Mode & Beauty alle pijlers

online originele UGG kopen

29-06-2009 13:36 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil graag een paar Uggs kopen, maar ze zijn zo vreselijk duur.

Een vrinding van mij heeft ze door iemand uit Ameria mee laten brengen van ¤ 150,=. Voor die prijs wil ik ze natuurlijk ook wel hebben. Ik zelf wil graag de classic tall.

Hebben jullie ervaring met het kopen van Ugg via internet. Op deze site zijn ze echt goedkoop http://www.footwearetc.com/ moet je nog wel 19% btw betalen bij de aflevering. Wie van jullie heeft al eens besteld bij footwearatc. en ging dat goed.
Vrinding?????

Nee sorry..geen ervaring.
Nee, UGGS moeten ritueel verbrandt worden. Zou er werkelijk nog niet dood in gevonden willen worden.
Ik zou ze gewoon lekker in Nederland kopen, want dan weet je zeker dat ze goed zijn. En anders via www.uggsuitamerika.nl
Wie denkt daar nu aan met deze temperaturen?

*oprecht verbaasd*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 29 juni 2009 @ 18:30:

Wie denkt daar nu aan met deze temperaturen?

*oprecht verbaasd*Ik hoor net op de radio dat de eerste kerstmarkt van 2009 ook al een feit is...
ik heb ze al twee keer besteld via www.sheepskinshoes.com nooit gezeur mee gehad, en de prijs is echt veel lager dan in de winkel, ook na betaling van alle belastingen en invoerrechten en zo. wat ook helpt, is als je samen met een vriendin bestelt, dan kunnen jullie de verzendkosten delen.
Tama weet je nog wat er aan kosten bijkomt. Lees verschillende dingen, btw, invoerrechten, inklaringskosten en natuurlijk verzendkosten. Heb geen idee waar ik rekening mee moet houden. En zijn het de echte, want ze hebben nu zelfs een aanbieding voor 159 dollar, dus echt goedkoop.
quote:janneke44 schreef op 30 juni 2009 @ 15:59:

. En zijn het de echte, want ze hebben nu zelfs een aanbieding voor 159 dollar, dus echt goedkoop.Ik snap de 'want' niet in deze zin.
als je het hebt over echte, bedoel je dan de echte van ugg australia? want die kan je ook online kopen maar dan raad ik alleen de www.uggaustralia.com aan want daarvan weet ik dat het origninele ugg australia uggs zijn.

de tips is om ze te laten giftwrappen, kan soms schelen in de invoer of btw kosten.
invoerrechten moet je ook betalen, en daarmee is je koopje naar de fillistijnen
Heb inmiddels het volgende gevonden

Invoerrechten, btw en inklaringskosten bedragen ca. ¤ 50,= de Uggs 159 dollar plus 44 dollar verzendkosten.

Komt dus op zo'n ¤ 200,=

50 euro verschil met de winkel.
kosten die dingen serieus 250 euro? En betalen mensen dat er ook nog voor. Ik vond die 'goedkope' 150 euro al duur voor die dode cavia's, gedrochten lelijke laarzen.
trouwens 50 + 159 + 44 is uit mijn hoofd 253, maar ik reken vast niet zo goed als jouw zakjapanner.
dollar is goedkoper dan euro dus zou wel kunnen kloppen
De website die TS aangeeft is betrouwbaar. Aangesloten bij ugg australia, dus dat is het probleem niet. Nadeel is dat het gewoon niet zoveel oplevert omdat je vaak invoerrechten en verzendkosten betaald die vrij hoog zijn. Zelf haal ik mijn uggs meestal gewoon hier in de winkel, maar hebben ze ze niet dan bestel ik ze via www.uggaustralia.com Die hebben een hele goede service, mijn uggs lagen binnen 4 werkdagen hier op de stoep. De verzendkosten zijn iets hoger, maar dat had ik er wel voor over. Destijds stond de dolar op 1,59 ofzo dus ik was wel 100 euro goedkoper uit. Dan loont het wel. Maar ik weet van de officiële site dat ze betrouwbaar zijn en snel en goed leveren en dat vind ik wel weer wat waard
quote:Starshine schreef op 01 juli 2009 @ 16:26:

trouwens 50 + 159 + 44 is uit mijn hoofd 253, maar ik reken vast niet zo goed als jouw zakjapanner.Als je vriendin spelt als vrinding, snap ik wel dat ook rekenen niet van een leien dakkie gaat.
Ik snap sowieso niet waarom iemand zoveel geld uit wil geven aan UGGS, heb zelf een prachtig fake-paar gekocht in China voor wel 15 euries.........en ze zitten net zo comfortabel en warm!!!!
Tja, maar niet iedereen wil fake natuurlijk... Bij online kopen moet je daar echt voor uitkijken. Ik heb gehoord dat er veel troep wordt aangeboden. Er zijn wel sites waar je tips krijgt om echte uggs te herkennen...
Ik wil al een hele tijd uggies kopen, me er verleden jaar al in verdiept, maar het lukt me niet een goed adres te vinden.

Bijv. Ik zie bij Betsy Palmer uggs classic tall voor 249,95 euro, plus 4,90 verzendkosten = 254.90.

Rechtstreeks bestellen bij Uggaustralia.com wordt 180 dollar plus 10 dollar = 133 euro.

Zo ongeveer de helft. Kan toch niet, Wat doe ik niet goed.

Alvast bedankt voor een antwoord!
Is het niet +70 dollar aan verzenden?! Dan is het nog wel goedkoper geloof ik.. Maar heb je ook nog kans dat je er invoerrechten etc over moet betalen..?
Oke. Denk idd dat ik daar iets over het hoofd heb gezien.

Bedankt.
quote:Virginia_38 schreef op 10 juli 2009 @ 03:52:

Ik snap sowieso niet waarom iemand zoveel geld uit wil geven aan UGGS.

En dan gewoon punt.

quote:Virginia_38 schreef op 10 juli 2009 @ 03:52:

Ik snap sowieso niet waarom iemand zoveel geld uit wil geven aan UGGS, heb zelf een prachtig fake-paar gekocht in China voor wel 15 euries.........en ze zitten net zo comfortabel en warm!!!!Hoe weet je dat ze net zo lekker en confortabel zitten als je geen echte hebt?
quote:yasuko schreef op 06 september 2009 @ 16:58:

Ik wil al een hele tijd uggies kopen, me er verleden jaar al in verdiept, maar het lukt me niet een goed adres te vinden.

Bijv. Ik zie bij Betsy Palmer uggs classic tall voor 249,95 euro, plus 4,90 verzendkosten = 254.90.

Rechtstreeks bestellen bij Uggaustralia.com wordt 180 dollar plus 10 dollar = 133 euro.

Zo ongeveer de helft. Kan toch niet, Wat doe ik niet goed.

Alvast bedankt voor een antwoord!Je verzendkosten kloppen niet. Je hebt gekeken bij Standard delivery volgens mij en je moet kijken bij International delivery. Er komt dus nog $90 bij voor verzendkosten en dan zit je op 180+90 = $ 270. Omgerekend is dat nu 171 euro ongeveer. Tel daar nog eens de invoerrechten en btw bij op en je zit al snel op de 210 euro. Bij mij was invoerrecht destijds 40 euro ongeveer. Voor dit paar loont het niet zo heel veel en zeker als het je 1e paar is kan het lastig zijn omdat je de maat niet precies weet. Ik heb destijds de nightfall besteld bij ze en die was hier 330 euro en heb ik via uggaustralia.com voor omgerekend 240 euro gekocht. Bij de duurdere paren loont het dus wel om het zo te doen. Je kan ook even kijken op www.sheepskinshoes.com Daar zijn de verzendkosten volgens mij wat lager.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven