Mode & Beauty alle pijlers

niets helpt!

06-11-2012 20:40 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bijt m'n hele leven al nagels..heb al zo vaak geprobeerd er vanaf te komen, maar niets lukt. Heb byte gehad, handschoenen aan, nepnagels, pleisters op de vingers. Steeds gaat het een weekje goed, zelfs een paar weken, maar dan begin ik toch weer. Het is een zenuwtrekje, geen verveling. Wie heeft er een andere oplossing?
Heb zelf ook altijd nagelgebeten, sinds ik kapster ben mee gestopt,.. iet er natuurlijk niet uit een kapster met afgekluifde nagels, moet wel verzorgd zijn. Dat was iets wat mij deed stoppen, Die byte en al die rommel heeft helemaal geen zin. Je moet het uit jezelf doen, echt.. anders werkt het toch niet.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Google eens op waarom nagelbijten? Als je weet waarom je het doet kun je daar wat aan doen! Die gel nagels helpen wel echt in verkomen. Maar dan moet je elke maand naar salon. Kost wat, maar afgekloven vingertjes is geen gezicht dus als je het kan betalen? Doen!
Misschien een beloning aan jezelf geven als je een aantal weken/maanden gestopt bent? Dat Byte helpt inderdaad niet, een beetje nagelbijter bijt daar gewoon doorheen
ik zou ze in een volmaakt model vijlen en een schaartje en vijltje in je zak steken voor het geval er een haakje aankomt, zodat je er niet aan hoeft te bijten. succes/
it's a big club and you ain't in it
Hier hetzelfde, nepnagels hielpen bij mij wel. Zodra mijn hagelslag waren heb ik ze eraf gehaald en binnen een week weer afgebeten nagels. Nu ga ik weer aan de acryl en ik houset dan voorlopigbij nep. Het is zo hard dat ik niet meteen gedachtelooskan bijten en dat helpt mij om het niet te doen.
quote:rionyriony schreef op 06 november 2012 @ 20:52:

ik zou ze in een volmaakt model vijlen en een schaartje en vijltje in je zak steken voor het geval er een haakje aankomt, zodat je er niet aan hoeft te bijten. succes/kon ik ze maar vijlen.. zijn gewoon kloofjes..
@riony Een echte bijter heeft echtniks te vijlen hoor. En al helemaal geen model
quote:TanteJos schreef op 06 november 2012 @ 20:50:

Google eens op waarom nagelbijten? Als je weet waarom je het doet kun je daar wat aan doen! Die gel nagels helpen wel echt in verkomen. Maar dan moet je elke maand naar salon. Kost wat, maar afgekloven vingertjes is geen gezicht dus als je het kan betalen? Doen!Dat is een goeie:) ga ik doen!
Stond gisteren in de krant, dat nagelbijten tegenwoordig valt onder de psychische aandoeningen. Eens zien of ik artikel vinden kan.
Ik lees mee.

Ik knaag zelfs nepnagels er weer af
quote:bammetjebamie schreef op 06 november 2012 @ 20:57:

Ik lees mee.

Ik knaag zelfs nepnagels er weer af ik ook..
zwanger raken... hahaha...

ik was ook extreem en toen ik misselijk was tijdens zwangerschap had ik geen behoefte meer en voila..

nooit meer nagels gebeten!

meer grappig bedoeld geen advies verder..
quote:waterval12 schreef op 06 november 2012 @ 21:14:

zwanger raken... hahaha...

ik was ook extreem en toen ik misselijk was tijdens zwangerschap had ik geen behoefte meer en voila..

nooit meer nagels gebeten!

meer grappig bedoeld geen advies verder..hmm,, zal het eens even overleggen hier
Dit zit onder je nagels....en jij eet het op. Getsie.

quote:2Italy2 schreef op 06 november 2012 @ 21:20:

Dit zit onder je nagels....en jij eet het op. Getsie.

[img]http://www.grenswetenschap.nl/images/ar ... cterie.gif[/img] gatver!!!! waar heb je dat gevonden?
Zulke vingers krijgen na lang bijten.

Kaakgewrichtsklachten met alle gevolgen vandien (kaak op slot)

Caries door eerder genoemde bacteriën

Mensen bekijken je alsof je psygisch niet in orde bent.

Dit ziet er echt heel naar uit..
Van nagelbijten krijg je geen cariës.

En bacteriën zitten overal op.

Ik heb 32 jaar nagels gebeten en er nooit iets aan overgehouden.

Vorig jaar was het zomaar ineens over en nu heb ik de meest prachtige nagels die je je kunt voorstellen. (vind ik zelf.)

En ik beet echt de complete nagel er af. Heb me altijd afgevraagd of de nagels dan mooi terug zouden groeien. Ja dus.
Ik heb het afgeleerd door altijd een potje ´nail balsam´ bij me te hebben en al mijn nagels daarmee in te smeren zodra ik mezelf op bijten betrapte. Elke keer, ook al was h et 10x per dag. Geen idee of het nou echt wat doet voor je nagels, maar met dat goedje erop wilde ik ze niet meer in mijn mond stoppen.

Succes!
Dus zoals bij elke verslaving te handelen.

Knop om, het echt willen en vaste routines waarbij je het doet omzetten in een andere actie.

Bijv tijdens t.v. kijken iets vasthouden.

Lezen? Boek met twee handen vasthouden.

En met je billen bloot bij een nagelstyliste. Je staat behoorlijk voor gek met de afgekloven stompjes, dus twee wekelijks laten zien aan deze dame en je laat het kluiven wel uit je hoofd. Tenminste...als je echt wilt.
quote:danivo schreef op 06 november 2012 @ 21:27:

Van nagelbijten krijg je geen cariës. Wel waar!En bacteriën zitten overal op.

Nagelbijten slecht voor de gezondheid?

Voor de gezondheid kan nagelbijten geen kwaad. Wel zitten er erg veel bacteriën op de nagels en handen waardoor deze tijdens het nagel bijten in aanraking komen met de mond. Hierdoor ontstaat er wel een risico op infecties. Dit laatste geldt zowel voor de nagels als voor de mond. Daarnaast zorgt het bijten van nagels ervoor dat het gebit slijt. Er kunnen zelfs stukjes van je tanden afbreken. Ook kunnen de bacteriën die op je nagels zitten voor cariës zorgen in je mond. Dit is tandbederf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven