Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
donderdag 12 augustus 2010 om 22:00
Aaaahhh hier nog iemand uit het noorden.
Waar halen jullie je inspiratie vandaan en waar bestellen jullie je nagellak online?
Ik heb de W.I.C nagellakjes ook, maar ben er niet super tevreden over. Streperig en wordt snel lelijk. Momenteel draag ik vaak nagellak van catrice. Niet duur en wel goede kwalteit voor die prijs
Waar halen jullie je inspiratie vandaan en waar bestellen jullie je nagellak online?
Ik heb de W.I.C nagellakjes ook, maar ben er niet super tevreden over. Streperig en wordt snel lelijk. Momenteel draag ik vaak nagellak van catrice. Niet duur en wel goede kwalteit voor die prijs
donderdag 12 augustus 2010 om 22:26
Ik denk trouwens dat ik te dik gelakt heb, de 2de laag, maar had geen zin in nog een 3de. Die W.I.C. blijft overigens wel beter zitten bij me dan ColorClub, daar sprongen na een halve dag al stukjes af.
Ik wil OPI, of China Glaze, maar ben eigenlijk te lui om ze online te bestellen.... vrees dat er weinig anders op zit....
Ik wil OPI, of China Glaze, maar ben eigenlijk te lui om ze online te bestellen.... vrees dat er weinig anders op zit....
donderdag 12 augustus 2010 om 23:22
Glitterzz, het gaat zo makkelijk bij transdesign (vragen om een flatrate box en niet de paypal betalen, je krijgt een nieuwe factuur) en het is snel in huis.
http://www.lacquerized.com/ Dit is een geweldig blog balletje. En ik moet zeggen dat ik ook regelmatig te vinden ben op misslipgloss.nl en beautygloss.nl
Verder moet je dit topic maar even doorspitten voor meer tips
http://www.lacquerized.com/ Dit is een geweldig blog balletje. En ik moet zeggen dat ik ook regelmatig te vinden ben op misslipgloss.nl en beautygloss.nl
Verder moet je dit topic maar even doorspitten voor meer tips
donderdag 12 augustus 2010 om 23:40
Lacquerized vind ik ook echt een super blog.
Ik lees ook The Lacquer Files en The Dutch Nail Blog. En de links op Lacquerized (en de andere) klik ik ook vaak door, kom je vanzelf andere leuke blogs tegen.
Werp ook wel eens een blik op missliplogss, maar ben er niet zo weg van, vind het meer iets voor jongere meiden (?) Oh, zie nu dat er een stukje op staat over lange nagelbedden kweken, wel iets voor Kym.
Zwup, hoe is het gegaan met lakken vanavond?
Ik lees ook The Lacquer Files en The Dutch Nail Blog. En de links op Lacquerized (en de andere) klik ik ook vaak door, kom je vanzelf andere leuke blogs tegen.
Werp ook wel eens een blik op missliplogss, maar ben er niet zo weg van, vind het meer iets voor jongere meiden (?) Oh, zie nu dat er een stukje op staat over lange nagelbedden kweken, wel iets voor Kym.
Zwup, hoe is het gegaan met lakken vanavond?
donderdag 12 augustus 2010 om 23:46
Ik verbaas me af en toe ook wat op misslipgloss en beautygloss komt te staan hoor. Er worden af en toe gigantische open deuren ingetrapt en nog wat van die dingen. Idd leuk voor jonge meiden. Maar de nagellakblogjes vind ik wel leuk
Ik heb alleen mijn linkerhand gelakt nu en dat ging goed!. Ik ga even kijken hoe het blijft zitten morgen als ik in huis aan de gang ben. Dan doe ik morgenavond alles
Ik heb alleen mijn linkerhand gelakt nu en dat ging goed!. Ik ga even kijken hoe het blijft zitten morgen als ik in huis aan de gang ben. Dan doe ik morgenavond alles
vrijdag 13 augustus 2010 om 00:20
@Glitterzz: Jaaaa dat is een lekkere bakker! Ik woon idd in Limburg nu, maar ben opgegroeid in de buurt van DB. Die vlaai hier is niks vergeleken met de Bosche Bollen van daar
Ik ga trouwens proberen om morgen nog even snel naar Kruitvat te gaan, zaterdag duurt me te lang. Die zachtgroene is ook een supermooie kleur! Moet nu m'n nest in, ga morgen dat instructiefilmpje even bekijken, dankje!
Ik ga trouwens proberen om morgen nog even snel naar Kruitvat te gaan, zaterdag duurt me te lang. Die zachtgroene is ook een supermooie kleur! Moet nu m'n nest in, ga morgen dat instructiefilmpje even bekijken, dankje!
vrijdag 13 augustus 2010 om 00:46
Nou die transdesign website matcht niet met mijn laptopbeveiliging. (en aangezien ik de balle verstand van dat soort dingen heb... moet ict-ende vriend morgen maar ff kijken. Krijg continu de melding dat website me info probeert te ontfrutselen.... )
in de buurt van Den Bosch (en dan heel breed, van Oss tot Heusden en terug tot aan Sint-Oedenrode) is zo'n beetje mijn werkgebied.
in de buurt van Den Bosch (en dan heel breed, van Oss tot Heusden en terug tot aan Sint-Oedenrode) is zo'n beetje mijn werkgebied.
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:36
quote:elleinspe schreef op 12 augustus 2010 @ 20:57:
Catrice is te koop bij kruidvat en ook bij trekpleister.
Zal ik zal ik .. zometeen nog even naar de Kruidvat???
Heb de kleuren al even uitgezocht op de website:
Mn handen zijn nu paars gelakt en mn teennagels grjis.
Doen jullie dat trouwens wel, 2 verschillende kleuren?
Catrice is te koop bij kruidvat en ook bij trekpleister.
Zal ik zal ik .. zometeen nog even naar de Kruidvat???
Heb de kleuren al even uitgezocht op de website:
Mn handen zijn nu paars gelakt en mn teennagels grjis.
Doen jullie dat trouwens wel, 2 verschillende kleuren?
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:38
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:45
Leuke websites. Ideeen zijn altijd leuk. Alleen de meeste kunnen niet vanwege het werk. Zo jammer! Kan dus alleen in het weekend! Ik vind de konad nail stamp ook erg leuk en makkelijk. Kennen jullie dat? Makkelijk en levert leuke nagels op!
Oh je wordt hier hebberig van. Ik zal in het weekend proberen roosjes op mijn nagels te maken. http://www.beautylab.nl/2010/07/how-to- ... rt_17.html
Ben benieuwd!
Oh je wordt hier hebberig van. Ik zal in het weekend proberen roosjes op mijn nagels te maken. http://www.beautylab.nl/2010/07/how-to- ... rt_17.html
Ben benieuwd!

vrijdag 13 augustus 2010 om 13:42
Ik heb nu toch een vaag merk ontdekt, M Nail Polish. Nog nooit ergens gezien, liep er tegen aan in een winkeltje waar ze 'vanallesennogwat' verkopen. Slechts 1.50 per flesje, allerlei kleuren. Heb nu een turqueise, kobaltblauwe, knalrode en witte van het merk. De witte schilfter heel erg, maar de rest is prima, blijft echt lang mooi. Moet wel een base coat onder, want de kleur trekt snel de nagels in. En in 1 x dekkend!
Ga snel andere kleuren scoren, voor die prijs kan ik 't niet laten haha.
En ik heb een speciaal mandje voor al m'n lakjes, errug handig!
Ga snel andere kleuren scoren, voor die prijs kan ik 't niet laten haha.
En ik heb een speciaal mandje voor al m'n lakjes, errug handig!
vrijdag 13 augustus 2010 om 19:37
Zwup, dat valt wel mee idd en over een credit card beschik ik wel....dussss...... Heeft je lak het vandaag volgehouden op je ene hand?
Creabea, en wat heb je gekocht bij het Kruidvat? Was er nog wat over, ik zag dat Catrice hier heel hard was gegaan.
Balletje, die how-to zag ik laatst ook. Ben benieuwd naar hoe het gaat bij jou. Maak je foto's? Ik heb laatst voor het eerst Konad spulletjes binnen gekregen, wel even pielen hoor!
Haha, Tangerine, en....hoe was je trip naar het Kruidvat?
Ik heb alweer een nieuwe manicure in gedachten voor dinsdag Heb gister nog even de paars/roze gradient op al mijn nagels gedaan. Het ziet er echt heel leuk uit! Maar zonde om vandaag weer iets nieuws te doen. Dinsdag ga ik weer aan de slag.
Creabea, en wat heb je gekocht bij het Kruidvat? Was er nog wat over, ik zag dat Catrice hier heel hard was gegaan.
Balletje, die how-to zag ik laatst ook. Ben benieuwd naar hoe het gaat bij jou. Maak je foto's? Ik heb laatst voor het eerst Konad spulletjes binnen gekregen, wel even pielen hoor!
Haha, Tangerine, en....hoe was je trip naar het Kruidvat?
Ik heb alweer een nieuwe manicure in gedachten voor dinsdag Heb gister nog even de paars/roze gradient op al mijn nagels gedaan. Het ziet er echt heel leuk uit! Maar zonde om vandaag weer iets nieuws te doen. Dinsdag ga ik weer aan de slag.
vrijdag 13 augustus 2010 om 19:48
quote:runner84 schreef op 13 augustus 2010 @ 19:37:
Inderdaad erg hard! Waren niet veel kleuren (was ook kleine kruidvat) Heb uiteindelijk alleen deze gekocht:
Oh en een nail whitener, ook van Catrice. Is dat wat? Wilde t wel proberen omdat mn nagels soms wat gelig zijn en het wit wat doorzichtig.
Inderdaad erg hard! Waren niet veel kleuren (was ook kleine kruidvat) Heb uiteindelijk alleen deze gekocht:
Oh en een nail whitener, ook van Catrice. Is dat wat? Wilde t wel proberen omdat mn nagels soms wat gelig zijn en het wit wat doorzichtig.
vrijdag 13 augustus 2010 om 20:31
vrijdag 13 augustus 2010 om 20:53
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:39
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:43
vrijdag 13 augustus 2010 om 21:47