Mode & Beauty alle pijlers

Nette sandalen voor naar kantoor?

21-05-2023 16:21 128 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Net een andere topic uitgespit over welk type jurken goed naar kantoor te dragen is erg leerzaam!

Nu vraag ik me af, welke sandalen? Ik draag in de zomer graag sandalen onder een jurk of rok. Maar eigenlijk altijd met open teen. Ik las dat dat eigenlijk niet geschikt is. Maar wat dan wel?

Specifiek zoek ik comfortabele sandalen waar ik goed op kan lopen, die ook elegant zijn, met max een hak van 3cm. En in schoenmaat 42/43 (bij bredere leest gaat 42 ook).

Alvast bedankt voor de inspiratie!
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
21-05-2023 20:17
Letten jullie echt bewust op wat een ander aan zijn/haar voeten heeft?
Ja, eigenlijk wel. Schoenen zijn eigenlijk het belangrijkste kledingstuk. Jeans, simpel tshirt met goeie schoenen kan prima. Maar andersom kan je mooie kleding compleet om zeep helpen met slechte/lelijke schoenen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaja007 schreef:
25-05-2023 10:17
Een kantoor van bijvoorbeeld een bouwbedrijf is een anders dan een kantoor van bijvoorbeeld een kantoor van een notaris.
Bij die laatste is de dresscode ook al veel meer casual tegenwoordig. De tijd dat een notaris in 3delig grijs rond loopt is gelukkig voorbij. En die ontwikkeling zie je in steeds meer branches. De enige die nog altijd pakken met das dragen zijn de beveiligers in een supermarkt 😁
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben fan van Panama Jack sandalen, wel die met een sleehak
https://www.panamajack.nl/dames/schoeisel/sandalen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven