Mode & Beauty alle pijlers

Naar de kapper

03-06-2022 22:20 35 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Ik ben 35 en heb al bijna mijn hele leven lang haar (op 2 keer ofzo na). Ik heb af en toe getwijfeld het kort te knippen maar durfde niet echt. Ik vind mijn haar al lang niet zo leuk en stop het altijd in een staart.

Nu ga ik morgen naar de kapper…. En denk eraan om het rigoreus kort te knippen. Niet tot mijn schouders maar de helft daarvan.

Maar ik wil er niet mannelijk of juist tuttig uitzien. Of oud…. Een beetje warrige look lijkt me wel leuk. Wat vinden jullie van kort haar bij vrouwen?
Google eens op halflange bob, dat is een beetje die middenlengte!

Als je haar korter is heb je waarschijnlijk ook wat meer slag etc. Dan bij langer haar.

Veel plezier!
Bewaar je je afgeknipte haar wel? Dan kun je het nog doneren...
Lorem Ipsum
Je hebt kort en kort. Echt kort haar vind ik vrijwel nooit mooi. Tenzij je heel mooi bent, zoals Marilyn Monroe of Keira Knightly. Maar als je een bonkige Hollandse vrouw van 1.80 bent en niet al te slank vind ik langer haar echt veel mooier staan. En kort pittig rood is iets dat gewoon verboden moet worden, net als crocs, witte leggings en sandalen met sokken.
S0LEIL schreef:
04-06-2022 00:24
Ik vind het alleen jeugdiger bij jonge vrouwen. Zo voorbij de 35 à 40 vind ik echt lang haar juist vaak lijzig worden en saai en oud maken.
Eens, sommige vrouwen houden zo vast aan lang haar terwijl korter in veel gevallen stukken vlotter zou zijn.
Mijn haar is bijvoorbeeld helemaal niet geschikt om te laten groeien. Het wordt dun en slierterig onderin.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Ik heb een keer eerder mijn haar gedoneerd. Ik weet alleen niet of ik nu die 30 cm haal. Ik zal eens vragen aan de kapper zo.
mijn zus is het milletje
Tiki schreef:
04-06-2022 09:59
mijn zus is het milletje
?
Ik vind niets van kort haar bij vrouwen, moet ieder voor zich weten. Alleen wil ik het niet zelf. Heb al bijna 50 jaar lang haar en blijf het mooi vinden.
Succes!
hoe ist geworden? :lightbulb:
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
kers schreef:
04-06-2022 14:56
hoe ist geworden? :lightbulb:
Heel mooi 🤩. Ik was er meteen heel blij mee. Ik zie er meteen 10 jaar jonger uit. Mijn haar heeft ook veel meer slag nu.

Mijn haar lijkt nu op dat van met Ryan op de eerste foto. Alleen heb ik slag en geen krullen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven