Mode & Beauty alle pijlers

Muubaa jasjes

19-06-2012 16:24 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar je deze leuke jasjes kunt kopen? Of misschien zelf wilt verkopen. Online vragen ze erg veel geld. Maat 36 van Muubaa
http://www.shopgids.nl/ni ... ubaa-jasje-met-40-korting

nog steeds erg prijzig dus denk niet dat je ze goedkoper vind.

moest eigenlijk gelijk aan de kringloopwinkel denken.

dit is weer zoiets van het is al een keer eerder in de mode geweest tig jaar terug.
Wow, wel heeeel erg gaaf!

Nu wil ik ook :(

Helaas ver boven mijn budget
Heb die van mij bij littlesoho gekocht. Maat 36 alleen ik wil hem niet kwijt Ik heb hem vorig jaar in de online sale gekocht voor bijna de helft. Weet niet of ze ze nog steeds verkopen. Bij Bags and the city in Rotterdam hebben ze ze ook. Misschien kun je daar een mooie vinden in de uitverkoop?
Ik vind het jasje in de link van winneh echt super mooi! Heb zelf iets soortgelijks in grijs/blauwe kleur, maar deze begint na 4 jaar toch minder mooi te worden.. Ben al een jaar op zoek naar iets dat net zo mooi is en onder de 200 euro kost, maar niet te vinden:( Iemand een idee?
En bedankt, nu wil ik die ook.
Volgens mij zijn ze nooit niet in de mode geweest en van wat ik zie, altijd overal te krijgen, in stof, nepleer en echt leer.
Edit, en dus vanaf ca 25 euro tot heeeeeel veeel euro
Ik ga binnekort naar Rotterdam, dus daar ga ik zeker even langs! Muubaa jasjes word gedragen door sterren en is van geitenleer gemaakt, ook is er ijzerdraad in de randen verwerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven