Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe mode?????

05-08-2013 20:10 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af wat dit te betekenen heeft. Heb gisteren 2 vrouwen gezien die echt letterlijk in hun blote kont buiten liepen.

De ene was een vrouw van tegen de 50, mooi figuur en vrij chique en de andere een jonge meid.

Ze dragen een soort van kanten jurkje/rokje maar dan heel kort, boven hun kont en een string.

Die oudere "dame" liep in de supermarkt te paraderen, iedereen keek met open mond.

Ben ik nou zo ouderwets dat ik dit niet kan begrijpen?
Hotter then my daughter types?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zou het niet weten, de ene vrouw was best wel mooi en niet asociaal om te zien en de andere was een jongere meid, beetje hoerig type.
Dat doen ze expres.

Dan lijkt de rest van de goegemeente tenminste lekker normaal..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die jonge griet zei tegen een man die ernaar keek "wat is er nou we zijn in Nederland hoor, moet kunnen".
Ik zie het ook met dit warme weer.

Vrouwen die te korte tuniekjes waar dus een legging of een broek onder hoort gaan dragen als jurkje.

Ik vind het hoerig en best asociaal om er zo bij te lopen.

Maar ja als die vrouwen zich daar prettig bij voelen moeten ze het zelf maar weten.
Ik zeg: Pics or it didn't happen!

Misschien was die iets oudere vrouw gewoon altijd blijven plakken in de sixties, toen waren die dingen nog mode denk ik. Maar in de sixties bevond haar poep zich waarschijnlijk nog hoog genoeg om niet vanonder het kleedje te piepen...
Zoiets?

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat zijn best leuke jurkjes eigenlijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nee veel korter dan op de plaatjes (deze rokjes zijn nog lang daarbij vergeleken), echt letterlijk met de billen bloot. Je zag de hele blote kont, serieus.
Een kanten rokje boven hun kont heet volgens mij gewoon een top hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik denk meer

Of is het de beschaafde versie van BGB
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Geen idee, ik ben niet zo van "de mode" maar heb nog geen blote billen in het wild gezien.
quote:viva-amber schreef op 05 augustus 2013 @ 20:26:

Ik denk meer

[afbeelding]

[afbeelding]

Of is het de beschaafde versie van BGB

Nou deze lengte heb ik ook nog nergens gespot .
Die plaatjes van Viva Amber

Je spoort toch niet als je er zo gaat bij lopen.
quote:viva-amber schreef op maandag 05 augustus 2013 20:13 Hotter then my daughter types?Hahahwuahahahaha!'
quote:Enn schreef op 05 augustus 2013 @ 20:18:

Zoiets?

[afbeelding]Ik durf het in geen 100 jaar aan, maar stiekem vind ik het wel leuk eigenlijk....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als ik zulke mooie billen had als op die plaatjes, dan zou ik ook dat soort rokjes dragen.
[quot

e]Summerdance schreef op 05 augustus 2013 @ 20:38:

[...]

Ik durf het in geen 100 jaar aan, maar stiekem vind ik het wel leuk eigenlijk....[/quote]

Ghe..

Ik vind ze ook leuk maar kan ze al 20 jaar echt niet meer aan.
Ja zoiets als de 2e foto van Viva Amber. Alleen dan van kant en doorzichtig.
Tjonge. Dit vind ík zelfs te kort . Als mijn dochter morgen slechts gekleed in een brede riem naar school wil krijgt ze drie maanden eenzame opsluiting op water en brood. Tsk.
De rokjes vind ik maar goedkoop, maar de kanten shortjes vind ik wel heel lief, mits je dat perfecte figuur hebt natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven