Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
vrijdag 3 september 2010 om 18:45
Nee, ik heb nagellakremover met en zonder aceton geprobeerd.
Ik heb zelfs pure aceton gehaald, een klein stukje geprobeerd maar de vloer werd dus dof.
Maar via een tip hier heb ik Lösefix besteld en de vlek is bijna weg gelukkig.
Nog één keertje dat spul in laten werken en dan is het wel zo goed als weg!
Ik heb zelfs pure aceton gehaald, een klein stukje geprobeerd maar de vloer werd dus dof.
Maar via een tip hier heb ik Lösefix besteld en de vlek is bijna weg gelukkig.
Nog één keertje dat spul in laten werken en dan is het wel zo goed als weg!
vrijdag 3 september 2010 om 19:58
Dat klinkt als mijn Cloud Nine, die deed dat ook, en nee geen vette nagels. Braaf gebased en topcoat ... heel irri
En ja hoor het gaat wel, we weten niet precies hoe oud de poes was, kwam uit het asiel, werd toen op een jaar of 2 geschat. Zou dus nu 13 zijn. Maar toen de dierenarts het beestje voor het eerst zag, nu een jaar terug omdat haar nieren niet meer functioneerde, dacht zij aan het gebit te zien dat ze wel iets ouder was.
Poezebeest was stokdoof en sinds kort ook blind. Ging tot zondag wel ok, maar dinsdag werd het ineens minder. Gisteren heeft mijn ma de kat uit de wei geplukt (mij moeder woont in een normaal huis maar aan de wei van de boer achter ons) en liep de kat rondjes, kon de goede richting niet meer vinden...
Toen ik thuis kwam vanmiddag zag ik al dat het foute boel was, mega pupillen en ogen die van links naar rechts schoten. Mogelijk heeft het beestje een hersentumor of een herseninfarct gehad. Maar omdat ze al doof, blind en niet werkende nieren heeft vonden we het beter om haar in te laten slapen. We hebben natuurlijk wel ff zitten janken bij de dierendokter, maar het beestje durfde weinig meer, das ook geen leven natuurlijk.
Dikke dankjewel voor de knuffels!
Enne dachten jullie dat ik op mn 23ste de verslavingszorg in wilde? (Behoorde na mn eerste opleiding nl ook tot de mogelijkheden) Nou mooi niet dus, daar kwam ik pas terecht toen ik stage ging lopen bij opleiding 2, was ik net 26 en ben ik blijven hangen.
En ja hoor het gaat wel, we weten niet precies hoe oud de poes was, kwam uit het asiel, werd toen op een jaar of 2 geschat. Zou dus nu 13 zijn. Maar toen de dierenarts het beestje voor het eerst zag, nu een jaar terug omdat haar nieren niet meer functioneerde, dacht zij aan het gebit te zien dat ze wel iets ouder was.
Poezebeest was stokdoof en sinds kort ook blind. Ging tot zondag wel ok, maar dinsdag werd het ineens minder. Gisteren heeft mijn ma de kat uit de wei geplukt (mij moeder woont in een normaal huis maar aan de wei van de boer achter ons) en liep de kat rondjes, kon de goede richting niet meer vinden...
Toen ik thuis kwam vanmiddag zag ik al dat het foute boel was, mega pupillen en ogen die van links naar rechts schoten. Mogelijk heeft het beestje een hersentumor of een herseninfarct gehad. Maar omdat ze al doof, blind en niet werkende nieren heeft vonden we het beter om haar in te laten slapen. We hebben natuurlijk wel ff zitten janken bij de dierendokter, maar het beestje durfde weinig meer, das ook geen leven natuurlijk.
Dikke dankjewel voor de knuffels!
Enne dachten jullie dat ik op mn 23ste de verslavingszorg in wilde? (Behoorde na mn eerste opleiding nl ook tot de mogelijkheden) Nou mooi niet dus, daar kwam ik pas terecht toen ik stage ging lopen bij opleiding 2, was ik net 26 en ben ik blijven hangen.

vrijdag 3 september 2010 om 23:04
Ik weet niet wat Elle. Ik had nog wat uitgeprobeerd vanmiddag, want ik was toch aan het klooien, maar maandag heb ik iets formeels, dus het heeft toch geen zin om iets opvallends te doen. En die french vind ik eigenlijk niet zo bij mij passen. Ik heb een mooie nude, maar dat vind ik weer saai haha
Fijn om te lezen dat je vloer er weer goed uitziet!!!
Slaap lekker Zwup!!
Fijn om te lezen dat je vloer er weer goed uitziet!!!
Slaap lekker Zwup!!

zaterdag 4 september 2010 om 11:23
Ik heb even een vraagje voor jullie.
Ik bijt ontzettend nagels, en wou er maar weer eens even mee aan de slag. Als ik mijn nagels netjes en mooi houd, dan gaat het wel goed. Ik gebruikte altijd een nagelverharder daarvoor, maar er is zoveel rotzooi te koop. De enige die ik echt goed vond, was die van OPI...maar helaas ging het flesje om.
Weten jullie nog meer goede nagelverharders? Echt eentje die stootvast is en die niet na 1 week al bladdert. Ik zit sowieso al te denken aan OPI, maar als jullie andere tips hebben zijn ze zeker welkom. Wat is sowieso een goed merk wat niet bladdert.
Verder: als je nagellak opbrengt doe je dan ook altijd een basislak er onder? Als ik dan toch lakjes ga bestellen, bestel ik het liefst een aantal in 1 keer.
Ik had vroeger (toen ik minder nagels beet) een doos vol met nagellak, ik heb nu niks meer. Staat toch niet mooi op afgekloven nagels.
Ik bijt ontzettend nagels, en wou er maar weer eens even mee aan de slag. Als ik mijn nagels netjes en mooi houd, dan gaat het wel goed. Ik gebruikte altijd een nagelverharder daarvoor, maar er is zoveel rotzooi te koop. De enige die ik echt goed vond, was die van OPI...maar helaas ging het flesje om.
Weten jullie nog meer goede nagelverharders? Echt eentje die stootvast is en die niet na 1 week al bladdert. Ik zit sowieso al te denken aan OPI, maar als jullie andere tips hebben zijn ze zeker welkom. Wat is sowieso een goed merk wat niet bladdert.
Verder: als je nagellak opbrengt doe je dan ook altijd een basislak er onder? Als ik dan toch lakjes ga bestellen, bestel ik het liefst een aantal in 1 keer.
Ik had vroeger (toen ik minder nagels beet) een doos vol met nagellak, ik heb nu niks meer. Staat toch niet mooi op afgekloven nagels.

zaterdag 4 september 2010 om 12:49
haha steph, ik heb volgens mij een vrij bescheiden collectie vergeleken met de andere dames hier Heb volgens mij ook als enige nog bijna niks besteld van de webshops (niet omdat ik niet wil hoor!! )
Tinkeldel, ik heb helaas geen ervaring met nagelverharders. Wel met nagelbijten, doorzetten het is echt de moeite waard, zoveel leuker en mooier!!
Tinkeldel, ik heb helaas geen ervaring met nagelverharders. Wel met nagelbijten, doorzetten het is echt de moeite waard, zoveel leuker en mooier!!
zaterdag 4 september 2010 om 13:06
Ik heb ook die van Herome, ben ik ook niet echt tevreden mee. Ik heb ook wel eens gehoord dat dat heel slecht spul is.
Ik vond OPI tot noch toe verre weg het beste. Ik heb ook even op die sites gekeken. Ik kom ook nog de Top Coat tegen van OPI, maar ook een soort 3-in-1. Zou dat wat zijn?
Volgens mij is dit wel een topic voor mij.
Indigoblue: ik ga het echt proberen. Het heeft ook echt met stress te maken. Het is even iets beter geweest, maar de laatste weken doen mijn vingers constant pijn van het vele (te ver) bijten. Ik ben het een beetje zat. Ik heb nu geen nagel meer over.
Ik vond OPI tot noch toe verre weg het beste. Ik heb ook even op die sites gekeken. Ik kom ook nog de Top Coat tegen van OPI, maar ook een soort 3-in-1. Zou dat wat zijn?
Volgens mij is dit wel een topic voor mij.
Indigoblue: ik ga het echt proberen. Het heeft ook echt met stress te maken. Het is even iets beter geweest, maar de laatste weken doen mijn vingers constant pijn van het vele (te ver) bijten. Ik ben het een beetje zat. Ik heb nu geen nagel meer over.
zaterdag 4 september 2010 om 18:15
Zo vriendlief heeft vandaag de Koh matte topcoat voor me betaald. Was op zoek naar die van Essence, maar onvindbaar in EIndhoven (lees uitverkocht) Ik had het er zelf niet aan uitgegeven, maar hij was het geslenter beu denk ik.
@Tinkeldel, ik at tot mn 17de/18de mn nagels tot halverwege het nagelbed op en ook hier is het goedgekomen.
@Tinkeldel, ik at tot mn 17de/18de mn nagels tot halverwege het nagelbed op en ook hier is het goedgekomen.