Nette broek bij brede heupen
maandag 2 juli 2018 om 17:41
Al mijn nette broeken passen niet meer of zijn versleten, waardoor ik er niet aan ontkom om binnenkort een aantal nieuwe nette broeken te kopen. Ik heb er een ontzettende hekel aan, want ik moet altijd afschuwelijk veel broeken passen voor ik er een vind die goed zit. Ook online lukt het maar niet iets te vinden wat goed valt. Wie wil mij helpen zoeken?
Ik heb een peervormig figuur: (relatief) smalle taille en platte buik, brede heupen, beste billen en lange benen.
Ik zoek een broek met:
een hoge taille
rechte of licht uitlopende pijpen
geen spijkerstof
geen driekwart, maar echt een lange broek in een saaie kleur (zwart/grijs)
Wie heeft dé tip qua merk of winkel voor mijn figuur en wensen?
Ik heb een peervormig figuur: (relatief) smalle taille en platte buik, brede heupen, beste billen en lange benen.
Ik zoek een broek met:
een hoge taille
rechte of licht uitlopende pijpen
geen spijkerstof
geen driekwart, maar echt een lange broek in een saaie kleur (zwart/grijs)
Wie heeft dé tip qua merk of winkel voor mijn figuur en wensen?
frowilma wijzigde dit bericht op 02-07-2018 17:54
Reden: spelfouten
Reden: spelfouten
0.50% gewijzigd
maandag 2 juli 2018 om 18:40
Ik draag veel Filippa K, Reiss, Drykorn, Joseph, J Crew, Theory of Hugo Boss, die hebben veel klassieke pakken. Maar nu het zomer is, is wel veel tot de enkel of iets korter. De bootcut is nu ook iets minder in de mode. Maar de najaarscollecties druppelen alweer binnen en daar zullen vast langere pijpen tussen zitten.
Iets goedkoper heeft French Connection of Benetton en Sisley meestal ook wel het één en ander. Of Gap en de Banana Republic (ik ben een online shopper).
Ik laat de taile weleens innemen door de kleermaker, kost €10-15, dus dat vind ik niet erg.
Iets goedkoper heeft French Connection of Benetton en Sisley meestal ook wel het één en ander. Of Gap en de Banana Republic (ik ben een online shopper).
Ik laat de taile weleens innemen door de kleermaker, kost €10-15, dus dat vind ik niet erg.
maandag 2 juli 2018 om 19:35
Dit had ik kunnen schrijven. Check Boss, Reiss en Joseph voor goede broeken die bij mij (181 cm, maat 40, ronde billen, lange benen) ook nog eens best goed staan.Nitflex schreef: ↑02-07-2018 18:40Ik draag veel Filippa K, Reiss, Drykorn, Joseph, J Crew, Theory of Hugo Boss, die hebben veel klassieke pakken. Maar nu het zomer is, is wel veel tot de enkel of iets korter. De bootcut is nu ook iets minder in de mode. Maar de najaarscollecties druppelen alweer binnen en daar zullen vast langere pijpen tussen zitten.
maandag 2 juli 2018 om 22:40
Nitflex dankjewel!!!! Ik ga hier morgen direct online naar op zoek. Fijn om wat handvaten te hebben om de zoektocht voort te zetten.
MadameJean goed te horen dat jij dezelfde ervaring hebt als Nitflex, dan moet ik hier ook vast mee uit de voeten kunnen.
Helaas vallen de meeste H&M broeken bij mij niet goed, ook de high waist niet.
MadameJean goed te horen dat jij dezelfde ervaring hebt als Nitflex, dan moet ik hier ook vast mee uit de voeten kunnen.
maandag 2 juli 2018 om 22:43
Zoek eens op cool wool met wat elastaan qua materiaal!Frowilma schreef: ↑02-07-2018 22:40Nitflex dankjewel!!!! Ik ga hier morgen direct online naar op zoek. Fijn om wat handvaten te hebben om de zoektocht voort te zetten.