Nieuwkomer
donderdag 16 december 2010 om 16:57
Ik heb even gegoogled, want ik kende het type beugel niet, maar als ik het zo zie dan is het gewoon een slotjesbeugel? Dat kan de eerste dagen gemeen pijn doen! Zoveel mogelijk yoghurt eten en je warme prak lekker in de keukenmachine Zo hoef je bijna niet te kauwen. Als ik me goed herinner trekt alles nu in je mond en krijg je inderdaad wondjes.
Eén troost: de pijn zal afnemen en je kunt de komende jaren prima met een beugel leven hoor! Elke keer wanneer de beugel weer wat strakker is aangedraaid kan het weer wat pijnlijk zijn, maar dat duurt vaak maar een dagje. Althans, zo was het bij mij. En bedenk waar je het voor doet! Je hebt straks een prachtig gebit! Sterkte de komende dagen!
Eén troost: de pijn zal afnemen en je kunt de komende jaren prima met een beugel leven hoor! Elke keer wanneer de beugel weer wat strakker is aangedraaid kan het weer wat pijnlijk zijn, maar dat duurt vaak maar een dagje. Althans, zo was het bij mij. En bedenk waar je het voor doet! Je hebt straks een prachtig gebit! Sterkte de komende dagen!