Ontharing gezicht
dinsdag 3 maart 2015 om 11:52
Hey ladies, ik heb soms weleens last van kleine haartjes in mijn gezicht. Wat gebruiken jullie voor ontharing van het gezicht? Ik houd niet zo van donshaartjes op m'n gezicht. Het ziet er soms ook niet zo verzorgd uit als de rest van het gezicht wel verzorgd is dus ik wil er graag ook iets aan doen.
dinsdag 3 maart 2015 om 12:47
Ik denk dat epileren er natuurlijker uit komt te zien dan scheren, omdat de haartjes een bepaalde lengte moeten hebben om gepakt te te worden door de elektrische epilator. Anders krijg je ook zo'n blotekontengezicht. Vind ik heel akelig aanvoelen zo'n vers gewaxte plek omdat alle haren ontbreken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 3 maart 2015 om 21:09
Hen op de huishoudbeurs (ik heb geen kort haar, noch een klein rugtasje) een soortje hoesje aageschaft (aan laten smeren) met kristallen erop en daarmee moet je ronddraaiende beweging maken.
En het werkt!
Daarvoor gebruikte ik een epileerveer (nu 2,49 in het krantje vd kruidvat) of een pincet voor weerbarstige lange donkere stekels op mn kin
En het werkt!
Daarvoor gebruikte ik een epileerveer (nu 2,49 in het krantje vd kruidvat) of een pincet voor weerbarstige lange donkere stekels op mn kin
vrijdag 6 maart 2015 om 11:44
Heb ook zon veer, geniaal ding! Dat kristallending van de HHB is waardeloos joh, dat moet je echt niet in je gezicht gebruiken.
Op Ebay koop je voor 50 cent zon veer. Het voordeel ervan is ook dat je het kan doseren, ik vind het namelijk onnatuurlijk om helemaal geen haar meer over te hebben maar je kan het wel flink reduceren zodat je in elk geval geen dikke snor meer hebt. Ander voordeel is dat het geen batterijen oid kost, niet nagevuld hoeft te worden en nagenoeg niet kapot kan. Enige nadeel is eigenlijk dat het verrekte pijn kan doen
Maar het went!
Op Ebay koop je voor 50 cent zon veer. Het voordeel ervan is ook dat je het kan doseren, ik vind het namelijk onnatuurlijk om helemaal geen haar meer over te hebben maar je kan het wel flink reduceren zodat je in elk geval geen dikke snor meer hebt. Ander voordeel is dat het geen batterijen oid kost, niet nagevuld hoeft te worden en nagenoeg niet kapot kan. Enige nadeel is eigenlijk dat het verrekte pijn kan doen