Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier nog iemand uit het westen :-)

Ik heb vanmiddag Paradoxal van Chanel gekocht, mijn 1e Chanel lakje, en hij is prachtig ! Nu scheelde het dat Sephora 25 % korting gaf op alle make up (was even aan het shoppen in Utrecht)

Voor het opbergen van mijn lakjes gebruik ik het Helmer ladekastje van Ikea.

Als het goed is, kunnen er 300 in, dus dan ben je voorlopig even klaar haha !

(mijne is nu halfvol hihi)
quote:elleinspe schreef op 12 augustus 2010 @ 16:26:

Ik heb pas geleden een KNAL oranje lakje van Sleek binnengekregen, maar dat lijkt toch het mooist als je van die poepbruine handen hebt.........vind ik dan

Voor de rest eigenlijk alleen maar donkere kleuren.

O ja...en een knalrode!Die heb ik ook!
Raspberry, wij hebben dezelde nagellak op

Hmmm....misschien in handen wassen na het schoonmaken, voor het lakken wel een idee....
Snoopy, dat Helmer kastje had ik inderdaad al ergens gespot. Ik heb alleen geen ruimte meer om hem neer te zetten. Ik ben nogal klein behuisd
Aah die paradoxal is mooi snoopy! Ik dacht dat hij nog niet uit was in NL.

Ik zat net wat te klooien met de lakjes, wilde de "gradient" eens uitproberen en ben best verbaasd over hoe makkelijk het ging. Ik dacht ik doe het even snel om te kijken of het uberhaupt wat wordt, dus het is ook nog eens slordig gedaan.

Vooral de duim is niet mooi en het verloop is niet helemaal goed. Van een afstand komt het verloop wel mooier uit dan wanneer je er zo dicht bovenop zit zoals op de foto's. Oh en de glitters zijn wat misplaatst maar voor een uitprobeersel vind ik het veel belovend.

Mooie nagels heb je runner!!

Zijn toch je eigen?

Leuk gedaan, is dat ook met konad of is dat weer iets heel ander?

Ik ken het niet dus!
quote:snoopy1969 schreef op 12 augustus 2010 @ 17:24:

Ik heb vanmiddag Paradoxal van Chanel gekocht, mijn 1e Chanel lakje, en hij is prachtig ! Nu scheelde het dat Sephora 25 % korting gaf op alle make up (was even aan het shoppen in Utrecht)

Wauw......mooie kleur zeg

Ik wil 'm, ik wil 'm, ik wil 'm
quote:elleinspe schreef op 12 augustus 2010 @ 18:23:

Mooie nagels heb je runner!!

Zijn toch je eigen?

Leuk gedaan, is dat ook met konad of is dat weer iets heel ander?

Ik ken het niet dus!

Ja m'n eigen en ik heb jarenlang gebeten, dus Kym hier is je inspiratie

Nee, dit is niet met Konad (heb ik ook even mee zitten prutsen, maar daar moet ik nog een keer goed voor gaan zitten.) Konad is met stempeltjes en patroontjes op je nagels, zoals dit:

Wat ik heb gedaan is met een (make up) sponsje. Je lakt je nagels 1 kleur (bijv. paars) en gebruikt het sponsje om de andere kleur (bijv. roze) aan te brengen. Ik was wat ongeduldig en heb niet goed gewacht tussen de lagen, dan kan je het verloop mooier maken. Maar moet zeggen, van een afstandje ziet dit er ook prima uit.
Ziet er goed uit Runner!!
quote:runner84 schreef op 12 augustus 2010 @ 16:36:

Ik weet het niet Zwup, misschien ligt het ook aan je nagels. Bij mij blijft Catrice bijvoorbeeld heel goed (en lang) zitten, maar bij Elleninspe juist niet. Ik neem wel altijd de tijd voor het lakken. En altijd een topcoat. Je kan chipping en andere "wear and tear" ook tegengaan door om de dag een nieuwe topcoat even te lakken. Dat doe ik zelf niet, maar kan me voorstellen dat het zonde is als je nagellak na 2 dagen al niet meer mooi is. Was je je handen goed met zeep voordat je lakt?

Raspberry, leuk dat ik niet de enige ben uit het westen - al die noorderlingen hier

Ik ga even voor de tv met de Konad klooien (ja, heb vakantie mocht niet nog niet duidelijk zijn geweest haha)

wist niet dat dit zou helpen om je nagellak langer te laten zitten

weer wat geleerd
Ik ga zo maar wel een derde laagje aanbrengen van mn OPI Yodel me on my cell,. vind hem nog ietsje te doorschijnend.

Leuk dat Konad....hebben hebben hebben XD!!

Waar kan je dat kopen?
Die namen van opi hahaha "yodel me on my cell"

Ik heb de Konad spulletjes bij www.nagelgroothandel.nl besteld.

Als je je handen met zeep wast ben je gewoon goed aan het ontvetten voordat je gaat lakken. Dan pakt de lak beter. Ook was je de resten nagellak remover eraf. Ik weet eigenlijk niet of dit wat uitmaakt, want nagellak remover verdampt natuurlijk heel snel, maar als er iets blijft zitten breekt het wel je lak af.
quote:Zwup schreef op 12 augustus 2010 @ 18:36:

Ziet er goed uit Runner!!dankje
He shit, ging iets mis, bericht weg.quote:glitterzzzzzzzz schreef op 12 augustus 2010 @ 16:43:

Spoken, ik woon in Eindhoven, dus je bent niet de enige Zuiderling.

Ik woon nog verder in het Zuiden, maar voel me al minder alleen! Organiseren wij gewoon een Zuiderlingennagellakmeet..

Runner, wat ziet dat er mooi uit! Hoe heb je dat precies gedaan? Wat voor sponsje en smeer je daar dan de nagellak gewoon op? Wordt dat dan niet heel 'hard', dat je geen mooie overgang krijgt? Wil het graag een keer proberen.

Ik zou ook wel foto's willen plaatsen, maar ben het kabeltje van m'n camera kwijt
Nou ja, mijn forumkwaliteiten beginnen af te takelen zie ik. Te veel aceton gesnoven
Ik zal even een tutorial voor je zoeken Spoken (dat is vast duidelijker dan dat ik het uit ga leggen haha)

Hier is er eentje, zij gebruikt 3 kleuren, maar je kan het met zoveel als je wilt doen (2, 3, 4 enz.)

http://www.youtube.com/wa ... &feature=player_embedded#!
Ik heb vandaag bij het Kruidvat 2 witte tip painters gekocht voor de french manicure. Ik heb zo'n pen gekocht van essence en ook een witte striper. De pen is heel makkelijk, maar lastig om het 2e laagje te doen (dekt niet mooi). Daar is de striper dan weer ideaal voor.
Ik ga zo je handenwas tip uitproberen Runner.

Heb trouwens ook een zilveren striper gekocht van essence. Weet nog niet wat ik er van vind.
Succes Zwup, hoop op langere houdbaarheid voor je. Ik doe altijd nagellak eraf halen, handen wassen met zeep en nagelborsteltje, base coat, 2 lagen lak (3 wanneer nodig) goed wachten tussen de lagen, niet te dik lakken, 1 laag topcoat en weer goed wachten tot het droog is.

En daarna wel extra goed handen en nagelriemen verzorgen van al dat gepoets en geborstel.

Wat heb je trouwens met die striper gedaan? Ik heb hem ook, maar nog niet gebruikt.
Ik lak denk ik ook te snel achterelkaar door.... Zal zo even wat langzamer gaan

Ik heb wat dingetjes getekend op mijn nagels gister als proef (zit er nu niet meer op), maar vond het niet heel tof eigenlijk.
Ja mede-nagellakkers!

Mijn nieuwe schatjes van vandaag:

en deze had ik al en is mijn favoriet deze zomer:

Ik vind de Catrice-lakjes trouwens ook erg mooi er uit zien, waar kopen jullie die?

En de groen/blauwe nouvelle vague van Chanel staat hoog op mijn wishlist maar ik dacht dat die in Nederland niet te krijgen is?
Catrice is te koop bij kruidvat en ook bij trekpleister.
Volgens zuigstengel wel Crea.

Catrice is te krijgen bij Kruidvat. Heb ze gister voor het eerst gekocht. Nog niet uitgeprobeerd.

Mooie lakjes trouwens!
@Spoken, dan begin ik te denken dat je ergens in Limburg woont...dus een Zuiderlingennagellakmeet met Limburgse Vlaai, of Boschse Bollen, moet ik voor,tijdens of na mn werk in de rij bij de Groot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven