online originele UGG kopen
maandag 29 juni 2009 om 13:36
Wil graag een paar Uggs kopen, maar ze zijn zo vreselijk duur.
Een vrinding van mij heeft ze door iemand uit Ameria mee laten brengen van ¤ 150,=. Voor die prijs wil ik ze natuurlijk ook wel hebben. Ik zelf wil graag de classic tall.
Hebben jullie ervaring met het kopen van Ugg via internet. Op deze site zijn ze echt goedkoop http://www.footwearetc.com/ moet je nog wel 19% btw betalen bij de aflevering. Wie van jullie heeft al eens besteld bij footwearatc. en ging dat goed.
Een vrinding van mij heeft ze door iemand uit Ameria mee laten brengen van ¤ 150,=. Voor die prijs wil ik ze natuurlijk ook wel hebben. Ik zelf wil graag de classic tall.
Hebben jullie ervaring met het kopen van Ugg via internet. Op deze site zijn ze echt goedkoop http://www.footwearetc.com/ moet je nog wel 19% btw betalen bij de aflevering. Wie van jullie heeft al eens besteld bij footwearatc. en ging dat goed.
maandag 29 juni 2009 om 14:12
Ik zou ze gewoon lekker in Nederland kopen, want dan weet je zeker dat ze goed zijn. En anders via www.uggsuitamerika.nl
dinsdag 30 juni 2009 om 09:51
ik heb ze al twee keer besteld via www.sheepskinshoes.com nooit gezeur mee gehad, en de prijs is echt veel lager dan in de winkel, ook na betaling van alle belastingen en invoerrechten en zo. wat ook helpt, is als je samen met een vriendin bestelt, dan kunnen jullie de verzendkosten delen.
dinsdag 30 juni 2009 om 15:59
dinsdag 30 juni 2009 om 21:41
als je het hebt over echte, bedoel je dan de echte van ugg australia? want die kan je ook online kopen maar dan raad ik alleen de www.uggaustralia.com aan want daarvan weet ik dat het origninele ugg australia uggs zijn.
de tips is om ze te laten giftwrappen, kan soms schelen in de invoer of btw kosten.
de tips is om ze te laten giftwrappen, kan soms schelen in de invoer of btw kosten.
woensdag 8 juli 2009 om 10:45
De website die TS aangeeft is betrouwbaar. Aangesloten bij ugg australia, dus dat is het probleem niet. Nadeel is dat het gewoon niet zoveel oplevert omdat je vaak invoerrechten en verzendkosten betaald die vrij hoog zijn. Zelf haal ik mijn uggs meestal gewoon hier in de winkel, maar hebben ze ze niet dan bestel ik ze via www.uggaustralia.com Die hebben een hele goede service, mijn uggs lagen binnen 4 werkdagen hier op de stoep. De verzendkosten zijn iets hoger, maar dat had ik er wel voor over. Destijds stond de dolar op 1,59 ofzo dus ik was wel 100 euro goedkoper uit. Dan loont het wel. Maar ik weet van de officiële site dat ze betrouwbaar zijn en snel en goed leveren en dat vind ik wel weer wat waard
woensdag 8 juli 2009 om 14:26
zondag 6 september 2009 om 16:58
Ik wil al een hele tijd uggies kopen, me er verleden jaar al in verdiept, maar het lukt me niet een goed adres te vinden.
Bijv. Ik zie bij Betsy Palmer uggs classic tall voor 249,95 euro, plus 4,90 verzendkosten = 254.90.
Rechtstreeks bestellen bij Uggaustralia.com wordt 180 dollar plus 10 dollar = 133 euro.
Zo ongeveer de helft. Kan toch niet, Wat doe ik niet goed.
Alvast bedankt voor een antwoord!
Bijv. Ik zie bij Betsy Palmer uggs classic tall voor 249,95 euro, plus 4,90 verzendkosten = 254.90.
Rechtstreeks bestellen bij Uggaustralia.com wordt 180 dollar plus 10 dollar = 133 euro.
Alvast bedankt voor een antwoord!
donderdag 10 september 2009 om 18:02
quote:Virginia_38 schreef op 10 juli 2009 @ 03:52:
Ik snap sowieso niet waarom iemand zoveel geld uit wil geven aan UGGS, heb zelf een prachtig fake-paar gekocht in China voor wel 15 euries.........en ze zitten net zo comfortabel en warm!!!!Hoe weet je dat ze net zo lekker en confortabel zitten als je geen echte hebt?
Ik snap sowieso niet waarom iemand zoveel geld uit wil geven aan UGGS, heb zelf een prachtig fake-paar gekocht in China voor wel 15 euries.........en ze zitten net zo comfortabel en warm!!!!Hoe weet je dat ze net zo lekker en confortabel zitten als je geen echte hebt?
donderdag 10 september 2009 om 18:08
quote:yasuko schreef op 06 september 2009 @ 16:58:
Ik wil al een hele tijd uggies kopen, me er verleden jaar al in verdiept, maar het lukt me niet een goed adres te vinden.
Alvast bedankt voor een antwoord!Je verzendkosten kloppen niet. Je hebt gekeken bij Standard delivery volgens mij en je moet kijken bij International delivery. Er komt dus nog $90 bij voor verzendkosten en dan zit je op 180+90 = $ 270. Omgerekend is dat nu 171 euro ongeveer. Tel daar nog eens de invoerrechten en btw bij op en je zit al snel op de 210 euro. Bij mij was invoerrecht destijds 40 euro ongeveer. Voor dit paar loont het niet zo heel veel en zeker als het je 1e paar is kan het lastig zijn omdat je de maat niet precies weet. Ik heb destijds de nightfall besteld bij ze en die was hier 330 euro en heb ik via uggaustralia.com voor omgerekend 240 euro gekocht. Bij de duurdere paren loont het dus wel om het zo te doen. Je kan ook even kijken op www.sheepskinshoes.com Daar zijn de verzendkosten volgens mij wat lager.
Alvast bedankt voor een antwoord!Je verzendkosten kloppen niet. Je hebt gekeken bij Standard delivery volgens mij en je moet kijken bij International delivery. Er komt dus nog $90 bij voor verzendkosten en dan zit je op 180+90 = $ 270. Omgerekend is dat nu 171 euro ongeveer. Tel daar nog eens de invoerrechten en btw bij op en je zit al snel op de 210 euro. Bij mij was invoerrecht destijds 40 euro ongeveer. Voor dit paar loont het niet zo heel veel en zeker als het je 1e paar is kan het lastig zijn omdat je de maat niet precies weet. Ik heb destijds de nightfall besteld bij ze en die was hier 330 euro en heb ik via uggaustralia.com voor omgerekend 240 euro gekocht. Bij de duurdere paren loont het dus wel om het zo te doen. Je kan ook even kijken op www.sheepskinshoes.com Daar zijn de verzendkosten volgens mij wat lager.