Nieuwe parfums (tips wanted)
donderdag 26 augustus 2010 om 21:00
donderdag 26 augustus 2010 om 21:43
Delly ik bezorg Marnie niets hoor. Er mocht helemaal niets meer over parfum geopend worden dus ook dit topic dus niet....
Ik neem aan dat Marnie goed voor zichzelf kan nadenken. Even een vraag aan jou, heb je de historie gevolgd in het verleden dan? Omdat je net lid bent geworden bedoel ik.
Het was gewoon simpele vraag mijnerzijds omdat dit topic dus ook gewoon door de beugel kan zo te zien.
Heej Tijger, leuk je te zien!
Ik neem aan dat Marnie goed voor zichzelf kan nadenken. Even een vraag aan jou, heb je de historie gevolgd in het verleden dan? Omdat je net lid bent geworden bedoel ik.
Het was gewoon simpele vraag mijnerzijds omdat dit topic dus ook gewoon door de beugel kan zo te zien.
Heej Tijger, leuk je te zien!
donderdag 26 augustus 2010 om 21:46
Ik heb wat samples van Womanity gekregen; hier my two cents: het opent als geen ander, super lekker. Hele vreemde combinatie van zoet met inderdaad een beetje zout. Het midden is weer compleet anders, zacht en lieflijk, maar wat er over blijft is ronduit rampzalig: 'n synthetische en harde geur. Echt zo jammer, vooral omdat de opening zo mooi was. Argh. Gemiste kans.
donderdag 26 augustus 2010 om 21:51
Piratesse, Womanity opent bij mij vooral met zoutige vijg maar wordt de ene dag heel zoet en de andere dag opeens metalig. Heel weird. Kan er nog geen peil op trekken. Wel erg boeiende geur vind ik. Niet zo n doorsnee badschuimgeurtje of zo n fruitig gevalletje maar wel even wennen. Ik ga hem /haar nog maar een paar keer opdoen om te zien wat er nou gebeurd.
Op mijn pols ruikt het weer anders dan bovenop mijn hand. Vreemd maar hij spreekt me wel steeds meer aan.
Op mijn pols ruikt het weer anders dan bovenop mijn hand. Vreemd maar hij spreekt me wel steeds meer aan.
donderdag 26 augustus 2010 om 22:16
al zou het weer mogen (hoe lang willen de mods het verbieden, nog n half jaar, vijf jaar, tien jaar?) ben bang dat t niet lang goed zal gaan, jammer maar helaas :/
Of we nemen allemaal een nieuwe nick en schrijven Echt Alleen Maar wat we op hebben die dag...
Overdag: Declaration v Cartier
s Avonds: L Autre v Diptyque
Of we nemen allemaal een nieuwe nick en schrijven Echt Alleen Maar wat we op hebben die dag...
Overdag: Declaration v Cartier
s Avonds: L Autre v Diptyque
donderdag 26 augustus 2010 om 22:42
Dit is een algemene WAARSCHUWING voor allen die voorheen in de 2 'bewuste' parfumtopics schreven, en zij die het betreft, weten dit zelf wel: wie na mijn posting hier nog post, kan daarna het posten op welk parfumtopic dan ook vergeten. Daarnaast vind ik de manier waarop sommigen zich alweer denken te moeten profileren, aardig provocerend. Dit topic blijft open, maar dan voor degenen die niets met de oude topics te maken hadden.