Mode & Beauty alle pijlers

Nike, Adidas of Puma?

21-10-2018 15:43 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben van plan om voor het eerst echte 'merk' sneakers te kopen. Ik vond ze altijd veel te duur, maar wil er nu wel eens in investeren. Qua kwaliteit: welk van de drie merken raden jullie aan? Puma, Adidas of Nike? Waarom?

En ik was wel benieuwd, omdat ik er telkens veel mensen over hoor: houden jullie bij het kopen van sneakers ook rekening met duurzaamheid daarvan?

Ohja en nog wat, ook gewoon nieuwsgierigheid, als jullie eens een sneakermerk gekocht hebben, blijven jullie dan ook altijd opnieuw kopen? Of switchen jullie dan vaak? Want sommigen vinden dan not done, telkens je merk 'verraadden' zegmaar.

Dus let me know your opinions :)
quattro35 schreef:
27-10-2018 17:34


Een merk wat dieren martelt (Voor bont of huid) of een merk wat kinderen in zeer onveilige omstandigheden 14 uur per dag laat werken: zo'n merk zou ik niet graag kopen

(Al is het moeilijk om er achter te komen welke merken dat soort dingen doen. Ik vrees dat het veel merken zijn, voor 99% telt alleen zo veel mogelijk winst maken)
Volgens mij worden de meeste producten die we hier massaal consumeren in Azie gemaakt dus daar zijn de arbeidsomstandigeden sowieso dubieus.
Alle reacties Link kopieren
Heb van alles wat, bijv: nike air force, air max, balance, adidas zx 700, adilette en superster, puma platform. Al die schoenen zitten onderling qua merk ook anders. Ook de stof en neus is overal anders. Dus op voorhand weinig van te zeggen hoe het zit en hoe mooi ze blijven.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Ik vind persoonlijk zelf dat Adidas en Nike voor mij de betere schoenmerken zijn!

Ik heb een tijd lang op Nike Air Max gelopen (niet die hakken schoenen maar de wat modernere), en kon daar hele dagen op lopen! Nu ben ik toch eigenlijk wel overgestapt op Adidas Stan Smith, inmiddels 2 paar staan en ze lopen fantastisch en zijn ook wat naturel dan Nike.. Minder grof, ook leuk onder jurkje/rok/flare broek!
Ik draag het liefst Nike,Adidas en Allstars,eigenlijk alleen merkschoenen. Vind ze
erg leuk en lekker zitten en draag ze onder spijkerbroeken en sportieve jurkjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven