Mode & Beauty alle pijlers

Noodgeval: puist :-D

08-01-2013 22:02 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een puist die alleen nog maar rood en dik is, onder mn neus en hij moet donderdag weg zijn. Wat kan ik doen?
Heel hard bidden....
Tandpasta erop smeren. is ie morgenochtend uitgedroogd! Serieus.
Ja, afblijven! Niks anders. Weet je toch wel? Veel belangrijker, wat ga jij donderdag doen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee, sorry, flauw. Tea tree olie erop werkt bij mij wel. Stinkt wel, zo onder je neus.
Nu ben ik benieuwd wat er donderdag op de planning staat ;). Een leuke date misschien?
Morgen naar de apotheek en benzoylperoxide kopen (<¤4,-) en dan is'ie de dag erna zo goed als weg.
Tandpasta werkt!

Wat is er zo belangrijk donderdag?
Zo'n rode onder je neus, onderhuids en heel pijnlijk? Ben bang dat je heul veul pech hebt. Die zijn zomaar niet weg, daar helpt geen teatree, tandpasta, benzoylperoxide of wat dan ook tegen. Ik zou gewoon kiezen voor camouflage en een big smile, als lachen tenminste geen pijn doet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Met een naaldje er in prikken en dan proberen flink uit te knijpen tot er bloed uit komt.
Donderdag zie ik mijn liefje eindelijk weer

en puist moet weg
MIJN ideale oplossing;

Wat ik altijd doe als; het met tandpasta niet werkt, uitknijpen niet werkt, is naald warm maken, erin prikken, goed knijpen, zooi eruit, en wachten tot er bloed uitkomt, klaar is kees.. Foundation erover.. huppaté weg ermee
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Hopen dat het wegtrekt en camouflage erop. Zo'n dikke rode is meer ontsteking dan troep :(
probleem is dat er niets te knijpen valt, hij is dik, rood en pijnlijk
Ow, dat is balen, hè. Zul je net zien... Inderdaad, niet aanzitten. Hoe meer je gaat pulken, hoe erger het wordt. Ik weet het, het is moeilijk...

Veel plezier trouwens, met wat je gaat doen :-)
Slecht plan als het een onderhuidse is. Hoe weet je dat je goed prikt? En het gaat erom dat het witte harde propje eruit komt, anders is alle moeite vergeefs en zit je met een korst en een puist. Een puist is makkelijker wegwerken dan een wondje.
Er zit sowieso altijd troep in hoor. Ik zou het gewoon proberen, erger kan toch niet hihi!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Azulen pasta van Dr. Eckstein. Is een soort groene zalf. Voor het slapen gaan erop smeren. Of als je thuis blijft kan het natuurlijk ook overdag. Maar ermee over straat is geen gezicht.
Veel decollete als afleiding en niet ongesteld zijn. Komt alles vast goed.

Afblijven, hoe dan ook!
Ik heb hem net getaserd in de hoop dat dat werkt, clindamycine erop gedaan, maar ik vrees dat niets helpt
Feeks, zorg voor een adembenemend decollete, dan ziet jouw lief de puist helegaar niet. Echt niet, het is namelijk een man.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 08 januari 2013 @ 22:16:

Feeks, zorg voor een adembenemend decollete, dan ziet jouw lief de puist helegaar niet. Echt niet, het is namelijk een man.decolleté heb ik altijd al, die puist alleen niet
quote:feeks schreef op 08 januari 2013 @ 22:16:

Ik heb hem net getaserd in de hoop dat dat werkt, clindamycine erop gedaan, maar ik vrees dat niets helptHee, niet doen, je maakt het erger!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 08 januari 2013 @ 22:16:

Feeks, zorg voor een adembenemend decollete, dan ziet jouw lief de puist helegaar niet. Echt niet, het is namelijk een man.
Dat zijn echt van die gemene waar uiteindelijk niks uitkomt en die langzaam verdwijnen. Meestal dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven