Nepwimpers
woensdag 8 januari 2014 om 20:56
Snorrenlijm die je bij de feestwinkel haalt. Ik treed wel eens op als performer en dan draag ik de meest absurd grote nepwimpers en met die lijm blijven ze beter zitten dan met die tubetjes die je er meestal bij krijgt. (zit er echt geen lijm bij? Ook niet in het doosje onder het plastic waarop de wimpers liggen? Dat kan je er meestal uitklikken en dan zit er een tubetje lijm onder)
Is wel soms een beetje onprettig met ze er weer afhalen, dus niet voor dagelijks gebruik ofzo.
Is wel soms een beetje onprettig met ze er weer afhalen, dus niet voor dagelijks gebruik ofzo.
Zeg maar Spijker.
woensdag 8 januari 2014 om 20:56
woensdag 8 januari 2014 om 20:59
quote:barbiee schreef op woensdag 08 januari 2014 20:53 isa jah klopt , bij mij vielen ze gewoon uit haha, maarja als je ze goed opplakt zullen ze goed blijven zitten denk ik ,, ja ik dacht al een grap want prit was ander lijm soortLijm van de kruidvat blijft wel redelijk goed zitten en in die tube zit aardig wat lijm en dus niet zo'n klein ding waar je maar 1x gebruik van kunt maken.
.
woensdag 8 januari 2014 om 21:00
quote:Spijk-er schreef op woensdag 08 januari 2014 20:56 Snorrenlijm die je bij de feestwinkel haalt. Ik treed wel eens op als performer en dan draag ik de meest absurd grote nepwimpers en met die lijm blijven ze beter zitten dan met die tubetjes die je er meestal bij krijgt. (zit er echt geen lijm bij? Ook niet in het doosje onder het plastic waarop de wimpers liggen? Dat kan je er meestal uitklikken en dan zit er een tubetje lijm onder)
Huidlijm is wel het sterkst, maar idd niet voor dagelijks gebruik.
Nepwimpers vind ik ontzettend gaaf voor een gelegenheid, maar vind het alleen zo naar dat je ze zelf de hele tijd ziet en voelt zitten.
Huidlijm is wel het sterkst, maar idd niet voor dagelijks gebruik.
Nepwimpers vind ik ontzettend gaaf voor een gelegenheid, maar vind het alleen zo naar dat je ze zelf de hele tijd ziet en voelt zitten.
woensdag 8 januari 2014 om 21:00
Of je laat gewoon goede wimpers zetten, van mink dan.
Kost wel wat meer maar heb je ook wat.
http://www.beautygloss.nl ... rextensions-laten-zetten/
Kost wel wat meer maar heb je ook wat.
http://www.beautygloss.nl ... rextensions-laten-zetten/