Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ik laat ze nog iets verder groeien. Ze zijn nu op gemiddelde lengte.

Zo'n actie maakt het alweer een stuk leuker Wintermuts
quote:Zwup schreef op 18 augustus 2010 @ 21:10:

Zo'n actie maakt het alweer een stuk leuker Wintermuts

Na al deze promotie hier, verdien ik ook een extra actiecode vind ik Ik durf nog net te zeggen dat je na je eerste bestelling (misschien vanaf een bepaald bedrag) een kortingscode krijgt van 5¤ op je volgende bestelling.

*spammodus uit*
Leuke link Zwup, die blog van die je vanmiddag heb geplaatst! Heb op flink wat linkjes ook doorgeklikt, leuk!!

Ik zie op mijn foto trouwens dat ik best wat mag gaan vijlen volgende week. Pink en ringvinger worden wel een beetje te (moet niet te hoerig worden hè vooral met dat rood erop )
Ja, vanaf 25 euro pas. Die had ik ook gezien.

Ik vind ook dat je een kortingscode verdient
Ik vind het nog wel meevallen hoor Indigo
Haha, spam er maar op los Wintermuts, handig om te weten, toch?

Ik ben er weer vandoor! Fijne avond nog
Ik vind het ook best meevallen hoor Indigo, mooie nagels.

Ja, ik zou die van jou ook nog iets langer laten groeien Zwup, ook mooi!
Dankje Elle

Hoe zien jouw nagels er nu uit?
Nog een leuk blog:

http://nailinit.wordpress.com

En een mooi rekje.....

Ik heb trouwens net dit gekocht op ebay De TD bestelling moet maar eventjes wachten

Nog een blogje

http://www.nailjunkie.com/
http://www.beauty-queen.be/nl/webshop/brand/detail/89 voor goedkope lakjes. De CG is nu maar ¤5,-

Dit is niet bedoeld als spam ofzo. Ik kwam deze site tegen en moest meteen aan jullie denken.

Zelf vind ik het niet zo fijn om vanuit het buitenland te bestellen omdat het iets te vaak is misgegaan met de post en ik geen cc heb. Deze vond ik dus erg handig. Just thought I'd share .

Ohja, ik heb nu "clayton, my hero" op
anoniem_110810 wijzigde dit bericht op 19-08-2010 02:18
Reden: linken ging niet helemaal goed.
% gewijzigd
Ik zit lekker te genieten van mijn knal-aqua-blauwe nagels. Voor de vorm heb ik maar even een truitje aangetrokken in dezelfde kleur.

Nu maar wachten op mijn nieuwe OPI lakjes van ebay. Ben erg benieuwd naar die shrek kleuren!
Wauw, dat rekje Zwup. Echt mooi als je alles zo op kleur kan sorteren. Word je opeens geconfronteerd met je 20 "verschillende" roze lakken Ik ga die blogs kijken, heb gisteren best wel wat gebookmarkt van die ene blog die je gister gepost had. Mooie kleuren heb je besteld! Ik zie wel weer veel roze/rood/oranje tinten

N00tje, handige link. Ik vind het ook fijn om van dichtbij te bestellen. Jij was trouwens ook nog laat op!
Aaah Zwup, die blogs

Volgens mij moet ik trouwens echt aan de China Glaze voor stempelen. Ik zie en lees overal dat die zo goed stempelen.
mooi, helaas heb ik deze collectie gemist geloof ik.

Kleur is "undead" uit de Twilight Eclipse collectie van Essence

quote:indigoblue schreef op 19 augustus 2010 @ 09:01:

mooi, helaas heb ik deze collectie gemist geloof ik.

Kleur is "undead" uit de Twilight Eclipse collectie van Essence

[afbeelding]Jaaa die zag ik ook Indigo, mooi istie......maar ik heb 'm ook gemist!
quote:Zwup schreef op 18 augustus 2010 @ 22:24:

Dankje Elle

Hoe zien jouw nagels er nu uit?

Ik kan geen fotootje uploaden, kabeltje is al eeuwen zoek, maar denk aan de nagels van Indigo, alleen ik heb ze pointed.

Alhoewel ik druk bezig ben ze ook squoval te vijlen
Dit meisje lakt echt suuuuper netjes!!
Elle, ben benieuwd hoe dat gaat lukken dat vijlen. Ik had het wel een beetje in etappes gedaan. Van puntig naar rond en van rond naar squoval. Wil nu nooit meer iets anders

Ik ga verder met kwijlen over de blogs
Die blogs daar ga je echt wel van kwijlen zeg! Vreselijk!

Die undead is ook wel heel erg gaaf hoor!
Lekker hè Karan
Zijn jullie trouwens ook zo fanatiek met andere beauty-/modeproducten? Make up? Kleding?

Ik namelijk niet. Hou verder alles vrij simpel. Qua kleding heb ik een simpele en klassieke smaak. Ben helemaal blij met donkere spijkerbroek, wit topje, donkerblauw colbertje. Dat leuk ik dan op met wat accesoires (sjaal, armband, simpele sieraden, bloemetje enz.) Ik ga niet altijd zo formeel gekleed, maar wel simpel, niet te druk.

Make up ben ik ook niet echt thuis in. Draag het wel, maar gewoon "netjes" doe niet zo vaak gekleurde oogschaduw bijvoorbeeld of lippenstift.

Maar die nagellak....dat vind ik echt heel leuk!
Make-up gebruik ik niet zoveel eigenlijk nee.

Lipstick altijd, geen dag zonder.

En als uit ga maak ik me nog wel eens op met mascara en oogschaduw, maar anders niet.

Ik gebruik altijd wel een beetje matte poeder omdat ik best wel een vette huid heb.

Dus een matte poeder en lipstick elke dag!

En kleding gewoon eigenlijk, wel altijd zwart.

Een broek of een lange rok met een tuniek ofzo erover!\

En ik draag ook wel eens een lange jurk met een vestje.

Uiteraard zwart allemaal!
Ik heb nu mijn nagels in deze kleur gelakt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven