Mode & Beauty alle pijlers

Nachtkleding

14-10-2011 23:34 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar nachtkleding, bij voorkeur online te bestellen.

Voor de zomer kom ik er nog wel uit met jurkjes, maar ik ben een echte koukleum, dus voor de winter heb ik een pyama nodig. Bij echte kou nog 3 lagen, maar laten we eerst maar eens een pyama vinden.

Nou komt het probleem: ik kan eigenlijk niks leuks vinden. Ik wil graag iets waar ik me toch nog een beetje vrouwelijk in kan voelen en waar nog een beetje model in zit. Als ik kijk op sites kom ik eigenlijk alleen dit tegen:

Een absolute no-go

Ook zo lekker vormloos

Of een leuk truttig motief

Hebben jullie tips?

----verkeerde link----
heine
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.zalando.nl/dameskleding-onde ... htkleding/
Nouja, ik bedoelde dus deze
Valt ook onder de pyjamas

Volgens mij heeft Rituals trouwens ook een mooie lijn
unisex
Claudia: van welke sites heb je ze? De plaatjes zijn een beetje klein, dan kan ik zelf even kijken.

Bij de bijenkorf hebben ze wel leuke dingen, maar TH vind ik echt veul te duur.

Webs: dat lijkt me echt niet lekker slapen.
quote:_Webs_ schreef op 15 oktober 2011 @ 00:07:

Volgens mij heeft Rituals trouwens ook een mooie lijnVolgens mij bij de Wehkamp. Yoga kleding noemen ze het dan.
quote:tonkje schreef op 14 oktober 2011 @ 23:45:

Nachtkleding is per definitie vreselijk. Probeer eens:

- een warme vent of dame (venten zijn vaak warmer dan dames)

- een extra dekbed

- katten op het voeteneinde

Een grote hond kan ook, maar is wel wat zwaar als dat bovenop je gaat liggen. Katten verdienen de aanbeveling. Die vinden het ook helemaal niet erg als je ze ergens vroeg in de ochtend, want opgewarmd, van het bed aftrapt. Paar lekkere Whiskasbrokjes stellen ze dan wel op prijs.Nou die van mij reagert zeer verontwaardigd als ik haar een trap geef, maar komt 5 minuten later gewoon terug
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Deze vind ik wel leuk:

heine

Vervelend is alleen dat die broeken vaak tot mijn kuiten komen. Maar ik kan altijd proberen, misschien zijn ze wel lekker lang.

Ik kijk nog even verder.
H&M?

Die van de Hunkemoller vind ik toch wel heel erg leuk !!(ook al eerder geplakt) En nu online in de aanbieding.

Maar vraagje, woon je samen of heb je een vriend dat je er leuk uit wilt zien als je gaat slapen?? Of het is het voor jezelf?

Ik ben ook jong en een koukleum.. maar ik draag gerust zo'n pyama met knoopjes zoals uit je OP. Zolang het maar lekker warm is! En soms is het ook nog best schattig
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 oktober 2011 @ 00:08:

[...]

Volgens mij bij de Wehkamp. Yoga kleding noemen ze het dan.Ah, vandaar dat ik het niet kon vinden. Naja, zou je in Yoga kleding kunnen slapen TO?
Zalando heeft ook leuke dingen. Alleen waarom is alles grijs. Ik heb nu 2 grijze, en ik wil juist wat kleur.
Tinkel, die ik liet zien zijn van Hunkemoller.
Ik ben ook zo'n koukleum.. wat ik aandoe, gewoon zo'n lange broek, (van america today, hunkemoller, h&m, zoveel plaatsten waar ze pyamabroeken in allerlei kleuren en maten verkopen) en daarop wissel ik per seizoen van hempjes naar t-shirts, naar lange mouwen (prima goedkoop te koop bij hema/h&m) kan je zo met alles varieeren en idd niet onbelangrijk, vriend vind het nog best leuk ook (ok.. zonder is natuurlijk veeeel beter...;))
http://www.wehkamp.nl/dam ... CjCVyBpAgfuwwpCjC7wEwybwL
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 oktober 2011 @ 00:07:

unisexIk al het mijn vriend eens laten zien.
quote:Semafoor schreef op 15 oktober 2011 @ 00:11:

Die van de Hunkemoller vind ik toch wel heel erg leuk !!(ook al eerder geplakt) En nu online in de aanbieding.

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar vraagje, woon je samen of heb je een vriend dat je er leuk uit wilt zien als je gaat slapen?? Of het is het voor jezelf?

Ik ben ook jong en een koukleum.. maar ik draag gerust zo'n pyama met knoopjes zoals uit je OP. Zolang het maar lekker warm is! En soms is het ook nog best schattig Ja, die bovenste kwam ik inderdaad ook tegen. Vind ik best toonbaar! (in een donkere slaapkamer )
quote:Semafoor schreef op 15 oktober 2011 @ 00:11:

Maar vraagje, woon je samen of heb je een vriend dat je er leuk uit wilt zien als je gaat slapen?? Of het is het voor jezelf? Ik voel me een stuk vrouwelijker en sexier als ik me ook zo kan kleden, en dat geldt ook 's nachts. In de pyama's die ik nu heb voel ik me gewoon niet aantrekkelijk in. Mijn vriend boeit het volgens mij niet zo.
quote:nlies schreef op 15 oktober 2011 @ 00:09:

[...]

Nou die van mij reagert zeer verontwaardigd als ik haar een trap geef, maar komt 5 minuten later gewoon terugInruilen voor een dankbaar asielexemplaar.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Bij die loungewear van Hunkemoller zitten inderdaad leuke setjes. Ik was vorige week bij de Hunkemoller geweest, maar daar vond ik niks. Ik denk dat je pyama's ook gewoon aan moet zien.
quote:Tinkeldel schreef op 15 oktober 2011 @ 00:15:

[...]

Mijn vriend boeit het volgens mij niet zo.Ook inruilen voor een dankbaar asielexemplaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven