Nieuwe mode?????
maandag 5 augustus 2013 om 20:10
Ik vraag me af wat dit te betekenen heeft. Heb gisteren 2 vrouwen gezien die echt letterlijk in hun blote kont buiten liepen.
De ene was een vrouw van tegen de 50, mooi figuur en vrij chique en de andere een jonge meid.
Ze dragen een soort van kanten jurkje/rokje maar dan heel kort, boven hun kont en een string.
Die oudere "dame" liep in de supermarkt te paraderen, iedereen keek met open mond.
Ben ik nou zo ouderwets dat ik dit niet kan begrijpen?
De ene was een vrouw van tegen de 50, mooi figuur en vrij chique en de andere een jonge meid.
Ze dragen een soort van kanten jurkje/rokje maar dan heel kort, boven hun kont en een string.
Die oudere "dame" liep in de supermarkt te paraderen, iedereen keek met open mond.
Ben ik nou zo ouderwets dat ik dit niet kan begrijpen?
maandag 5 augustus 2013 om 20:45
maandag 5 augustus 2013 om 21:01
quote:waarbij schreef op 05 augustus 2013 @ 20:39:
Als ik zulke mooie billen had als op die plaatjes, dan zou ik ook dat soort rokjes dragen.Dat van die billen heb je wel gelijk in. Het is zeker prettiger om naar te kijken dan naar al die mannen die in hun blote pens op de fiets gaan zitten tegenwoordig .
Als ik zulke mooie billen had als op die plaatjes, dan zou ik ook dat soort rokjes dragen.Dat van die billen heb je wel gelijk in. Het is zeker prettiger om naar te kijken dan naar al die mannen die in hun blote pens op de fiets gaan zitten tegenwoordig .
maandag 5 augustus 2013 om 21:04
maandag 5 augustus 2013 om 21:06
quote:itsme26 schreef op 05 augustus 2013 @ 20:59:
die kanten jurkjes wat Enn als eerste postte zou ik zo aantrekken als ik zou durven
Die van viva amber zijn misschien wat kortIk zie je al lopen met een blote doos, omdat de voorkant ineens een stuk korter is door die bolle buik omgekeerde versie van wat TO tegenkwam vandaag!
die kanten jurkjes wat Enn als eerste postte zou ik zo aantrekken als ik zou durven
Die van viva amber zijn misschien wat kortIk zie je al lopen met een blote doos, omdat de voorkant ineens een stuk korter is door die bolle buik omgekeerde versie van wat TO tegenkwam vandaag!
maandag 5 augustus 2013 om 21:08
quote:Enn schreef op 05 augustus 2013 @ 20:18:
Zoiets?
[img]http://cdn.buzznet.com/assets/users16/e ... 516155.jpg[/img]
Dit vind ik nog best leuke shorts.
Maar die laatste plaatjes...ik vind het ordinair. Als het van een ander stofje was zou het nog door kunnen gaan voor lingerie Ik vind dit niet mooi.
Zoiets?
[img]http://cdn.buzznet.com/assets/users16/e ... 516155.jpg[/img]
Dit vind ik nog best leuke shorts.
Maar die laatste plaatjes...ik vind het ordinair. Als het van een ander stofje was zou het nog door kunnen gaan voor lingerie Ik vind dit niet mooi.
maandag 5 augustus 2013 om 21:08
quote:sugarmiss schreef op 05 augustus 2013 @ 20:56:
Als je er zo bij loopt dan zie je er uit als een hoer op zoek naar klanten en moet je het ook niet gek vinden als je op die manier wordt aangesproken.
Zo dan.....
Ben je het kwijt? Voel je je beter?
Als je er zo bij loopt dan zie je er uit als een hoer op zoek naar klanten en moet je het ook niet gek vinden als je op die manier wordt aangesproken.
Zo dan.....
Ben je het kwijt? Voel je je beter?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 5 augustus 2013 om 21:09
maandag 5 augustus 2013 om 21:15
quote:itsme26 schreef op 05 augustus 2013 @ 20:59:
Die van viva amber zijn misschien wat kort
Samen shoppen als je EINDELIJK eens geworpen hebt
(nee hoor, nog niet gaan bevallen, nog een paaaaaaaar daagjes!)
Die van viva amber zijn misschien wat kort
Samen shoppen als je EINDELIJK eens geworpen hebt
(nee hoor, nog niet gaan bevallen, nog een paaaaaaaar daagjes!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 6 augustus 2013 om 21:59
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 augustus 2013 @ 22:50:
[img]http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/8135 ... ss-one.jpg[/img]
Qua lengte vind ik dit toch wel matje, waarmee je naar de supermarkt kan.Ha ha ja moet je niet hoeven bukken of iets te hoog uit het schap moeten pakken.
[img]http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/8135 ... ss-one.jpg[/img]
Qua lengte vind ik dit toch wel matje, waarmee je naar de supermarkt kan.Ha ha ja moet je niet hoeven bukken of iets te hoog uit het schap moeten pakken.
woensdag 7 augustus 2013 om 09:52
quote:Superhuisvrouw schreef op 06 augustus 2013 @ 21:59:
[...]
Ha ha ja moet je niet hoeven bukken of iets te hoog uit het schap moeten pakken.
Joh dan heeft oom Wim die verplicht mee moet om boodschappen te doen ook weer eens wat om naar te kijken..
Is weer eens wat anders dan de plooirokken en pantykousjes van tante Annie..
[...]
Ha ha ja moet je niet hoeven bukken of iets te hoog uit het schap moeten pakken.
Joh dan heeft oom Wim die verplicht mee moet om boodschappen te doen ook weer eens wat om naar te kijken..
Is weer eens wat anders dan de plooirokken en pantykousjes van tante Annie..