Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
vrijdag 3 september 2010 om 09:51
Ik heb stiekem met jullie meegelezen dus ik weet wel wat jullie doen en ik voel me nu een stiekemerd
Ik ben overigens ouder en wilder Zit behoorlijk in het uitgaansgebeuren nu, maar dat schommelt bij mij heel erg. Soms heb ik er een jaar lang geen behoefte aan, dan stort ik me er weer middenin. Gewoon, waar ik zin in heb!
(daarnaast overigens ook nog een fulltime studie én een echte baan, dus ik ben niet helemaal van god los)
Ik ben dus wel op 'latere leeftijd' (haha, dát klinkt oud) terug naar school gegaan. Ik combineer mn studie met 3 dagen werken, en dan kan ik het wel betalen allemaal.
Ik zou zeggen: als je wil, doe het! Je bent echt niet de enige die geen 18 is.
Ik ben overigens ouder en wilder Zit behoorlijk in het uitgaansgebeuren nu, maar dat schommelt bij mij heel erg. Soms heb ik er een jaar lang geen behoefte aan, dan stort ik me er weer middenin. Gewoon, waar ik zin in heb!
(daarnaast overigens ook nog een fulltime studie én een echte baan, dus ik ben niet helemaal van god los)
Ik ben dus wel op 'latere leeftijd' (haha, dát klinkt oud) terug naar school gegaan. Ik combineer mn studie met 3 dagen werken, en dan kan ik het wel betalen allemaal.
Ik zou zeggen: als je wil, doe het! Je bent echt niet de enige die geen 18 is.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

vrijdag 3 september 2010 om 09:57
Haha spijker, dat geeft natuurlijk helemaal niks. Alleen maar gezellig, maar niet het hele grote boze internet hoeft alles te weten
Jeetje, wat heb je het drukkkk! Je mag ook best noemen wat je precies doet hoor Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo
Voel me echt zo'n 20er die denkt dat ze alles op een rijtje moet hebben en alles geregeld, maar te naief is om te weten dat dat toch niet helpt en dat het leven toch anders loopt dan je denkt. Blablabla
Jeetje, wat heb je het drukkkk! Je mag ook best noemen wat je precies doet hoor Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo
Voel me echt zo'n 20er die denkt dat ze alles op een rijtje moet hebben en alles geregeld, maar te naief is om te weten dat dat toch niet helpt en dat het leven toch anders loopt dan je denkt. Blablabla
vrijdag 3 september 2010 om 10:04
Ja ik heb t druk. Ik heb een kantoorbaan, ik werk als hondentrainer en ik werk in een bar. Daarnaast dus een universitaire studie (3e ba jaar nu). En daarnaast ook nog twee leuke hobbies, veel uitgaan én sinds kort weer een geliefde.
Je vraagt je bijna af waar ik de tijd vandaan moet halen om mn nagels te lakken
Je vraagt je bijna af waar ik de tijd vandaan moet halen om mn nagels te lakken
vrijdag 3 september 2010 om 10:06
Oh en ik hou van reizen! Nu financieel helaas echt niet mogelijk, maar ik heb best veel van de wereld gezien. Misschien heb je meegekregen dat ik afgelopen jaar een heftige affaire had met n buitenlander, en nu wil ik heel graag meer van noord-amerika zien. De relatie is over, maar mn interesse voor dat deel van de wereld is helemaal gewekt.
Helaas even de centen niet voor, dus het blijft even bij dromen.
Helaas even de centen niet voor, dus het blijft even bij dromen.

vrijdag 3 september 2010 om 10:14
Jeetje spijker, ik weet niet hoe je dat allemaal combineert, 3 banen, voltijd studie, uitgaan, relatie!!! Knap hoor en superleuk een nieuwe liefde!!!
Zwup, ik zou gaan voor wat je leuk vindt! Misschien heb je er inhoudelijk minder aan in de toekomst,maar je weet toch niet hoe de toekomst gaat verlopen en je haalt er zelf veel meer uit als je iets doet wat je leuk vindt. Later is dat altijd goed te "verantwoorden" en daar hechten mensen ook waarde aan (ik denk even aan toekomstige sollicitaties).
Zwup, ik zou gaan voor wat je leuk vindt! Misschien heb je er inhoudelijk minder aan in de toekomst,maar je weet toch niet hoe de toekomst gaat verlopen en je haalt er zelf veel meer uit als je iets doet wat je leuk vindt. Later is dat altijd goed te "verantwoorden" en daar hechten mensen ook waarde aan (ik denk even aan toekomstige sollicitaties).

vrijdag 3 september 2010 om 10:23
quote:indigoblue schreef op 03 september 2010 @ 10:15:
Ik heb overigens de heftige affaire met de buitenlander niet meegekregen!www.howshelovesherlife.blogspot.com is het allemaal terug te vinden
(voel je vooral niet verplicht hoor! Maar t is wel een mooi verhaal)
Ik zou dingen aan de kant kunnen zetten ja. Ben aan het twijfelen of ik dat wil. Ik wil altijd Alles Tegelijk.
Ik heb overigens de heftige affaire met de buitenlander niet meegekregen!www.howshelovesherlife.blogspot.com is het allemaal terug te vinden
(voel je vooral niet verplicht hoor! Maar t is wel een mooi verhaal)
Ik zou dingen aan de kant kunnen zetten ja. Ben aan het twijfelen of ik dat wil. Ik wil altijd Alles Tegelijk.

vrijdag 3 september 2010 om 10:26