van die lage zakjes, of weer te hoge GRMBL.
Ik weet het, ik heb er nu echt geeneen die meer goed past, dus hoop op de tip.
Ik ga sowieso dus even naar de WE morgen, Veromoda had niks.
De WE is echt de moeite waard.
Bij mij staan spijkerbroeken ook altijd een meter wijd open aan de achterkant maar deze sluit mooi aan.
woensdag 9 mei 2012 om 18:55
quote:ilovemyshoes schreef op 09 mei 2012 @ 18:19:
Ik heb altijd jeans van H&M. Het model sqin. Ik draag niet heel vaak jeans(alleen voor werk), maar deze vind ik altijd fijn zitten.Ze zitten niet te laag in de taille en er zit een beetje stretch in.Zelfde hier Als je een donkere koopt, vervaagt die kleur wel snel, maarja die dingen kosten toch geen drol in vergelijking met merkbroeken.
Ik heb altijd jeans van H&M. Het model sqin. Ik draag niet heel vaak jeans(alleen voor werk), maar deze vind ik altijd fijn zitten.Ze zitten niet te laag in de taille en er zit een beetje stretch in.Zelfde hier Als je een donkere koopt, vervaagt die kleur wel snel, maarja die dingen kosten toch geen drol in vergelijking met merkbroeken.
woensdag 9 mei 2012 om 18:56
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 18:20:
[...]
¤15, en ¤20
Hey Sum , tnx, kijk nooit op MP, toch het huiverige 'komt het wel aan idee' . OT: hoe is het verder met je?
Oja, Replay heb ik er ook nog 1 van, die zit ook prima.
[...]
¤15, en ¤20
Hey Sum , tnx, kijk nooit op MP, toch het huiverige 'komt het wel aan idee' . OT: hoe is het verder met je?
woensdag 9 mei 2012 om 18:59
woensdag 9 mei 2012 om 19:01
Ik draag wel Levi's, maar dan de 501 (het nieuwe model, niet die ze jaren terug hadden). Ook mooi vind ik de Diesel Ronhary en de Herrlicher Sharon, alhoewel de Sharon wel wat laag op de heupen is.
Ik vind zelf dat een donkerdere broek in een recht model het mooist afkleedt bij maat 33 in model zandloper
Ik vind zelf dat een donkerdere broek in een recht model het mooist afkleedt bij maat 33 in model zandloper
woensdag 9 mei 2012 om 19:10
quote:nummerzoveel schreef op 09 mei 2012 @ 19:01:
Ik draag wel Levi's, maar dan de 501 (het nieuwe model, niet die ze jaren terug hadden). Ook mooi vind ik de Diesel Ronhary en de Herrlicher Sharon, alhoewel de Sharon wel wat laag op de heupen is.
Ik vind zelf dat een donkerdere broek in een recht model het mooist afkleedt bij maat 33 in model zandloper :-)Nummerzoveel, google is my friend ik weet maar hebben ze zoiets ook in de flared modellen? Wat jij schrijft spreekt me ook wel aan nl. Ik heb de Replay in een recht model (dus wat smaller bij de pijpen vooral onderaan) en die valt prima als ik een pump aan heb maar niet zo mooi met laarzen eronder (laarzen erover is geen optie , hou ik niet van).
Ik vind zelf dat een donkerdere broek in een recht model het mooist afkleedt bij maat 33 in model zandloper :-)Nummerzoveel, google is my friend ik weet maar hebben ze zoiets ook in de flared modellen? Wat jij schrijft spreekt me ook wel aan nl. Ik heb de Replay in een recht model (dus wat smaller bij de pijpen vooral onderaan) en die valt prima als ik een pump aan heb maar niet zo mooi met laarzen eronder (laarzen erover is geen optie , hou ik niet van).
woensdag 9 mei 2012 om 19:19
Levi's bold curve zit goed.... maar wijkt toch echt nog behoorlijk in de taille als ik ga zitten. Mac zit geweldig! (Duits model voor Degelijke Duitse Dijen ) Vind alleen de wassingen niet altijd mooi.
Ik had ooit de perfecte Kuyichi... mja, toen ging het model uit de collectie.
Ik had ooit de perfecte Kuyichi... mja, toen ging het model uit de collectie.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
woensdag 9 mei 2012 om 19:29
Salsa jeans.com! Je kan daar invullen wat voor figuur je hebt en krijgt dan echt een goed advies. Ik heb altijd de push in secret.
Zitten heel lekker beetje stretch blijft ook na paar dagen dragen lekker zitten en lubbert niet uit. Je kan ze wel alleen via internet bestellen, maar dat gaat heel goed. Snelle gratis,levering en alles kan ook gewoon retour. En als je hun advies aan houd (je kan ook je maten doorgeven), past ie eigenlijk altijd!
Ik zweer bij Salsa!!!!!!
Zitten heel lekker beetje stretch blijft ook na paar dagen dragen lekker zitten en lubbert niet uit. Je kan ze wel alleen via internet bestellen, maar dat gaat heel goed. Snelle gratis,levering en alles kan ook gewoon retour. En als je hun advies aan houd (je kan ook je maten doorgeven), past ie eigenlijk altijd!
Ik zweer bij Salsa!!!!!!
woensdag 9 mei 2012 om 19:50
quote:Dibbes1 schreef op 09 mei 2012 @ 18:56:
[...]
Oh, ik ga ze ook gewoon zelf ophalen hoor!
Wil ze toch ook passen
(off topic, ja gaat lekker druk, maar goed, met jou ook?)
[...]
Oh, ik ga ze ook gewoon zelf ophalen hoor!
Wil ze toch ook passen
(off topic, ja gaat lekker druk, maar goed, met jou ook?)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 mei 2012 om 20:17