ogen 'beter' maquilleren
woensdag 3 februari 2010 om 10:45
Ik zat gisteren naar foto's te kijken, en daar viel mij op - hoewel ik mijn ogen maquilleer - dat dat totaal niet zichtbaar is op foto en dat dat ook helemaal niet mooi is. Ook valt mij op dat mijn 'maquillage' 's avonds alweer helemaal verdwenen is.
Ik heb een bleke huid, blond haar en grijze ogen. Ik gebruik een zwart oogpotlood op mijn onderste ooglid en zwarte mascara. Oogschaduw gebruik ik alleen maar als ik uitga.
Het is helemaal niet de bedoeling om zwaar geschminkt rond te lopen, maar ik zou toch graag mijn ogen wat duidelijker laten uikomen en ook op een manier die de ganse dag houdt. Ik moet wel zeggen dat ik niet echt goed met een eyeliner overweg kan.
Hebben jullie tips om mijn ogen 'mooier' te maken?
Ik heb een bleke huid, blond haar en grijze ogen. Ik gebruik een zwart oogpotlood op mijn onderste ooglid en zwarte mascara. Oogschaduw gebruik ik alleen maar als ik uitga.
Het is helemaal niet de bedoeling om zwaar geschminkt rond te lopen, maar ik zou toch graag mijn ogen wat duidelijker laten uikomen en ook op een manier die de ganse dag houdt. Ik moet wel zeggen dat ik niet echt goed met een eyeliner overweg kan.
Hebben jullie tips om mijn ogen 'mooier' te maken?
vrijdag 5 februari 2010 om 12:18
Fien, goed te horen dat alles zo goed gaat bij jullie.
Bij ons gaat ook alles super !
Tess kruipt de hele kamer rond...ze begon achterwaarts maar sinds een paar weken heeft ze het door en gaat nu voorwaarts....ben er druk mee want ze is echt op onderzoek uit. Ze probeert ook overal tegenaan te gaan staan dus ze gaat erg snel. Verder is het een makkelijk en heel vrolijk meisje.
Brabbelen hier ook....ook vaak papapa en ze zegt heel vaak hé !
Had je geen zin meer om met ons mee te schrijven....opeens niks meer van je gehoord ?
Bij ons gaat ook alles super !
Tess kruipt de hele kamer rond...ze begon achterwaarts maar sinds een paar weken heeft ze het door en gaat nu voorwaarts....ben er druk mee want ze is echt op onderzoek uit. Ze probeert ook overal tegenaan te gaan staan dus ze gaat erg snel. Verder is het een makkelijk en heel vrolijk meisje.
Brabbelen hier ook....ook vaak papapa en ze zegt heel vaak hé !
Had je geen zin meer om met ons mee te schrijven....opeens niks meer van je gehoord ?
vrijdag 5 februari 2010 om 13:11
Jawel hoor, maar het was die periode heel erg druk (we hebben een huis gekocht dat we nu volop aan het verbouwen zijn) + ik heb die operatie achter de rug, dus dat was ook alweer herstellen (net zoals van de keizersnede), ik mag pas vanaf begin januari terug beginnen sporten en dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk te doen enz enz. Plus jullie gingen enorm hard, ik kon op een gegeven moment echt niet meer volgen. Schrijven jullie nog?
zaterdag 6 februari 2010 om 12:05
Is de operatie wel goed gegaan en ben je goed hetsteld ervan? Volgens mij hebben we nl rond die tijd niks meer van je gehoord...dus iedereen was dus wel benieuwd.
Jaaaaaaa, wij schrijven zeker nog !! We hebben echt een hecht groepje en er wordt nog iedere dag heel veel geschreven...we delen eigelijk veel meer dan alleen onze kindjes.
In mei gaan we met de hele groep de 1e verjaardag van onze kindjes vieren...dat zou dan alweer de 4e meeting zijn.
Jaaaaaaa, wij schrijven zeker nog !! We hebben echt een hecht groepje en er wordt nog iedere dag heel veel geschreven...we delen eigelijk veel meer dan alleen onze kindjes.
In mei gaan we met de hele groep de 1e verjaardag van onze kindjes vieren...dat zou dan alweer de 4e meeting zijn.
maandag 8 februari 2010 om 09:42