Namaak Dyson
zondag 15 mei 2022 om 23:37
woensdag 18 mei 2022 om 13:59
We hebben een aantal producten van Dyson en het is gewoon echt goed spul. Duur, maar goed. Stofzuigers, kruimeldief en ventilator.
Maar voor een föhn zoveel geld betalen vind ik nogal wat. Net als een ander zegt, krullen waaien er zo uit.
Net als Retro, maak ik tegenwoordig ook gebruik van buitenlucht en het zit goed. Tijdje zonder föhn doet wonderen.
Maar voor een föhn zoveel geld betalen vind ik nogal wat. Net als een ander zegt, krullen waaien er zo uit.
Net als Retro, maak ik tegenwoordig ook gebruik van buitenlucht en het zit goed. Tijdje zonder föhn doet wonderen.
zaterdag 16 juli 2022 om 17:37
Ik begrijp niet zo goed van wat van de Airwrap je een alternatief zoekt. Van de krulborstel en de stijlborstel heb je vele tientallen alternatieven.
Als het gaat om het krullende opzetstuk: daar zit een patent op dus die mag voorlopig niet door andere fabrikanten in hun eigen producten op de markt worden gebracht. Sommige Chinese fabrikanten doen het wel, maar die producten voldoen waarschijnlijk niet aan de Europese veiligheidseisen en zijn dus potentieel gevaarlijk.
Als het gaat om het krullende opzetstuk: daar zit een patent op dus die mag voorlopig niet door andere fabrikanten in hun eigen producten op de markt worden gebracht. Sommige Chinese fabrikanten doen het wel, maar die producten voldoen waarschijnlijk niet aan de Europese veiligheidseisen en zijn dus potentieel gevaarlijk.
zaterdag 16 juli 2022 om 17:47
Alles komt goed..........
zaterdag 16 juli 2022 om 17:48
Van die snoerloze zie ik er bij de Coolblue genoegJubJub1234 schreef: ↑16-07-2022 17:47Tot dit bericht dacht ik dat het over een stofzuiger ging. Ik dacht al
.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in