Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ik heb stiekem met jullie meegelezen dus ik weet wel wat jullie doen en ik voel me nu een stiekemerd

Ik ben overigens ouder en wilder Zit behoorlijk in het uitgaansgebeuren nu, maar dat schommelt bij mij heel erg. Soms heb ik er een jaar lang geen behoefte aan, dan stort ik me er weer middenin. Gewoon, waar ik zin in heb!

(daarnaast overigens ook nog een fulltime studie én een echte baan, dus ik ben niet helemaal van god los)

Ik ben dus wel op 'latere leeftijd' (haha, dát klinkt oud) terug naar school gegaan. Ik combineer mn studie met 3 dagen werken, en dan kan ik het wel betalen allemaal.

Ik zou zeggen: als je wil, doe het! Je bent echt niet de enige die geen 18 is.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Haha spijker, dat geeft natuurlijk helemaal niks. Alleen maar gezellig, maar niet het hele grote boze internet hoeft alles te weten

Jeetje, wat heb je het drukkkk! Je mag ook best noemen wat je precies doet hoor Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo

Voel me echt zo'n 20er die denkt dat ze alles op een rijtje moet hebben en alles geregeld, maar te naief is om te weten dat dat toch niet helpt en dat het leven toch anders loopt dan je denkt. Blablabla
Ja ik heb t druk. Ik heb een kantoorbaan, ik werk als hondentrainer en ik werk in een bar. Daarnaast dus een universitaire studie (3e ba jaar nu). En daarnaast ook nog twee leuke hobbies, veel uitgaan én sinds kort weer een geliefde.

Je vraagt je bijna af waar ik de tijd vandaan moet halen om mn nagels te lakken
Oh en ik hou van reizen! Nu financieel helaas echt niet mogelijk, maar ik heb best veel van de wereld gezien. Misschien heb je meegekregen dat ik afgelopen jaar een heftige affaire had met n buitenlander, en nu wil ik heel graag meer van noord-amerika zien. De relatie is over, maar mn interesse voor dat deel van de wereld is helemaal gewekt.

Helaas even de centen niet voor, dus het blijft even bij dromen.

Spijker, wat doe jij voor spannends?

Indigo, het kan allemaal weer weg. Heb de link ook laten verdwijnen
Wat leuk dat je weer een nieuwe geliefde hebt Spijker! (had je stromachtige affaire met de buitenlander ook meegekregen).

Klinkt inderdaad trouwens super super druk!! Maar wel ontzettend leuk.
*ploep* terug naar nagellak
Jeetje spijker, ik weet niet hoe je dat allemaal combineert, 3 banen, voltijd studie, uitgaan, relatie!!! Knap hoor en superleuk een nieuwe liefde!!!

Zwup, ik zou gaan voor wat je leuk vindt! Misschien heb je er inhoudelijk minder aan in de toekomst,maar je weet toch niet hoe de toekomst gaat verlopen en je haalt er zelf veel meer uit als je iets doet wat je leuk vindt. Later is dat altijd goed te "verantwoorden" en daar hechten mensen ook waarde aan (ik denk even aan toekomstige sollicitaties).
Kan je niet tijdelijk hobby(s)/ba(a)n(en) aan de kant doen om hier helemaal voor te gaan? Als dit je echt het leukste van allemaal vindt, zou ik er gewoon helemaal voor gaan (binnen de mogelijkheden natuurlijk).
Ik heb overigens de heftige affaire met de buitenlander niet meegekregen!
Wat zal ik eens op mijn nagels smeren? Ik wilde eigenlijk een simpele french doen, gewoon netjes, maar nu twijfel ik toch...
Een french met een kleurtje?
Ja, daar heb je ook gelijk in Zwup. Wat een keuzes
quote:indigoblue schreef op 03 september 2010 @ 10:15:

Ik heb overigens de heftige affaire met de buitenlander niet meegekregen!www.howshelovesherlife.blogspot.com is het allemaal terug te vinden

(voel je vooral niet verplicht hoor! Maar t is wel een mooi verhaal)

Ik zou dingen aan de kant kunnen zetten ja. Ben aan het twijfelen of ik dat wil. Ik wil altijd Alles Tegelijk.
Weet je wat het erge is, ik moet maandag!!! aangeven wat ik wil!!
Wat een ramp die keuzes welke nagellak. Ik kan alleen de nagellak erop doen zonder ook maar iets extra's (oke nagelverharder en topcoat dan)
omg die Catrice is een hel om eraf te halen, heel mijn handen zijn blauw!

Ik ga naar je blog kijken Spijker! Als je ziek bent is het altijd leuk om dingen te lezen te hebben :-)
Uhh dan moet je even doordenken Zwup Maar als je iets kan doen wat nuttig is voor de kant die later op wilt denk ik dat dat wel het beste is. Ik zou niet alleen iets "nuttigs" gaan doen omdat het maar nuttig is, maar als je later toch die kant op wilt is het wel een goede keuze denk ik.

Erg hè Steph, teveel keus hebben

Er zijn nu nog 3 pakketjes naar me onderweg. Eentje van TD, de color club Worth the risque en nog een pakketje met pout polish van sleek en 2 eyeshadow pencils van boozyshop. Kan niet wachten!
Spannende dingen maandag te doen
Maandag al?! Dat is snel!
Wel spannend Zwup!! Zou super zijn als dat zou lukken!
Ik heb maandag een [iets formeels], dus ga toch voor de nette french gewoon.
Wat goed, Indigo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven