Mode & Beauty alle pijlers

NIEUWE WINTERJAS

27-10-2010 16:22 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog leuke tips voor leuke winterjassen? Ik vind het allemaal oersaai wat ik afgelopen weekend in de stad heb gezien. Het is of zwart of een soort kapiteinsjasjes met grote knopen... Ik zoek iets met meer kleur. Beetje hip chic style.
Ik heb vorig jaar bij de Bijenkorf een leuke en nette jas gekocht. Vrouwelijk model. Beetje lang, dubbele rij knopen. Van bruin met zwarte wol.

Misschien moet je daar eens kijken, die jassen zijn vrij tijdloos. Kan je zo een paar jaar mee rondlopen.
O je wil meer kleur... Oeps. Benetton? Heeft die niks?
Topic 1

Topic 2

Topic 3

Topic 4

Of

Anders
MISSCHIEN DESIGUAL PROBEREN?

en de volgende keer Caps lock uit
Stressed is just desserts spelled backwards
Volgens mij is dit echt een groot probleem.

Ik heb de afgelopen weken echt 100x een topic met over hetzelfde voorbij zien komen.

Maar ik weet het ook nog steeds niet Er zijn gewoon geen leuke jassen..
Of Geisha (o.a. bij Wehkamp online te vinden) en ze hebben ook nog andere merken (je kan er selecteren op kleur.)

Verder zou je naar een modewarenhuis zoals de Bijenkorf en een heleboel andere ontstaan uit familiebedrijven.

Toevallig gisteren bij een Vero Moda binnen gaan kijken (voor een riem) en zag dat er weer een nieuwe jas was binnen gekomen van normale stof en met afrits-baar bontje.

Sps-Superstar heeft ook een webshop en daar zag ik goudkleurige bloemenjas.

Ook Steps heeft gekleurde jassen en is online te bekijken.

EDIT: Ik zou die zelf niet kopen, want ik geloof niet dat ze lekker warm zijn en ik vind kleur wel mooi. Goud is iets teveel voor mij. Wehkamp heeft wel een jack van Geisha staan en die vind ik wel mooi. Jammer dat ze alleen een jack hebben.
Ik heb een hele mooie jas van Wow To Go, in een mooie kleur blauw, ik krijg er geen plaatje van.

Maar dit is een site met wat kleding van dit merk (jas staat er niet bij)

http://www.whosthatgirl.eu/index.php

De voering is knalroze, maar ik combineer hem met een rode sjaal met witte stippen. Best kleurijk dacht ik zo.

Bij Steps hebben ze een mooie rode jas. Didi heeft ook veel kleur in het assortiment, maar ben ik zelf niet zo kapot van.

Die jassen van Desigual vind ik wel mooi, alleen zijn ze zo duidelijk herkenbaar. Bovendien zitten ze mij niet lekker (ben 1.77 en heb een redelijk normaal postuur)
He, ja Desigual. Of nee. Ik vind het niets en sluit me hier bij aan http://www.recensiekoning.nl/2010-10_60 ... ual-jassen
quote:Mlle_j schreef op 27 oktober 2010 @ 16:49:

He, ja Desigual. Of nee. Ik vind het niets en sluit me hier bij aan http://www.recensiekoning.nl/2010-10_60 ... ual-jassen

ik heb letterlijk een oilily trauma! mijn moeder was daar gek van! Ook donaldson trouwens, kennen jullie dat nog? Het leek wel of we disneyworld leeg hadden gekocht.

@TO: erg moeilijk,kan ik je helaas niet mee helpen.
Bah, Desigual. Inderdaad voor vrouwen die eens even lekker "spontaan", "vrolijk" en "apart" willen doen.
Vanilia.nl heeft een rode en die is online te vinden, maar wel met knopen.

Zalanda.nl heeft ook gekleurde jassen, maar hoofdzakelijk Desiquel en die is niet warm genoeg. Er staat ook mis sixty bij, maar ik vind het aanbod een beetje tegenvallen. Misschien dat jij er wel iets kan vinden.
quote:lexis schreef op 27 oktober 2010 @ 17:28:

Bah, Desigual. Inderdaad voor vrouwen die eens even lekker "spontaan", "vrolijk" en "apart" willen doen.

Je vergeet ook ''lekker gek'' !
Ik heb een blauwe jas, van de V&D

Bij Benneton/Benetton (?) zag ik veel gekleurde winterjassen
Ik heb een bruine wollen Benneton jas van de V en D.

Ben er erg blij mee, valt heel mooi, goede kwaliteit, en niet doorsnee. En er is nu korting.

Hij is er ook in het donkerblauw en zwart.
quote:Medatative_rose schreef op 27 oktober 2010 @ 17:22:

ik heb letterlijk een oilily trauma! mijn moeder was daar gek van!

Desigual doet mij ook denken aan Oilily voor volwassenen. Ik heb daar niets mee. Ik had als kind ook Oilily, en Barbara Farber (maar trouwens ook C&A en Zeeman hoor, echt niet dat ik altijd dure merkkleding kreeg, veel vaker niet dan wel). La Pagayo was toen ook zo'n kleurrijk merk wat toen hip was.

Nu ik zelf mag kiezen ( ) houd ik het liever bij wat minder felle kleuren en minder drukke prints (vaak helemaal geen prints). Dus geen moeite gehad met het vinden van een herfst/winterjas, ik heb trouwens deze van Bon A Parte: http://www.bonaparte.nl/mb3_media/7/560//916401.jpg Gewoon lekker grijs met zwart.
quote:Mieshka schreef op 27 oktober 2010 @ 18:20:

[...]

Desigual doet mij ook denken aan Oilily voor volwassenen. Ik heb daar niets mee. Ik had als kind ook Oilily, en Barbara Farber (maar trouwens ook C&A en Zeeman hoor, echt niet dat ik altijd dure merkkleding kreeg, veel vaker niet dan wel). La Pagayo was toen ook zo'n kleurrijk merk wat toen hip was.

Nu ik zelf mag kiezen ( ) houd ik het liever bij wat minder felle kleuren en minder drukke prints (vaak helemaal geen prints). Dus geen moeite gehad met het vinden van een herfst/winterjas, ik heb trouwens deze van Bon A Parte: http://www.bonaparte.nl/mb3_media/7/560//916401.jpg Gewoon lekker grijs met zwart.

moest even lachen toen ik je topic las, zou het zijn dat we wat minder kleur dragen omdat we al als m&m 's onze jeugd hebben moeten doorkomen?

Ik draag alles het liefst simpel en basic, geen tierelantijntjes of felle vlakken etc.

Ik heb trouwens wel hele leuke jassen gezien bij;

jassen
Zoiets?

quote:Kwinky schreef op 27 oktober 2010 @ 19:21:

Zoiets?

[afbeelding]Superleuke jas!
Zoiets?

Bijenkorf, 189,95
...
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 27-10-2010 23:28
Reden: vervallen
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven