Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe shampoo gezocht: Petroleum-, SLS- en parabeenvrij

17-04-2019 12:46 453 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete shampoo 'Yes to Carrots' is nu echt definitief nergens meer verkrijgbaar :"-(
Ik ben nu op zoek naar een goede vervanger, maar tot nu toe wil het nog niet echt lukken.
Mijn haar is fijn en heeft voeding nodig, maar ook weer niet teveel want dan gaat het plat zitten.
Hoor ook veel over Lush, maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Iemand tips?
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 20:36
8.06% gewijzigd
Ik ben trouwens helemaal hartstikke cg inmiddels hè, kunnen jullie het zien?
Geen jeuk meer op mijn hoofd, soepele haren, alleen de styling is nog niet helemaal je dat. Er zijn zelfs mensen die het zien, ik heb al 2 keer een opmerking van een collega gekregen, wat heb je met je haar gedaan?
Oh ja, en een heleboel flesjes en potjes rijker, en een aantal euri armer :|
Alle reacties Link kopieren
CG Approved with caution
Proteins
These ingredients are proteins that you can either avoid or look for, depending on your hair type. Some is good for the hair diet, especially damaged hair. However, normal hair, or protein sensitive hair could begin to feel stiff, frizzy, and dry, indicating your hair is getting too much protein.

Hydrolyzed Wheat Protein
Hydrolyzed Soy Protein


Yep zit proteine in, zie hierboven!
Bedankt voor je tips, ga ik proberen!
Edit: ik zie dat de Kinky Curly Knot Today vooral geschikt is voor dik,krullend haar. Ik heb fijn en wavy haar dus dan is het waarschijnlijk niet geschikt voor mij..