Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe shampoo gezocht: Petroleum-, SLS- en parabeenvrij

17-04-2019 12:46 453 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete shampoo 'Yes to Carrots' is nu echt definitief nergens meer verkrijgbaar :"-(
Ik ben nu op zoek naar een goede vervanger, maar tot nu toe wil het nog niet echt lukken.
Mijn haar is fijn en heeft voeding nodig, maar ook weer niet teveel want dan gaat het plat zitten.
Hoor ook veel over Lush, maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Iemand tips?
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 20:36
8.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
13-08-2019 21:36
Dat gebeurde bij mij na een proteïne overload. Dat is nu opgelost, maar het is nog steeds weinig soeps hier.
Ok dat klinkt vervelend! Wat heb je veranderd nu qua producten?
Ik gebruik niet veel proteïne want de kokosboost die ik gebruik bevat geen proteïne.
De leave-in van Hairwonder weer wel, maar dat spul bevalt me heel goed. ALs ik die weglaat en alleen de gel gebruik krult het helemaal niet.
Heb 1 keer de Novex Superstar (rode pot dus met proteïne) gebruikt als deepco en ik vond het niet echt wat.

Mss werkt de CG methode gewoon niet voor mijn fijne haar.
Alle reacties Link kopieren
Delila- schreef:
01-08-2019 11:05
En o ja, heeft iemand ervaring met het slapen op een satijnen/zijden kussensloop? Schijnt ook effect te hebben op je krullen.. Satijn lijkt mij alleen heel erg zweterig en onprettig aanvoelen.
Dat dacht ik ook, maar het is juist niet zweterig en superzacht. Je glijdt er niet vanaf hoor. Met deze warme dagen is zijde perfect want het neemt veel vocht op.
happyface97 schreef:
03-05-2019 01:40
Nee, Rituals heeft echt shampoo's die CG zijn, namelijk de volgende:

-Rituals the Ritual of Happy Buddha Shampoo
-Rituals the Ritual of Sakura Shampoo
-Rituals the Ritual of Dao Shampoo
-Rituals the Ritual of Hammam Shampoo
De conditioners zijn volgens mij niet CG door de uitdrogende alcohol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven