Nachtkleding
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:34
Ik ben op zoek naar nachtkleding, bij voorkeur online te bestellen.
Voor de zomer kom ik er nog wel uit met jurkjes, maar ik ben een echte koukleum, dus voor de winter heb ik een pyama nodig. Bij echte kou nog 3 lagen, maar laten we eerst maar eens een pyama vinden.
Nou komt het probleem: ik kan eigenlijk niks leuks vinden. Ik wil graag iets waar ik me toch nog een beetje vrouwelijk in kan voelen en waar nog een beetje model in zit. Als ik kijk op sites kom ik eigenlijk alleen dit tegen:
Een absolute no-go
Ook zo lekker vormloos
Of een leuk truttig motief
Hebben jullie tips?
Voor de zomer kom ik er nog wel uit met jurkjes, maar ik ben een echte koukleum, dus voor de winter heb ik een pyama nodig. Bij echte kou nog 3 lagen, maar laten we eerst maar eens een pyama vinden.
Nou komt het probleem: ik kan eigenlijk niks leuks vinden. Ik wil graag iets waar ik me toch nog een beetje vrouwelijk in kan voelen en waar nog een beetje model in zit. Als ik kijk op sites kom ik eigenlijk alleen dit tegen:
Een absolute no-go
Ook zo lekker vormloos
Of een leuk truttig motief
Hebben jullie tips?
zaterdag 15 oktober 2011 om 00:18
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 oktober 2011 @ 00:12:
http://www.wehkamp.nl/dam ... CjCVyBpAgfuwwpCjC7wEwybwLOw dat is mooi inderdaad.
http://www.wehkamp.nl/dam ... CjCVyBpAgfuwwpCjC7wEwybwLOw dat is mooi inderdaad.
zaterdag 15 oktober 2011 om 00:39
Dat setje van hm en heine ga ik bestellen. Ik had op zalando en bijenkorf ook leuke dingen gezien, maar dan moet ik nog even verder kijken. Ik had bij hm al gekeken voor het bestellen, maar dat was weer uitverkocht, dus ik probeer het later nog even.
Echt super bedankt, ik ben er heel erg mee geholpen.
Echt super bedankt, ik ben er heel erg mee geholpen.
zaterdag 15 oktober 2011 om 00:43
Ik heb vanwege regelmatig ziekenhuisbezoek een grote collectie pyama's, mijn favoriete merk ziekenhuisspul is Ringella. Is wat duurder, maar zit lekker en blijft mooi in de was en de meeste seizoenen zitten er wel een of twee redelijk toonbare tussen. Maar het blijven natuurlijk pyama's, uiteindelijk zijn ze allemaal lelijk.
Thuis kies ik vaak voor een wit shirtje of hemdje en een losse pyamabroek van de Hema of Hunkemuller. De H&M heeft soms ook leuke losse pyamabroeken, maar vaak met Snoopy e.d. erop en mijn basisschoolperiode ligt al redelijk ver in het verleden.
Thuis kies ik vaak voor een wit shirtje of hemdje en een losse pyamabroek van de Hema of Hunkemuller. De H&M heeft soms ook leuke losse pyamabroeken, maar vaak met Snoopy e.d. erop en mijn basisschoolperiode ligt al redelijk ver in het verleden.
zaterdag 15 oktober 2011 om 10:27
quote:heavenorhell schreef op 15 oktober 2011 @ 00:43:
De H&M heeft soms ook leuke losse pyamabroeken, maar vaak met Snoopy e.d. erop en mijn basisschoolperiode ligt al redelijk ver in het verleden.
Nou ja dat dus inderdaad. Die had ik nog niet genoemd. Maar als er niet veel leuks te koop is, dan moet je op een gegeven moment wat.
Daarom dit keer maar een topic openen.
De H&M heeft soms ook leuke losse pyamabroeken, maar vaak met Snoopy e.d. erop en mijn basisschoolperiode ligt al redelijk ver in het verleden.
Nou ja dat dus inderdaad. Die had ik nog niet genoemd. Maar als er niet veel leuks te koop is, dan moet je op een gegeven moment wat.
Daarom dit keer maar een topic openen.
zaterdag 15 oktober 2011 om 16:20