Nette/zakelijke kleding??
maandag 6 november 2017 om 22:14
Ik ben aangenomen bij een nieuwe baan waar ik nette zakelijke kleding moet dragen. Normaal gesproken draag ik wat wijdere truien, slimfit broeken/spijkerbroeken en laarzen.
Niet echt netjes. Dus ik heb een nieuwe garderobe nodig. Ik weet alleen niet waar aan te denken. Wat dragen jullie voor nette/zakelijke kleding? Rokken en jurken zijn niet handig bij mijn werk.
Ik hoop hier wat inspiratie op te doen! Ps: maat 36/38.
Niet echt netjes. Dus ik heb een nieuwe garderobe nodig. Ik weet alleen niet waar aan te denken. Wat dragen jullie voor nette/zakelijke kleding? Rokken en jurken zijn niet handig bij mijn werk.
Ik hoop hier wat inspiratie op te doen! Ps: maat 36/38.
maandag 6 november 2017 om 22:21
Misschien is dit iets voor je?
https://www.zalon.nl/lp/zakelijke-outfit-dames
https://www.zalon.nl/lp/zakelijke-outfit-dames
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 6 november 2017 om 22:52
nette zakelijke kleding varieert ook nog wel eens van bedrijf tot bedrijf. Ga gewoon eens langs om sfeer te proeven. Of vraag het ze, wat ze van je verwachten. Een kijkje op hun website en facebookpagina wil ook nog wel eens helpen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 7 november 2017 om 06:43
Hier dacht ik ook aan.
Blouse ipv shirt, pantalon, ipv sneakers nette schoenen. Ik ga niet op hakken lopen en hou van comfort dus zo 'cheat' ik als ik netter moet.
dinsdag 7 november 2017 om 10:34
(Zwarte) jeans met een mooie nette blouse en een jasje, met mooie enkellaarsjes eronder.
Als het echt netjes moet, een pantalon met een blouse, en dan pumps of evt brogues eronder.
Ik draag meestal een pantalon met bijpassend jasje en een mooie blouse. Ik heb verschillende kleuren, maar als het ècht netjes moet, zijn ze vast niet blij als je in een lichtroze 'pak' aan komt..
Ik zou het dus beperken tot makkelijke/basis kleuren, zodat je evt kan varieren door een andere (kleur) blouse erop te doen.
Als het echt netjes moet, een pantalon met een blouse, en dan pumps of evt brogues eronder.
Ik draag meestal een pantalon met bijpassend jasje en een mooie blouse. Ik heb verschillende kleuren, maar als het ècht netjes moet, zijn ze vast niet blij als je in een lichtroze 'pak' aan komt..
dinsdag 7 november 2017 om 10:38
dit inderdaad, je zegt al slimfit broeken te dragen, die kan je prima zakelijk afstylen.SallySpectra schreef: ↑06-11-2017 22:30Kun je helemaal geen rokken/jurken aan?
Verder kom je al een eind als je je truien vervangt door een paar mooie jasjes/blazers en shirts, en je casual laarzen door een paar nette enkellaarzen en een paar mooie pumps.
dinsdag 7 november 2017 om 11:15
Ik draag vaak een broekpak. Broek en colbert met een shirt of blouse eronder. Ik draag pakken van h&m, esprit en primark in grijs, donkere bruin of evt zwart. Staat altijd netjes. Niet duur.
Fashionblog/Pakken_voor_vrouwen_zijn_hip
Fashionblog/Pakken_voor_vrouwen_zijn_hip
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 7 november 2017 om 18:20
Bedankt voor de tips! Ik ga vanavond eens online kijken.
Rokken en jurken kunnen in principe wel maar zijn niet heel handig qua beweeglijkheid en ik vind bij mij nette rokken/jurken altijd heel lelijk staan, wordt er dikker en kleiner van.
Ik heb nog nooit een pantalon aan gehad dus zal die ook eens bestellen. Ik denk dat ik ook moet gaan wennen aan een nieuwe kledingstijl omdat ik nu weinig nette kleding draag.
Ps: jeans zijn denk ik ongepast. Of het moet een mooie zwarte zijn. Maar ik verwacht dat strakke broeken niet zo gewenst zijn (type skinny).
Rokken en jurken kunnen in principe wel maar zijn niet heel handig qua beweeglijkheid en ik vind bij mij nette rokken/jurken altijd heel lelijk staan, wordt er dikker en kleiner van.
Ik heb nog nooit een pantalon aan gehad dus zal die ook eens bestellen. Ik denk dat ik ook moet gaan wennen aan een nieuwe kledingstijl omdat ik nu weinig nette kleding draag.
Ps: jeans zijn denk ik ongepast. Of het moet een mooie zwarte zijn. Maar ik verwacht dat strakke broeken niet zo gewenst zijn (type skinny).