Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
maandag 13 september 2010 om 09:22
Ohh ik dacht dat ik de enige was die niet op hakken kon lopen, tot een cm of 2/3 gaat nog wel, maar ik snap echt niet hoe mensen op stiletto's kunnen gaan winkelen... ik kan er niet eens op staan als ik er 2 aan heb. (Mijn voet kan die hoek niet maken zeg maar, maar ja met maat 36/37 heb je ook niet zo heel veel om in die schoen te vouwen.Plus omdat ik niet zo ver doorzak gaapt het altijd aan de binnenkant)
Ik ga even denken over zwarte hoge gympen en enkellaarsjes. (Tis weer eens mooi weer, clienten bellen massaal af)
Ik ga even denken over zwarte hoge gympen en enkellaarsjes. (Tis weer eens mooi weer, clienten bellen massaal af)
maandag 13 september 2010 om 09:42
Ik breek mijn enkels op hoge hakken en krijg last van mijn voeten als ik een tijdje op 5cm+ loop. 2/3 cm bevalt het beste.
Ik heb op de site van Omoda gekeken, maar ook daar zat niet echt iets passends tussen. Heb ook de site van puma omgekeerd en ik denk dat ik wel wat gevonden heb. Wat vinden jullie ervan?
Irritant dat je clienten afzeggen, glitter! Of vind je het niet zo erg?
Ik heb op de site van Omoda gekeken, maar ook daar zat niet echt iets passends tussen. Heb ook de site van puma omgekeerd en ik denk dat ik wel wat gevonden heb. Wat vinden jullie ervan?
Irritant dat je clienten afzeggen, glitter! Of vind je het niet zo erg?

maandag 13 september 2010 om 10:14
Ik loop liefst op zo hoog mogelijk. Niet elke dag natuurlijk, ligt ook een beetje aan mijn werk, maar voor feestje/etentjes enz. toch liefst wel een cm of 10
Le Coq Sportif heeft trouwens vaak leuke gympen die heerlijk lopen. Je moet ze alleen wel even passen, mij staan ze niet zo tenzij ik een wijde broek draag (doe ik niet zo vaak).
Die puma's zijn wel subtiel Zwup, zou ze wel even in het echt passen om te kijken hoe ze je staan. Die ronde, smalle neuzen doen het nooit voor mijn korte beentjes om een of andere reden.
Le Coq Sportif heeft trouwens vaak leuke gympen die heerlijk lopen. Je moet ze alleen wel even passen, mij staan ze niet zo tenzij ik een wijde broek draag (doe ik niet zo vaak).
Die puma's zijn wel subtiel Zwup, zou ze wel even in het echt passen om te kijken hoe ze je staan. Die ronde, smalle neuzen doen het nooit voor mijn korte beentjes om een of andere reden.
maandag 13 september 2010 om 10:18
Heb al bij Le Coq Sportif gekeken. Die hadden vorig jaar de schoenen die ik nu wil Maar nu helaas niks in helemaal zwart, wat niet ontzettend lomp is.
Ik heb ze vroeger toen ik een jaar of 15 was gehad in donkerblauw met wit. Die heb ik helemaal afgelopen, totdat de gaten er in vielen. Het model staat wel dus. Moet alleen even naar de maat kijken.....
Ik heb ze vroeger toen ik een jaar of 15 was gehad in donkerblauw met wit. Die heb ik helemaal afgelopen, totdat de gaten er in vielen. Het model staat wel dus. Moet alleen even naar de maat kijken.....

maandag 13 september 2010 om 10:20
maandag 13 september 2010 om 10:27
Ik zou wel de achterste zwarte hoge willen hebben denk ik. Waar heb je die gevonden? In die anderen zit teveel wit.
Die van jou zijn ook leuk!! Dat zou ook nog wel iets zijn.
Ik heb deze.
Bij sneakers ben ik wel geweest volgens mij. Ik weet niet of er hier een pro sport zit. Maar dat kan ik uitvinden
Die van jou zijn ook leuk!! Dat zou ook nog wel iets zijn.
Ik heb deze.
Bij sneakers ben ik wel geweest volgens mij. Ik weet niet of er hier een pro sport zit. Maar dat kan ik uitvinden

maandag 13 september 2010 om 10:37
Ja, dat dacht ik al (die achterste) ik plukte dat plaatje zomaar van internet ergens, dus weet niet hoe oud die collectie is, maar wellicht als je even goed zoekt bij webshops ofzo? Die van mij zijn al een jaar of 2 oud, dus ik vrees ook uit de collectie. Jammer dat je geen maat xx hebt, anders kon je ze overnemen, ik draag ze bijna nooit. Ze zijn zo leuk en schattig, maar ik krijg echt van die stompige benen in bij een strakke broek (draag bijna altijd strakkere broeken, van wijde broeken word ik nog kleiner )
Die van jou zijn ook leuk!
Ik zoek ook even verder, ben toch nog altijd werkloos
Die van jou zijn ook leuk!
Ik zoek ook even verder, ben toch nog altijd werkloos
maandag 13 september 2010 om 10:38
@Zwup, ach ja, dat afzeggen zijn we bij deze doelgroep wel gewend.
Le Coq Sportif, ohh die heb ik jaren geleden gehad in mosgroen met oranje en dan hele hoge, maar ik vond die best smal, en dat terwijl ik niet zo'n hele brede pootjes heb.
Bedacht me net, misschien moet je eens bij een sportwinkel gaan kijken??
Vind die puma's en de laatste Le Coqjes wel mooi eigenlijk. Alleen vraag ik me van de puma's af wat ze met je voeten doe, qua model dan he.
Le Coq Sportif, ohh die heb ik jaren geleden gehad in mosgroen met oranje en dan hele hoge, maar ik vond die best smal, en dat terwijl ik niet zo'n hele brede pootjes heb.
Bedacht me net, misschien moet je eens bij een sportwinkel gaan kijken??
Vind die puma's en de laatste Le Coqjes wel mooi eigenlijk. Alleen vraag ik me van de puma's af wat ze met je voeten doe, qua model dan he.
maandag 13 september 2010 om 10:45
Het model van de puma's doet mijn voeten wel goed Ik heb nogal grote voeten (lees maat 42) en hierdoor lijken het niet van die schuiten
Misschien hebben ze ze breder gemaakt? Ik weet het niet...ik pas er qua breedte redelijk goed in. Het loopt iig prima.
Sportwinkels heb ik ook al gehad. Maar daar hadden ze alleen maar echte sportschoenen en hele stomme sneakers Zelfs de zaak waar ik een paar jaar geleden deze nog heb gekocht.
Is zo jammer idd, indigo, dat bepaalde schoenen alleen bij bepaalde broeken kunnen omdat je benen/voeten/etc anders stom lijken.
Is er niks uit je gesprek van maandag gekomen? Wat jammer!
Misschien hebben ze ze breder gemaakt? Ik weet het niet...ik pas er qua breedte redelijk goed in. Het loopt iig prima.
Sportwinkels heb ik ook al gehad. Maar daar hadden ze alleen maar echte sportschoenen en hele stomme sneakers Zelfs de zaak waar ik een paar jaar geleden deze nog heb gekocht.
Is zo jammer idd, indigo, dat bepaalde schoenen alleen bij bepaalde broeken kunnen omdat je benen/voeten/etc anders stom lijken.
Is er niks uit je gesprek van maandag gekomen? Wat jammer!
maandag 13 september 2010 om 10:48
maandag 13 september 2010 om 10:51
maandag 13 september 2010 om 10:53
quote:akka schreef op 13 september 2010 @ 10:51:
Joeppie, een nagellak kletstopic!! Mag ik ook even kletsen?
Ik lees dat jullie de seche vite gebruiken... lijkt me zo'n gedoe. Heeft iemand weleens de Drip 'n dry van Opi gebruikt? Dat zijn druppeltjes, kan niet misgaan en werkt droogt als een tierelier!
Ja, gezellig! Welkom
Seche valt wel mee met het gedoe hoor. Is hetzelfde als een normaal laagje kleur opdoen. Ik heb nog nooit OPI drip gebruikt. Had het wel op de site van TD zien staan. Maar mijn box was vol
Ik lees dat jullie de seche vite gebruiken... lijkt me zo'n gedoe. Heeft iemand weleens de Drip 'n dry van Opi gebruikt? Dat zijn druppeltjes, kan niet misgaan en werkt droogt als een tierelier!
Ja, gezellig! Welkom
Seche valt wel mee met het gedoe hoor. Is hetzelfde als een normaal laagje kleur opdoen. Ik heb nog nooit OPI drip gebruikt. Had het wel op de site van TD zien staan. Maar mijn box was vol
maandag 13 september 2010 om 10:53
quote:akka schreef op 13 september 2010 @ 10:51:
Hoi Akka, tuurlijk mag je meekletsen
Seche is eigenlijk helemaal geen gedoe.
Nagellak opdoen, Seche over de nog natte lak en 30 seconden later is het droog
Die van OPI ken ik niet, Vertel!!
Hoi Akka, tuurlijk mag je meekletsen
Seche is eigenlijk helemaal geen gedoe.
Nagellak opdoen, Seche over de nog natte lak en 30 seconden later is het droog
Die van OPI ken ik niet, Vertel!!
maandag 13 september 2010 om 10:55

maandag 13 september 2010 om 10:58
Die asics zijn ook mooi Zwup!!! Leuk!!
Hier heb je winkels als Sneakers (daar hebben ze alleen maar gympen, helemaal geen sportschoenen!) en ook ProSport heeft volgens mij aardig wat gympen. Bij de Perry e.d. moet je volgens mij niet zijn idd.
Akka, welkom, zoals je leest gaat het ook over andere dingen hahaha. Maar we zijn voornamelijk van de nagellak
Ja, Elle, zit te wachten op een paar telefoontjes wat betreft sollicitaties. Hoop SNEL aan het werk te kunnen, vakantie was leuk, maar nu ben ik het zat haha.
Zijn jullie ook heel lang met die grote voeten?
Hier heb je winkels als Sneakers (daar hebben ze alleen maar gympen, helemaal geen sportschoenen!) en ook ProSport heeft volgens mij aardig wat gympen. Bij de Perry e.d. moet je volgens mij niet zijn idd.
Akka, welkom, zoals je leest gaat het ook over andere dingen hahaha. Maar we zijn voornamelijk van de nagellak
Ja, Elle, zit te wachten op een paar telefoontjes wat betreft sollicitaties. Hoop SNEL aan het werk te kunnen, vakantie was leuk, maar nu ben ik het zat haha.
Zijn jullie ook heel lang met die grote voeten?
maandag 13 september 2010 om 11:01
Het gaat eigenlijk helemaal nergens over tegenwoordig Elle. We krijgen steeds grotere maten en daar wordt weinig mee gedaan.
Ja, die gouden Die zijn bijna tot op het bot versleten, maar ik draag ze nog steeds! Kan me niks schelen
Ik zal vanmiddag nog eens kijken welke winkels ik gemist heb hier en nog een poging wagen.
Indigo, hoop dat je snel aan het werk bent! Heel frustrerend om zo thuis te moeten zitten.
Ik ben gemiddeld tot redelijk lang, 1.78.
Ja, die gouden Die zijn bijna tot op het bot versleten, maar ik draag ze nog steeds! Kan me niks schelen
Ik zal vanmiddag nog eens kijken welke winkels ik gemist heb hier en nog een poging wagen.
Indigo, hoop dat je snel aan het werk bent! Heel frustrerend om zo thuis te moeten zitten.
Ik ben gemiddeld tot redelijk lang, 1.78.