Mode & Beauty alle pijlers

O bag

17-02-2016 12:56 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal!

Ik ben van plan een Obag te kopen, nu is dit geen goedkope aanschaf;-)

Ik heb alles in mijn winkelmandje tas, hanvaten, binnentas, maar kan nergens vinden of ik deze nodig heb; Fullspot Handles dopjes.

wie helpt mij

mvg Kim
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar vraag het eens aan de klantenservice.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
het is een tas die je zelf samen kan stellen
Heb net even opgezocht wat het was. Kan geen kwaad toch om in een goede tas te investeren? Ik dacht echt dat je over 100de of zelfs 1000de euro's had voor 1 tas. Goedkope tassen gaan bij mij in iedergeval nooit langer mee dan een jaar. School, stage werk enz 😅
zo:

je kan een kleurtje kiezen, verschillende handvaten, verschillende materialen etc.

over dopjes weet ik niks
als ik de tas samenstel zoals ik m wil zit ik al op bijna 250 euro:-) geld zat! (mijn mening dan)

nee gelukkig geen duizende euro's, dat heb ik er niet voor over!

leuke van deze tassen is dat je met accesoires redlijk goedkoop een "nieuwe"tas hebt.

maar niemand deze tas?
O wat suf.
Echt zo'n tas die je van de zomer op allerlei braderieën ziet.
De siliconen versie met touw vind ik wel leuk. (Staan ook op aliexpress voor weinig)
prima dat jij m niet mooi vind dubbs, maar das mijn vraag niet;-)

ik vind croccs suf... lopen ook hele volksstammen op
quote:kimkim78 schreef op 17 februari 2016 @ 13:42:

prima dat jij m niet mooi vind dubbs, maar das mijn vraag niet;-)

ik vind croccs suf... lopen ook hele volksstammen opGrappig dat je die aanhaalt. Ik vind Croccs in exact dezelfde categorie vallen als deze tassen. Inclusief overload op braderieën. Ik zou echt nog even afwachten. Straks kun je het heel goedkoop krijgen, of wil je het helemaal niet meer.
Ik kom niet verder dan dat de dopjes voor de fullspot handles zijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Dubbs schreef op 17 februari 2016 @ 14:46:

[...]

Grappig dat je die aanhaalt. Ik vind Croccs in exact dezelfde categorie vallen als deze tassen. Inclusief overload op braderieën. Ik zou echt nog even afwachten. Straks kun je het heel goedkoop krijgen, of wil je het helemaal niet meer.Haha precies dit! Ik vind het zo'n verschrikkelijk lelijke dingen... Maar daar gaat het natuurlijk niet over hier ;)
Dopjes zitten standaard aan de hengsels. Losdraaien van hengsel en weer vastdraaien als tas er tussen zit. Zitten gaten in de tas om hengsels vast te maken. Het is een Schroefsysteem.

Je hebt genoeg aan buitenkant, binnenstad en hengsels. Dopjes verkopen ze voor als je er eentje kwijt bent. Ze gaan nog wel eens los is helaas mijn ervaring. Fijne tas voor naar het strand maar niet echt een nette/chique tas.
Ik heb hem vorig jaar in Italie gekocht. Was niet zo duur als nu, wat een prijzen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven