Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

woensdag 18 augustus 2010 om 14:54
quote:Karan schreef op 18 augustus 2010 @ 14:06:
Hoe bestellen jullie nou bij Chinaglaze? Ik heb al tijden die site door zitten spitten (en wil echt alles kopen) maar iets om te bestellen kom ik niet echt tegen? Hebben jullie een andere site om dat te doen?
ik bestel af en toe China Glaze en Orly en Color Club bij nailpolishfashion.nl.
Als je niet bij transdesign.com wil bestellen omdat dat toch in de VS is en als je maar een paar lakjes wilt hebben, dan ben je daar veel goedkoper uit qua verzending.
Als je iets op je verlanglijstje hebt, wat ze niet op voorraad heeft, kan ze het meestal ook voor je nabestellen. En ze zijn snel qua verzenden en reageren.
*spam modus uit* Nee, het is niet mijn shop.
Vandaag heb ik Eyeko posh polish op... Ik heb wat afspraken met mogelijk wat conservatieve mensen die mijn Emerald dream van China Glaze of andere felle kleurtjes niet op prijs kunnen stellen
(niet mijn foto)
Eyeko kun je bestellen op eyeko.com, gratis verzenden in hele EU en vaak leuke acties met gratis producten bij bestelling van meer dan 10 pond.
Hoe bestellen jullie nou bij Chinaglaze? Ik heb al tijden die site door zitten spitten (en wil echt alles kopen) maar iets om te bestellen kom ik niet echt tegen? Hebben jullie een andere site om dat te doen?
ik bestel af en toe China Glaze en Orly en Color Club bij nailpolishfashion.nl.
Als je niet bij transdesign.com wil bestellen omdat dat toch in de VS is en als je maar een paar lakjes wilt hebben, dan ben je daar veel goedkoper uit qua verzending.
Als je iets op je verlanglijstje hebt, wat ze niet op voorraad heeft, kan ze het meestal ook voor je nabestellen. En ze zijn snel qua verzenden en reageren.
*spam modus uit* Nee, het is niet mijn shop.
Vandaag heb ik Eyeko posh polish op... Ik heb wat afspraken met mogelijk wat conservatieve mensen die mijn Emerald dream van China Glaze of andere felle kleurtjes niet op prijs kunnen stellen
(niet mijn foto)
Eyeko kun je bestellen op eyeko.com, gratis verzenden in hele EU en vaak leuke acties met gratis producten bij bestelling van meer dan 10 pond.

woensdag 18 augustus 2010 om 15:06
quote:Zwup schreef op 18 augustus 2010 @ 15:02:
Wat zijn de verzendkosten belachelijk hoog bij de site die je net gaf Wintermuts!
Leuk bescheiden kleurtje op je nagels trouwens!
huh?
Helemaal niet hoor. Iets van 5 euro voor een pakketje ongeacht hoeveel lakjes en bij een lakje of 2-3 gewoon goedkoop via brievenbus voor ¤2.. Zie hier
http://www.nailpolishfashion.nl/popup_s ... _estimator
En eyeko is GRATIS verzenden in Europa. Kost je dus niks.
Omdat ik vrees voor spammer uitgemaakt te worden, ook een leuke webshop http://www.alicejohavesentials.nl/ versturen ook kleine dingen per brievenbus.
Wat zijn de verzendkosten belachelijk hoog bij de site die je net gaf Wintermuts!
Leuk bescheiden kleurtje op je nagels trouwens!
huh?
Helemaal niet hoor. Iets van 5 euro voor een pakketje ongeacht hoeveel lakjes en bij een lakje of 2-3 gewoon goedkoop via brievenbus voor ¤2.. Zie hier
http://www.nailpolishfashion.nl/popup_s ... _estimator
En eyeko is GRATIS verzenden in Europa. Kost je dus niks.
Omdat ik vrees voor spammer uitgemaakt te worden, ook een leuke webshop http://www.alicejohavesentials.nl/ versturen ook kleine dingen per brievenbus.
woensdag 18 augustus 2010 om 15:09
Sorry, ik kijk met mijn neus
Ik las alleen dit stukje....
Verzendkosten bij verzenden via TNT
Bij bestellingen onder ¤ 25,-- zijn de verzendkosten ¤ 6,75
Bij bestellingen tussen ¤ 25,-- en ¤ 50,-- zijn ¤ 5,00
Bij bestellingen tussen ¤ 50,-- en ¤ 75,-- zijn ¤ 3,50
Verzendkosten bij verzenden via DHLforyou
Bij bestellingen onder ¤ 25,-- zijn de verzendkosten ¤ 5,95
Bij bestellingen tussen ¤ 25,-- en ¤ 50,-- zijn ¤ 4,50
Bij bestellingen tussen ¤ 50,-- en ¤ 75,-- zijn ¤ 3,00
De alicejo webshop is ook fijn. Daar heb ik ook al veel besteld en alles is goed en snel aangekomen.
Ik las alleen dit stukje....
Verzendkosten bij verzenden via TNT
Bij bestellingen onder ¤ 25,-- zijn de verzendkosten ¤ 6,75
Bij bestellingen tussen ¤ 25,-- en ¤ 50,-- zijn ¤ 5,00
Bij bestellingen tussen ¤ 50,-- en ¤ 75,-- zijn ¤ 3,50
Verzendkosten bij verzenden via DHLforyou
Bij bestellingen onder ¤ 25,-- zijn de verzendkosten ¤ 5,95
Bij bestellingen tussen ¤ 25,-- en ¤ 50,-- zijn ¤ 4,50
Bij bestellingen tussen ¤ 50,-- en ¤ 75,-- zijn ¤ 3,00
De alicejo webshop is ook fijn. Daar heb ik ook al veel besteld en alles is goed en snel aangekomen.

woensdag 18 augustus 2010 om 15:12
quote:Zwup schreef op 18 augustus 2010 @ 15:10:
Ik zag de seche vite topcoat en dan 6,75 betalen vond ik wel heel erg veel Maar goed, niet goed gelezen dus
Ja dat zou ook wat zijn.
Tip: de david sneldrogende topcoat voor 2,50 http://www.nailpolishfash ... eldrogende-topcoat-david. Bevalt mij net zo goed als Seche Vite qua droogtijd en chipt bij mijn nagels minder snel.
Ik zag de seche vite topcoat en dan 6,75 betalen vond ik wel heel erg veel Maar goed, niet goed gelezen dus
Ja dat zou ook wat zijn.
Tip: de david sneldrogende topcoat voor 2,50 http://www.nailpolishfash ... eldrogende-topcoat-david. Bevalt mij net zo goed als Seche Vite qua droogtijd en chipt bij mijn nagels minder snel.
woensdag 18 augustus 2010 om 20:27
Valt het op?
Ik heb al een verlanglijstje gemaakt
Maar nog niet verstuurd
Ik heb ook die David topcoat en een paar wieltjes in ieder geval op mijn lijstje staan.
En het restant van de China Glaze die ik in de USA niet besteld heb.
Maar ik wacht nog even op mijn bestelling uit de USA, stel je voor dat het tegenvalt
Ik heb al een verlanglijstje gemaakt
Maar nog niet verstuurd
Ik heb ook die David topcoat en een paar wieltjes in ieder geval op mijn lijstje staan.
En het restant van de China Glaze die ik in de USA niet besteld heb.
Maar ik wacht nog even op mijn bestelling uit de USA, stel je voor dat het tegenvalt
woensdag 18 augustus 2010 om 20:32
Ik lach me dood hier
Ik had jullie toch verteld over dat ik opzoek was naar iemand die kunstnagels kon zetten en dat ik dus iemand gevonden had. Ze had me gemaild dat ze wel tijd voor me had dan en dan.... Dus ik terug mailen dat het goed was, waar ik dan moest zijn en nog wat vragen. Nooit meer wat op gehoord. Ik dacht al, hoe kun je nou zo met mensen omgaan die je nodig hebt voor je opleiding. Niet heel professioneel. Krijg ik net een mailtje dat ze op me had zitten wachten en dat ik niet kwam! Ze had inmiddels wel gezien dat ze geen adres gestuurd had. Of ik een nieuwe afspraak wilde maken. Nou die nieuwe afspraak gaat er dus niet komen.
Ik had jullie toch verteld over dat ik opzoek was naar iemand die kunstnagels kon zetten en dat ik dus iemand gevonden had. Ze had me gemaild dat ze wel tijd voor me had dan en dan.... Dus ik terug mailen dat het goed was, waar ik dan moest zijn en nog wat vragen. Nooit meer wat op gehoord. Ik dacht al, hoe kun je nou zo met mensen omgaan die je nodig hebt voor je opleiding. Niet heel professioneel. Krijg ik net een mailtje dat ze op me had zitten wachten en dat ik niet kwam! Ze had inmiddels wel gezien dat ze geen adres gestuurd had. Of ik een nieuwe afspraak wilde maken. Nou die nieuwe afspraak gaat er dus niet komen.
woensdag 18 augustus 2010 om 20:40

woensdag 18 augustus 2010 om 20:46
Zwup, aankleden ging goed, heb geen deukjes! Haha, die afspraak! Ga je nu een nieuwe maken?
Wintermuts, goeie tip die webwinkel, ga ik ook eens kijken. Eyeko heb ik ook, gratis verzending is ideaal daar en de lakjes zijn ook niet zo duur.
Ik heb laatst iets besteld bij boozyshop en betaald, maar nog niks gehoord verder....hoop dat dat goed gaat!
Wintermuts, goeie tip die webwinkel, ga ik ook eens kijken. Eyeko heb ik ook, gratis verzending is ideaal daar en de lakjes zijn ook niet zo duur.
Ik heb laatst iets besteld bij boozyshop en betaald, maar nog niks gehoord verder....hoop dat dat goed gaat!
woensdag 18 augustus 2010 om 20:48
Dat heb je goed gedaan!!
Nee, geen nieuwe afspraak. Ik wist al niet of ik het echt kon vertrouwen, maar hierdoor is mijn gevoel alleen maar slechter geworden. Ik hou het wel bij mijn gewone nagels. Zeker nu de nagellak ook veel beter blijft zitten.
Ik heb ook weleens bij boozyshop besteld. Kwam goed en ongeschonden binnen. Weet niet precies hoe lang het duurde. Vast niet heel lang. Wanneer heb je besteld? En natuurlijk wat? Ik ben erg nieuwsgierig
Nee, geen nieuwe afspraak. Ik wist al niet of ik het echt kon vertrouwen, maar hierdoor is mijn gevoel alleen maar slechter geworden. Ik hou het wel bij mijn gewone nagels. Zeker nu de nagellak ook veel beter blijft zitten.
Ik heb ook weleens bij boozyshop besteld. Kwam goed en ongeschonden binnen. Weet niet precies hoe lang het duurde. Vast niet heel lang. Wanneer heb je besteld? En natuurlijk wat? Ik ben erg nieuwsgierig

woensdag 18 augustus 2010 om 20:52
Hè fijn om te horen van boozyshop, ik heb er wel vaker over gelezen, dus eigenlijk vertrouwde ik het zonder na te denken. Ging het bij jou ook zo dat je bestelde, dan een mailtje kreeg met rekening nummer en zelf het geld moest overmaken? Ik heb niks spannends besteld hoor (ben natuurlijk op nagellak dieet) alleen een potje Konad zwart en Konad wit voor het stempelen, want met die witte lakken van laatst ging het echt niet, en dat is weer zonde van mijn mooie image plates!
Misschien wel beter zo idd geen nieuwe afspraak. Hoe zien jouw gewone nagels eruit?
Misschien wel beter zo idd geen nieuwe afspraak. Hoe zien jouw gewone nagels eruit?
woensdag 18 augustus 2010 om 20:55

woensdag 18 augustus 2010 om 21:06
Dat Konad is best een gekut ja maar ik moet zeggen, de "kleine" stempels gaan eigenlijk heel goed (moet je wel een goed dekkende lak voor hebben, dus speciale Konad lak, heb ook gehoord dat China Glaze goed stempelt), maar het moeilijkst zijn die patronen die over heel je nagel gaan. Ik vind het nog best lastig om dat mooi en strak te krijgen. Ik oefen er een beetje mee voordat ik mijn lak eraf haal, dan maakt het niet uit als het lelijk wordt

woensdag 18 augustus 2010 om 21:08
quote:Zwup schreef op 18 augustus 2010 @ 20:40:
Wat heb je nog van china glaze op je lijstje staan?
Ik vind ze namelijk niet heel erg goedkoop hier.
Ben heel benieuwd naar die nagelwielen! Ze worden als het goed is morgen of overmorgen bezorgd. Kreeg vanmiddag al de melding verzonden namelijk.Bij die webshop die ik eerder noemde, kocht ik meestal ook als ze acties hadden, met het wk was het bv 25% korting op alles ed. Dan vind ik de prijs voor een China Glaze lakje al een stuk beter
Wat heb je nog van china glaze op je lijstje staan?
Ik vind ze namelijk niet heel erg goedkoop hier.
Ben heel benieuwd naar die nagelwielen! Ze worden als het goed is morgen of overmorgen bezorgd. Kreeg vanmiddag al de melding verzonden namelijk.Bij die webshop die ik eerder noemde, kocht ik meestal ook als ze acties hadden, met het wk was het bv 25% korting op alles ed. Dan vind ik de prijs voor een China Glaze lakje al een stuk beter