Mode & Beauty alle pijlers

Mooiste jeans?

09-05-2012 18:04 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is jou fijnste jeans/ spijkerbroek in je kast.

Ik ben inmiddels zo ver dat ik weer in de normale jeans maten pas, 32 of 33, ligt aan de maat maar ik kan er werkelijk geen een vinden die leuk staat.

Ik heb een zandloper figuur, heupen maar wel weer een echte taille, waardoor de meeste jeans dus open staan aan de achterkant.

Ik heb de Levi demi curve geprobeerd maar ik zal een bold curve moeten nemen ws.

Dan nog vind ik de stof daarvan niet fijn.

Dus wat is jullie fijnste jeans?
@ Angelflower

Ik heb even op de site gekeken en die spijkerbroeken vind ik echt supermooi. Vooral de wat hogere taille.

Kun jij me even helpen met de maat: ik draag van Esprit altijd 33/32 (zit ook iets stretch in), maar van gewone broeken maat 44 en dat is hier 34 inch.

Komt dat overeen of is het beter bij Salsa 34 inch te bestellen ? Normaal vallen portugese/spaanse maten toch wat kleiner.

Bedankt voor je info !
quote:scamp schreef op 09 mei 2012 @ 18:08:

[fgcolor=#0039B3]De Lisa van de WE

Ik had maat 34 daarvan. Zat heerlijk!

Super broek idd. Ik heb hem in 32 (dream on), 33 en 34 (nu weer te groot) in zwarte, witte en blauwe varianten in mijn kast liggen.

Oh, en als je nog aan het afvallen bent en dus nu iets 'tijdelijks' moet hebben, kun je ook opletten bij de C&A. Die hebben zo nu en dan fijne en goed betaalbare spijkerbroeken!
Ik heb nu een wrangler en eentje van Gin Tonic die goed zitten. Heb korte benen - en dus lengtemaat 30 nodig en dat heb je niet bij alle merken. Houd ook van de wat hogere modellen, geen zin in inkijk haha...
Een voettocht van duizend kilometer begint met één stap (Lao Tse)
Silver Suki! Ik had er eentje gekocht bij de kringloop/tweedehands winkel, en heb net mijn eerste nieuwe gekocht. Ik gooi ze zelfs in de droger en ze blijven mooi donker. Ook zitten de zakken op de billen heel mooi als je de simpele neemt zonder versieringen en witte naden. Ik heb de bold curve van Levi's vandaag ook aan gehad maar ik vond die niet zo.
Diesel Ronhar, maar dat model bestaat niet meer. Helaas hebben ze momenteel ook geen alternatief dat mij mooi past.

Mijn laatste nieuwe jeans is een g-star 3301. Er zit stretch in dus pas zeker ook een maatje kleiner dan je gewoon bent.

Onlangs heb ik ook een mooie jeans gepast van Fornarina: new fresh. Alleen heb ik totaal geen ervaring met dit merk en heb ik schrik dat deze zal uitlopen.

Deze 3 modellen zijn bootlegs met een eerder lage taille (maar niet 'bouwvakkersspleet laag').
7 for all mankind, ik heb verschillende modellen maar de fijnste vind ik de original bootcut NY dark.
LTB model Molly,is wel een super slim model.

De five bootcut van esprit,wel met low waist.

Ik ben 1.76,en draag maat 30
Ik draag het liefst de &flary van H&M, maar dan wel de oude modellen. Laatst hebben ze ze ook weer even in de webshop gehad, maar volgens mij nu ook niet meer.

Weet wel dat de latere modellen ook een wat hogere taille hadden, de oudere hadden een lagere taille.

De stoffen en diktes verschillen wel per broek, maar ik vind het model erg mooi.
Ik ben echt heel blij met mijn spijkerbroek van kuyichi! Ik heb een beetje hetzelfde figuur als de omschrijving van TO, en deze broek heeft niet te kleine achterzakken en sluit goed aan. Er moest wel een stukje af trouwens. Ik heb ook een spijkerbroek vam tommy hilfiger die ik heel fijn vind. Ook met wat grotere zakken anders lijkt mn kont gigantisch.
Mexx had ook altijd een aantal fijne spijkerbroeken, maar daar ben ik al even niet geweest. Ik ga nu meestal naar men at work.
Het merk mos mosh maakt de taille smaller tov de heup, wel duurdere categorie maar goede kwaliteit.

Bonaparte heeft ook fijne spijkerbroeken als je dijen groter zijn dan je taille.
@dibbes

Sorry, ik lees je reactie net pas. Ik ben niet thuis in de flare-modellen, maar de Levis past goed over al mijn laarzen heen.
Ik vind de jeans van G-star en van Tommy hilfiger het fijnst al zijn ze niet goedkoop. Vorige week kreeg ik een nieuwsbrief van www.vifjeans.nl dat ze 30% korting hebben ivm verbouwing. Ik heb toen 2 jeans gekocht, 1 van G-star en 1 van Maison Scotch. Toen hadden ze nog veel modellen in veel maten, weet niet of ze dat nu nog hebben.

De laatste tijd koop ik vooral jeans die smal zijn aan de onderkant, omdat ik mn broek niet meer in mn laarsen doe. Een broek met wijde pijpen vind ik dan niet zo mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven