Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe parfums (tips wanted)

11-08-2010 22:56 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
In september komen er altijd wat nieuwe parfums uit... kan het amper bij houden, maar ik kan niet wachten op de lady million.

plaatje lukt me niet linkje wel

lady million

hebben jullie nog tips?
Hoi hoi, Plompie, leuk
Hey....

Ben ook wel benieuwd naar die Womanity van Thierry Mugler. Of de nieuwe Opium, Belle d'Opium
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Haaaai Marnie, LEUK JOH
Hey Marnie, jij ook hier? Nog steeds geen werk?

Ik ben weer onder steen uitgekropen zoals je ziet.

Leuk jou ook te zien . Lang geleden joh.

Ja die geuren wil ik ook gaan ruiken die jij beschrijft....
Marnie kom op , open nou weer een niche topic hier joh ! Leuk!
Florame, Lady Million ken ik, lekkere volle geur en vrouwelijk. Gisteren nog geroken maar wel beetje snel weg....

Ik ga denk ik toch voor de klassiekers voorlopig.

Dior Hypnotic Poison oa.
Leuk,weer een nieuw parfumtopic!
Hee Wilde Cubaan.

Leuk jou ook weer te zien joh. Heb je iets lekkers op vandaag? Zo n druildag vraagt om een heerlijke geur toch?
quote:smelly schreef op 26 augustus 2010 @ 14:20:

Marnie kom op , open nou weer een niche topic hier joh ! Leuk!Mag dit weer dan? Of bezorg je Marnie dan een permaban? Aangezien het aanmaken van een nieuw niche topic tegen de afspraken is.
eh...
Delly ik bezorg Marnie niets hoor. Er mocht helemaal niets meer over parfum geopend worden dus ook dit topic dus niet....

Ik neem aan dat Marnie goed voor zichzelf kan nadenken. Even een vraag aan jou, heb je de historie gevolgd in het verleden dan? Omdat je net lid bent geworden bedoel ik.

Het was gewoon simpele vraag mijnerzijds omdat dit topic dus ook gewoon door de beugel kan zo te zien.

Heej Tijger, leuk je te zien!
Ik heb wat samples van Womanity gekregen; hier my two cents: het opent als geen ander, super lekker. Hele vreemde combinatie van zoet met inderdaad een beetje zout. Het midden is weer compleet anders, zacht en lieflijk, maar wat er over blijft is ronduit rampzalig: 'n synthetische en harde geur. Echt zo jammer, vooral omdat de opening zo mooi was. Argh. Gemiste kans.
Piratesse, Womanity opent bij mij vooral met zoutige vijg maar wordt de ene dag heel zoet en de andere dag opeens metalig. Heel weird. Kan er nog geen peil op trekken. Wel erg boeiende geur vind ik. Niet zo n doorsnee badschuimgeurtje of zo n fruitig gevalletje maar wel even wennen. Ik ga hem /haar nog maar een paar keer opdoen om te zien wat er nou gebeurd.

Op mijn pols ruikt het weer anders dan bovenop mijn hand. Vreemd maar hij spreekt me wel steeds meer aan.
Nee Smelly,ik vergeet het meestal.

Hé dat is leuk, wat veel bekenden hier!

Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Opium!
al zou het weer mogen (hoe lang willen de mods het verbieden, nog n half jaar, vijf jaar, tien jaar?) ben bang dat t niet lang goed zal gaan, jammer maar helaas :/

Of we nemen allemaal een nieuwe nick en schrijven Echt Alleen Maar wat we op hebben die dag...

Overdag: Declaration v Cartier

s Avonds: L Autre v Diptyque
voor alle bekende geurjunks !!

Net gedoucht en Musk olie van de BS op ,in mijn haar .
Dit is een algemene WAARSCHUWING voor allen die voorheen in de 2 'bewuste' parfumtopics schreven, en zij die het betreft, weten dit zelf wel: wie na mijn posting hier nog post, kan daarna het posten op welk parfumtopic dan ook vergeten. Daarnaast vind ik de manier waarop sommigen zich alweer denken te moeten profileren, aardig provocerend. Dit topic blijft open, maar dan voor degenen die niets met de oude topics te maken hadden.
Ik vind Incanto Charms van Salvatore Ferragamo errug lekker! Is geen nieuw luchtje (uit sinds 1996) maar wel erg lekker en niet zo heel bekend...
What you give is what you will get in return...
Ik heb de lady million gekocht en die is zooooooooooooo lekker; vond de mannelijke variant al zo lekker.Dit wordt mijn herfst/wintergeur!!Echte aanrader,krijg er al veel complimentjes over,dat ik lekker ruik ;)
Hmmm Ik heb die van Beyonce geroken van de week die is inderdaad erg lekker hij is zoet !! zelf ben ik erg fan van me luchtje chanel allure sensual maar die is wel sterk dus meer voor de avonden en winter, en welke ook lekker is is van dior miss dior.
Ik ben fan van de Obession's van Calvin Klein.

Obsession

Sheer Obession (zomer)

Secret Obsession
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind poison van Dior lekker, maar erg duur.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Flower bomb

Sun

Romance van RL

dit zijn mijn favorietes....

even wachten wat er nu voor nieuws komt.

ook wil ik die van Versage nog gaan kopen die met die strik ben de naam vergeten
Ik was Vivien Westwood nog vergeten.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven