Naar de kapper
vrijdag 3 juni 2022 om 22:20
Hallo allemaal,
Ik ben 35 en heb al bijna mijn hele leven lang haar (op 2 keer ofzo na). Ik heb af en toe getwijfeld het kort te knippen maar durfde niet echt. Ik vind mijn haar al lang niet zo leuk en stop het altijd in een staart.
Nu ga ik morgen naar de kapper…. En denk eraan om het rigoreus kort te knippen. Niet tot mijn schouders maar de helft daarvan.
Maar ik wil er niet mannelijk of juist tuttig uitzien. Of oud…. Een beetje warrige look lijkt me wel leuk. Wat vinden jullie van kort haar bij vrouwen?
Ik ben 35 en heb al bijna mijn hele leven lang haar (op 2 keer ofzo na). Ik heb af en toe getwijfeld het kort te knippen maar durfde niet echt. Ik vind mijn haar al lang niet zo leuk en stop het altijd in een staart.
Nu ga ik morgen naar de kapper…. En denk eraan om het rigoreus kort te knippen. Niet tot mijn schouders maar de helft daarvan.
Maar ik wil er niet mannelijk of juist tuttig uitzien. Of oud…. Een beetje warrige look lijkt me wel leuk. Wat vinden jullie van kort haar bij vrouwen?
zaterdag 4 juni 2022 om 06:49
Je hebt kort en kort. Echt kort haar vind ik vrijwel nooit mooi. Tenzij je heel mooi bent, zoals Marilyn Monroe of Keira Knightly. Maar als je een bonkige Hollandse vrouw van 1.80 bent en niet al te slank vind ik langer haar echt veel mooier staan. En kort pittig rood is iets dat gewoon verboden moet worden, net als crocs, witte leggings en sandalen met sokken.
zaterdag 4 juni 2022 om 07:21
Eens, sommige vrouwen houden zo vast aan lang haar terwijl korter in veel gevallen stukken vlotter zou zijn.
Mijn haar is bijvoorbeeld helemaal niet geschikt om te laten groeien. Het wordt dun en slierterig onderin.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
zondag 5 juni 2022 om 08:13
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in