Mode & Beauty alle pijlers

Nagels: meer roze

25-04-2011 08:40 18 berichten
Ontzettend suffe vraag, maar ik gooi het toch maar in de groep.

Ik heb een hele rare verhouding roze/wit bij mijn nagels. De witte uitgroei begint al heel snel en de overgang roze naar wit is ook hobbelig.

Ik vind zo'n dikke witte rand erg onverzorgd staan.

Iemand een suggestie hoe ik het roze deel iets hoger krijg? Als ik erop google krijg ik alleen maar informatie over het witter krijgen van die witte rand.
Bedoel je nou je nagel of het halve maantje?
Alle reacties Link kopieren
Nagel (uitgroei).
Denk ik......
Ah ok. Ik denk dat je daar weinig aan kunt veranderen, zo groeien jouw nagels nu eenmaal. Veel lakken dus maar
bezoek aan de manicure?
Vroeger veel nagels gebeten? Ik wel en bij mij is dat de oorzaak geweest...
Ik bedoel de nagel ja. En ik dacht wel dat er niets aan te doen was.

Het komt in elk geval niet door nagel bijten. (Deed ik wel, maar niet zo ver).

Nou ja, het is ook geen probleem van wereldformaat.
Heeft dat niet gewoon te maken met de lucht die onder je nagel komt?
Geen idee. Zo ja, wat doe je ertegen?
Nepnagels nemen?
Met nepnagels kun je niet typen. Dan zal ik het viva-forum moeten verlaten...
Met french manicure kun je 'smokkelen', weet ik: de witte uitgroei breder doen lijken. Andersom kun je dan misschien ook wel 'smokkelen'? Met een dekkende lak in je eigen roze nagelkleur ter hoogte van het 'probleemgebied'? De rest van de nageltip lak je wit en dan een doorschijnend roze over het geheel heen. Geen idee of het werkt.
quote:Flauwegeit schreef op 25 april 2011 @ 09:14:

Zo ja, wat doe je ertegen? Kan er niets voor bedenken, net zoals ik altijd kleinere voeten wilde - maar de plastisch chirurg kan veel, alleen is mijn tenen eraf hakken niet echt zinvol.
@Frankie33: goed idee. Ga ik eens proberen. Hoewel ik vermoed dat ik veel te lui ben om dat wekelijks te doen.

@bergamot: Tja, zo wil ik ook nog steeds langere benen. Dat schijnen ze ook niet te kunnen (hoewel: ik heb ooits iets engs gelezen met gebroken benen en schroeven enzo. Brrr).
Roze? Dacht dat carnaval voorbij is en dat het nu pasen is...
Niet teveel schoonmaken met vijltjes en andere scherpe puntjes onder je nagels. In plaats daarvan een nagelborsteltje gebruiken voor viezigheid onder je nagels. Dan wordt het roze deel van je nagel een stuk langer.

Nagelbijten is vaak tot bepaalde hoogte omkeerbaar, ik heb jarenlang gebeten (>20 jaar) en echt kort, maar het roze deel groeit in een half jaar wel weer aan tot het langer is bij mij.
quote:Flauwegeit schreef op 25 april 2011 @ 09:23:

Met nepnagels kun je niet typen. Dan zal ik het viva-forum moeten verlaten...

Wel hoor. Kwestie van aanwennen.

Als je je nagels lakt dan valt het roze gedeelte niet op. Je nagelbedden zijn gewoon kort, daar is weinig aan te doen. Als je hebt nagelgebeten dan is de kans groot dat dit nog kleiner is geworden dan het al was. Lakken en het witte gedeelte laten groeien dan valt het wat minder op. Meer kun je niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven