Onzichtbaar ondergoed?
dinsdag 24 februari 2026 om 21:09
https://www.sliponline.nl/merken/sloggi ... ewEALw_wcB
Misschien dit? Ik draag dus liever wel strings, heb je sowieso geen naden.
dinsdag 24 februari 2026 om 21:12
'Waarom is Sloggi invisible ondergoed zo fijn?MajadeB schreef: ↑24-02-2026 21:09https://www.sliponline.nl/merken/sloggi ... ewEALw_wcB
De Sloggi invisible collectie staat bekend om het gebruik van lichtgewicht en zeer elastisch materiaal, de perfecte pasvorm en het uitstekende draagcomfort. Door zacht en rekbaar polyamide en elastaan te gebruiken, past het ondergoed van Sloggi perfect bij je lichaam. Hierdoor kun je vrij bewegen zonder dat het irriteert, dit draagt als een tweede huid! De naam 'Zero Feel' is hier volledig op zijn plaats. Naast het comfortabele gevoel, zijn de tops en slips ook onzichtbaar onder kleding. Dit is geweldig, want wie wil er nu lijnen zien als je strakke jurkjes of broeken draagt?
Met de Sloggi invisible serie heb je geen zichtbare naden, labels of vervelende randjes. Perfect! We zijn verheugd om onze prachtige collectie naadloos ondergoed aan te bieden, en we willen graag enkele voordelen van onze Sloggi invisible collectie opsommen voor jou!
Onze hipsters en tops zijn naadloos en perfect voor het dragen onder dunne jurkjes, broeken of strakke rokjes, want ze schijnen zeker niet door.
Onze tops bieden ondersteuning voor de borsten zonder ze 'op te duwen' in een bepaalde vorm.
Deze elastische stof past zich gemakkelijk aan het lichaam aan, ongeacht welke beweging je maakt.
De vullingen in de tops en bralettes kunnen verwijderd worden, zodat je zelf kunt kiezen of je wat extra volume wilt.'
dinsdag 24 februari 2026 om 21:20
Of liever helemaal niks. Maar dat vind niet iedereen hygienisch. (wat ik niet snap als je je broek aan het eind van de dag in de was gooit)MajadeB schreef: ↑24-02-2026 21:09https://www.sliponline.nl/merken/sloggi ... ewEALw_wcB
dinsdag 24 februari 2026 om 21:24
dinsdag 24 februari 2026 om 21:45
Thanks! Ga kijken. Heb jij hier zelf ook ervaring mee?
dinsdag 24 februari 2026 om 21:52
dinsdag 24 februari 2026 om 22:52
dinsdag 24 februari 2026 om 22:56
dinsdag 24 februari 2026 om 23:08
dinsdag 24 februari 2026 om 23:12
dinsdag 24 februari 2026 om 23:19
Ik heb wat van die onzichtbare broekjes van de Action, Primark en Zeeman volgens mij. Ik vind die van de action het fijnst maar die zijn vaak uitverkocht of hangen er alleen nog maar in het zwart en geen huidskleur.
Het enige nadeel is wel dat ze bij echt warm weer wat zweterig worden dus dan draag ik liever gewoon een huidskleur of lichtroze onderbroek van katoen.
Het enige nadeel is wel dat ze bij echt warm weer wat zweterig worden dus dan draag ik liever gewoon een huidskleur of lichtroze onderbroek van katoen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in