Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
heb net emerald green (oid, heet net anders dacht ik) van china glaze verwijderd.... Mijn klauwen zien er nu wat ranzig uit, ga nog maar voor een tweede schoonmaakronde.
Dat had ik gister met It Blue My Mind Wintermuts

Mijn nagels zitten in de Eyeko nude polish. Weet nog steeds niet wat ik van Eyeko vind. Potjes gaan snel leeg, want het is heel dun en heb altijd 3 lagen nodig. Maar de kleuren zijn wel erg mooi...
De Flying Dragon zorgt na removen voor glitterzz overal. Heel toepasselijk haha
Ik ben helemaal fan van Rimmel Pro! Heb gisteren de kleur Asteque gekocht (koraalrood). Door het brede kwastje is knoeien verleden tijd!
Ohnee...ik ging op de Eyeko website kijken en ik vond...

http://www.eyeko.com/eyeko-polish-pinks-p-104.html

En toen dacht ik "gratis verzendkosten!!!"

En toen las ik "Free Eyeko Vintage Polish with all orders over £10/¤12/$15" (maar die heb ik al hahaha, maar wilde even met jullie delen )

Hmmm
Die heb je al Indigo, maar de potjes van Eyeko gaan snel leeg schreef je net!!
Ik had het ook gezien, maar vond alleen degene die je gratis krijgt leuk...
maar ik schreef ook dat de kleuren erg mooi zijn Elle

Die vintage is idd heel mooi glitterzzzz
Ging ik bestellen, ontdekte ik dat mijn vriend weekendje weg is en de cc mee heeft
Nou ja Indigo............hoe durft je vriend zeg
snapput ook niet Elle, wat een lef! Denk dat het een teken was
Ja belachelijk, dat kan echt niet.
Blij dat jullie het snappen
Dan mag je vast wel iets meer bestellen als tie terug is, als goedmakertje natuurlijk.

CC meenemen..........tsssssssss, het lef!!
Haha, ja maar ik blijf degene die het moet betalen

Toch is mijn nude polish van Eyeko mooi opgedroogd hoor ik zou een foto maken, maar geen daglicht (duh)
quote:indigoblue schreef op 04 september 2010 @ 19:31:

Dat had ik gister met It Blue My Mind Wintermuts

Mijn nagels zitten in de Eyeko nude polish. Weet nog steeds niet wat ik van Eyeko vind. Potjes gaan snel leeg, want het is heel dun en heb altijd 3 lagen nodig. Maar de kleuren zijn wel erg mooi...Mijn eyeko lakjes (heb er 4) zijn helemaal niet zo dun en mijn posh polish is bij mij zelfs in een laag dekkend. Wisselt blijkbaar nogal van dikte. Potjes zijn vrij klein denk ik (weet de inhoud niet precies), maar ik heb zoveel lak dat ik eerlijk gezegd liever kleine potjes heb dan grote, anders is het helemaal zonde dat ik nooit iets opmaak
bij eyeko moet je ook nog even een eyeko ambassador googlen,, dan krijg je nog een extra cadeautje bij je free gift als het goed is. Bij mijn bestelling was ik dat dus vergeten

Hier iemand die een code voor je heeft http://cindyslifee.blogsp ... /08/eyeko-ambassador.html
Mmm, zxe hebben nog steeds geen fat balms bij eyeko.... ik wilde die de vorige keer al bestellen, maar out of stock. Terwijl ik al jaren op zoek ben naar een goede blusherstick ter vervanging van de oude die ik van de bodyshop heb... en toen ik daar wat over las, wilde ik hem direct hebben... maar niet in stock... en nog steeds niet
Kleine flesjes nagellak is idd mooier wintermuts, mooi excuus om vaker nieuwe kopen
Die Turkoise van China Glaze is echt meer groen in mijn ogen dan Turkoise, maar goed, inmiddels zit ie op teen en nagel. (Teen glimmend, nagels mat)
Klinkt goed Glitter! Heb je een foto van je nagels ?

Ik ga nu even iets beschaafds opsmeren. Denk doorzichtig lichtroze ofzo.

Indigo, succes morgen met je formele aangelegenheid!
ik kom ook weer aanwaaien! Nagels groeien rustig aan door, maar ben er blij mee en trots dat ik niet weer gebeten heb.

Nagels zijn nu sky high van rimmel. Wil dinsdag ff een mooie goed dekkende nude hebben. Eind deze week een sollicitatie gesprek. Kom later wel weer ff op de laptop langs. Nu mobiel. Eerst maar slapen!
@Zwup, euhmm dat ik pas net geleerd heb om plaatjes te plakken wil niet zeggen dat ik ook foto's kan plakken hoor!

Daar moet ik nog een hele studie aan wagen denk ik. Begreep in ieder geval dat je ze eerst in een online fotoboek moet pleuren...??
Ja, ik heb zelf daarvoor photobucket genomen. Je kan ze daar gewoon in uploaden vanaf je computer. Heel makkelijk. En photobucket geeft je zelfs al een image link die je hier gewoon neer kan plakken zonder dat je moeilijk hoeft te doen en dan zie je de foto meteen

Een kind kan de was doen
Goeie tip van de ambassador Wintermuts, ik had het al gezien inderdaad, maar handig voor iedereen om te weten. Ik dacht ook dat die Eyeko potjes klein waren, maar er zit toch nog 8,5 ml in. Even voor de beeldvorming, in Catrice zit 10 en in Essence colour & go zit 5. In Rimmel zit ook 8, dus het valt hartstikke mee. Die dunne flesjes zijn verradelijk Grappig om te lezen dat ze bij jou dikker zijn! De flesjes die ik heb komen toch echt wel op een keer denk ik, vooral de nude polish. Ik vind de kwaliteit toch best goed, de finish is mooi, de kleuren vind ik echt prachtig. En waar ik ook helemaal weg van ben bij Eyeko is gewoon het hele "gevoel" je krijgt alles opgestuurd in schattige kleine doosjes, de vormgeving van de flesjes en etiketjes is schattig..haha, slaat echt nergens op! Weet niet of ik de roze ga bestellen...

Glitterzzz welke turkoise heb je? Ik wil nog graag For Audrey Ik zet mijn foto's op mijnalbum.nl (of zoiets)

Rozigst, wat goed dat je niet gebeten hebt!!!

Is die blusherstick er bij The Body Shop ook niet meer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven