Mode & Beauty alle pijlers

nieuwe portemonnee

09-09-2020 13:00 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben aan een nieuwe portemonnee toe. Ik heb zo'n grote met rits. Praktisch, maar een kleinere lijkt me ook wel handig. Iemand tips voor een originele?
anoniem_400271 wijzigde dit bericht op 09-09-2020 13:36
27.65% gewijzigd
allemachtig wat een lelijk ding!
en dan die prijs...

Ik heb er gewoon eentje van de Bershka (gok ik), ik koop altijd 1 met een opvallende kleur, wil hem snel uit mijn tas kunnen vissen
Duur? €60 is een koopje voor een portemonnee. Maar in die gaat niks behalve 2 pasjes?
Always look on the bright side of life
Flowerspowers schreef:
09-09-2020 13:04
Duur? €60 is een koopje voor een portemonnee. Maar in die gaat niks behalve 2 pasjes?
ach nee, voor een tientje kan het ook: https://www.hema.nl/dames/accessoires/d ... rtemonnees
Is dat je eigen webshop Ferry?
lijkt me en vreselijk onhandig ding, als je in het ene vakje zoekt, rolt de inhoud van het andere over de vloer (als ik hem zou gebruiken, misschien dat een ander er minder moeite mee heeft
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Flowerspowers schreef:
09-09-2020 13:04

Welnee joh.
Ik ben heel blij met mij Secrid portemonnee.
Dit is echt voor pasjes niet voor munt geld, maar moet zeggen dat ik dat ook niet vaak heb en anders zit het los in mijn tasje of broekzak :)
Kijk eens op Bol.com.
enne...over smaak valt niet te twisten.
Wegwezen jij spammert van lelijke dingen.
Star3 schreef:
09-09-2020 13:26
Wegwezen jij spammert van lelijke dingen.

O.
Floor789 schreef:
09-09-2020 13:25
Ik ben heel blij met mij Secrid portemonnee.
Dit is echt voor pasjes niet voor munt geld, maar moet zeggen dat ik dat ook niet vaak heb en anders zit het los in mijn tasje of broekzak :)
Ik wilde het net zeggen. Heerlijk ding, pasjes erin, klantenkaarten en zo in een app op de telefoon, er kan wat briefgeld in en kleingeld dat ik evt ontvang stop ik thuis in een potje.
herfstappeltaart schreef:
09-09-2020 13:26
Kijk eens op Bol.com.
enne...over smaak valt niet te twisten.
klopt, deze is onbetwistbaar gewoon lelijk
lilalinda schreef:
09-09-2020 13:31
klopt, deze is onbetwistbaar gewoon lelijk

:proud:
-Darkside- schreef:
09-09-2020 13:27
Ik wilde het net zeggen. Heerlijk ding, pasjes erin, klantenkaarten en zo in een app op de telefoon, er kan wat briefgeld in en kleingeld dat ik evt ontvang stop ik thuis in een potje.
briefgeld past er wel in :)
Ik koop bij elke nieuwe tas een bijpassende portemonnee, dus aan mij heb je niets.
Ik heb altijd alleen een soort pouch. Ik zie mensen soms met portemonnees sjouwen waarvan ik me afvraag wat ze er allemaal in stoppen.
rumforviva schreef:
09-09-2020 14:32
Ik heb altijd alleen een soort pouch. Ik zie mensen soms met portemonnees sjouwen waarvan ik me afvraag wat ze er allemaal in stoppen.
heel veel pasjes
beetje kleingeld
en genoeg papiergeld voor een tank benzine (voor het geval de stroom uitvalt oid)
Maar mijn pubers hebben gewoon hun OV-kaart & betaalpas in het hoesje van de telefoon
(en de bonuspas, want ze houden wel van korting) aan de fietssleutel
lilalinda schreef:
09-09-2020 14:41
heel veel pasjes
beetje kleingeld
en genoeg papiergeld voor een tank benzine (voor het geval de stroom uitvalt oid)
Maar mijn pubers hebben gewoon hun OV-kaart & betaalpas in het hoesje van de telefoon
(en de bonuspas, want ze houden wel van korting) aan de fietssleutel
Ik heb inderdaad een zo beperkt mogelijk aantal pasjes in mijn portemonnee (dus ook geen bonuskaart). Ov chip ligt los in mijn tas of in m’n zak. Ik wil niet steeds telefoon of portemonnee tevoorschijn moeten halen bij ieder poortje.
rumforviva schreef:
09-09-2020 14:43
Ik heb inderdaad een zo beperkt mogelijk aantal pasjes in mijn portemonnee (dus ook geen bonuskaart). Ov chip ligt los in mijn tas of in m’n zak. Ik wil niet steeds telefoon of portemonnee tevoorschijn moeten halen bij ieder poortje.
ik kom tot een stuk of 20:
betaalpassen (ja 2) creditcard, rijbewijs, wat passen van winkels, museumjaarkaart etc
Ik heb meerdere toegangspassen, meerdere pinpassen, creditcard, meerdere ov-passen (prive, werk, anoniem), tankkaart, garagepas, briefjes van mijn kinderen, zorgpassen, Rijbewijs.

Pasjes van winkels dan weer niet, daar heb ik de app: Stocard voor. Ideaal.
Ik heb een secrid en ik merk dat ik die al amper nodig heb. Vis er af en toe een credit card uit of een museumjaarkaart. Maar heb 'm wel altijd bij me want m'n rijbewijs en kentekenbewijs zitten er ook in. En af en toe een briefje van 5 of 10 of een bonnetje dat ik moet bewaren.

Pinpas, bonuskaart en ov-chipkaart zitten in hoesje telefoon, zodat ik die áltijd bij me heb.

En verder heb ik nog een leuk ouderwets knip-portemonneetje voor losgeld. Maar die gebruik ik al helemaal weinig. Zou niet eens weten wat erin zit momenteel.

Who needs a portemonnee? Heb op mijn vakantie in Zwitserland niet ene Franc in m'n handen gehad. Alles kon je pinnen.
lilalinda schreef:
09-09-2020 14:48
ik kom tot een stuk of 20:
betaalpassen (ja 2) creditcard, rijbewijs, wat passen van winkels, museumjaarkaart etc
Ik twee betaalpassen, creditcard, rijbewijs, kentekenbewijs, zorgpas, wegenwacht, donorcodicil. Passen van winkels doe ik inderdaad niet in mijn portemonnee. Ov chip en toegangspas werk liggen los in mijn tas.
Ja poehee.. nou heb ik de link in de OP gemist en weet ik niet of de portemonnee in kwestie nou echt lelijk was of niet :cry:

Ik ben trouwens dol op portemonnees, echter eindig ik meestal met pinpas, ID en buniskaart in mijn jaszak..
GinnyJones schreef:
09-09-2020 15:50
Ja poehee.. nou heb ik de link in de OP gemist en weet ik niet of de portemonnee in kwestie nou echt lelijk was of niet :cry:

Ik ben trouwens dol op portemonnees, echter eindig ik meestal met pinpas, ID en buniskaart in mijn jaszak..

Heul echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven