Ogen mooi opmaken...
woensdag 15 februari 2012 om 13:08
woensdag 15 februari 2012 om 13:17
woensdag 15 februari 2012 om 13:18
woensdag 15 februari 2012 om 13:21
woensdag 15 februari 2012 om 13:32
Als ik mijn ogen met eye liner op maak heb ik altijd ietsjes een spleetje tussen de wimper aanzet en het getrokken lijntje zitten wat nog niet zwart is.Ik stip dat altijd aan met mascara. Maar het is en blijft denk ik toch inderdaad een kwestie van oefenen. Gewoon je oog sluiten en dan iets strak trekken lijntje maken en dat oefenen oefenen en nog eens oefenen de handigheid komt dan uiteindelijk wel.
woensdag 15 februari 2012 om 13:41
Eyeliner breng ik met een harde platte kwast aan tegen mijn wimpers aan. Ik gebruik een gelliner van M.A.C. en de 212 brush (plat).
Doop de kwast voorzichtig in de gelliner, en dan stip je het randje aan, van bovenaf tussen de wimpers in.
Geen wit lijntje er meer tussen, en mooi natuurlijk resultaat.
Probeer je ooglid niet te strak te trekken, zeker niet naar buiten toe! Dit is niet zo goed voor de gevoelige huid rondom je ogen.
Zoek maar eens op 'tightlining'. Meestal doen ze dan van onderaf, ik vind van bovenaf prettiger. En makkelijker met verwijderen
Verder kun je bij bijv. M.A.C. goed advies krijgen vind ik. Ze laten ook echt zien wat ze doen, en waarmee. Bijv. met het aanbrengen van oogschaduw. Youtube staat ook vol met tutorials.
Doop de kwast voorzichtig in de gelliner, en dan stip je het randje aan, van bovenaf tussen de wimpers in.
Geen wit lijntje er meer tussen, en mooi natuurlijk resultaat.
Probeer je ooglid niet te strak te trekken, zeker niet naar buiten toe! Dit is niet zo goed voor de gevoelige huid rondom je ogen.
Zoek maar eens op 'tightlining'. Meestal doen ze dan van onderaf, ik vind van bovenaf prettiger. En makkelijker met verwijderen
Verder kun je bij bijv. M.A.C. goed advies krijgen vind ik. Ze laten ook echt zien wat ze doen, en waarmee. Bijv. met het aanbrengen van oogschaduw. Youtube staat ook vol met tutorials.
woensdag 15 februari 2012 om 17:05
quote:miss_marvellous schreef op 15 februari 2012 @ 13:52:
het is echt een kwestie van oefenen. En het is iig ook helemaal niet zo moeilijk, vooral als je een liquid eyeliner gebruikt. Ik gebruik deze altijd en in 95% vd gevallen is t lijntje in 1x goed gezet.Ik vind dat je met Liguid eyeliner altijd zo'n dik lijntje krijgt. Ik heb het ook een tijd gebruikt en het gaat inderdaad heel makkelijk, maar een subtiel lijntje krijg je er niet mee vind ik.
het is echt een kwestie van oefenen. En het is iig ook helemaal niet zo moeilijk, vooral als je een liquid eyeliner gebruikt. Ik gebruik deze altijd en in 95% vd gevallen is t lijntje in 1x goed gezet.Ik vind dat je met Liguid eyeliner altijd zo'n dik lijntje krijgt. Ik heb het ook een tijd gebruikt en het gaat inderdaad heel makkelijk, maar een subtiel lijntje krijg je er niet mee vind ik.