Mode & Beauty alle pijlers

Nazorg microdermal

15-01-2019 00:07 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello allemaal.

Heb vandaag een microdermal laten plaatsen op mijn borst, en de piercer vertelde mij het gaasje minimaal 3 dagen te laten zitten en 2x per dag verschonen en de micro schoonmaken. Maar ik zou ik niet zijn, als ik vervolgens ga googelen om te kijken of dat wel echt zo moet... en uiteraard kom je dan 100 manier tegen qua nazorg. Dus ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe lang hebben jullie het gaasje laten zitten en hoe en met wel product hebben jullie de microdermal schoongemaakt?

Alvast bedankt.
En dan krijg je hier nog 10 andere adviezen. En dan? Dan heb je 111 adviezen... Stick to the plan!
Er is denk ik geen 1 heilig plan. Doe gewoon het advies van je piercer. Dan zal het wel goedkomen.
Ik had inderdaad geen gaasjes erop.
Maakte eigenlijk altijd nieuwe piercings schoon met lauw-warm water en niet te veel gedoe. Wanneer nodig met groene zeep.
Advies van je piercer opvolgen. Ik heb ook net een nieuwe piercing laten zetten waarbij de piercer duidelijke instructies gaf voor de nazorg, en vervolgens een nazorgformulier meegaf waar iets heel anders op stond.

Ik volg tot nu toe zijn gesproken advies op en alles gaat gelukkig goed.
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
Gewoon doen wat je piercer zegt en zorgen dat de dermal niet teveel kan bewegen de eerste dagen (liefste zelfs de eerste week).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven