Mode & Beauty alle pijlers

Olaplex no.3

15-09-2019 11:13 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met olaplex no.3 gebruiken? Hoe lang doe je met een flesje, merk je verbetering en is het het waard?
Ik heb krullend haar (2C/3A), doe aan de CGM, maar verf mijn haar wel. Bij de kapper laat ik wel altijd tijdens het verven Olaplex 1 en 2 doen maar merk dat nog wat extra verzorging geen kwaad kan. De prijs schrikt mij toch wel wat af, helemaal omdat het maar 100 ml per flesje is. Alternatieven zijn daarom ook meer dan welkom ;-)
Very__Cherry schreef:
20-10-2019 09:22
Waar John Frieda siliconen, waxes en parabenen voor nodig heeft, klaart Olaplex dus dezelfde klus maar dan zonder dit alles.
Dat is dus de kern van het CG principe.
Als jij geen verschil merkt met siliconenbommen is dat dus n heel groot compliment voor Olaplex.
Ik denk dat dit klopt. Ik gebruik Argan olie in mijn haar na het wassen i.p.v. serums en mijn haar is eigenlijk een stuk beweeglijker/soepeler met de olie i.p.v siliconen. In ieder geval oude foto’s terug gekeken en vergeleken met een paar jaar terug, mijn haar ziet er wel een stuk gezonder uit ondanks dat het lichter gemaakt is. Dus de olaplex heeft daar wellicht een rol in.
Ik ben ook CG bezig, en het beviel mij best goed. Mijn haar is best stug en onwijs dik, maar ik merk dat mijn haar er goed op reageert.
Anders een goedkoper alternatief: pureplex? Kan je ook vaker gebruiken.
Sjulia schreef:
13-11-2019 08:10
Ik denk dat dit klopt. Ik gebruik Argan olie in mijn haar na het wassen i.p.v. serums en mijn haar is eigenlijk een stuk beweeglijker/soepeler met de olie i.p.v siliconen. In ieder geval oude foto’s terug gekeken en vergeleken met een paar jaar terug, mijn haar ziet er wel een stuk gezonder uit ondanks dat het lichter gemaakt is. Dus de olaplex heeft daar wellicht een rol in.
Het is het totaalplaatje wat het grote verschil maakt. Stoppen met schadelijke zaken, en het geven van extra TLC do the trick. Dat laatste is facultatief dn hangt van je haareigenschappen af. Voor de een is dit olaplex, voor n ander is dit extra deepco's, meer proteine of scalpmassages :)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven