Mode & Beauty alle pijlers

Onzichtbaar ondergoed?

24-02-2026 20:59 40 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor onder dunne zomerbroek of jurk of strakkere kleding.. string vind ik voor een 45+er niet meer zo mooi..
Ik lees over de sloggi. Maar welke dan?
https://www.sliponline.nl/merken/sloggi ... ewEALw_wcB
Misschien dit? Ik draag dus liever wel strings, heb je sowieso geen naden.
MajadeB schreef:
24-02-2026 21:09
'Waarom is Sloggi invisible ondergoed zo fijn?
De Sloggi invisible collectie staat bekend om het gebruik van lichtgewicht en zeer elastisch materiaal, de perfecte pasvorm en het uitstekende draagcomfort. Door zacht en rekbaar polyamide en elastaan te gebruiken, past het ondergoed van Sloggi perfect bij je lichaam. Hierdoor kun je vrij bewegen zonder dat het irriteert, dit draagt als een tweede huid! De naam 'Zero Feel' is hier volledig op zijn plaats. Naast het comfortabele gevoel, zijn de tops en slips ook onzichtbaar onder kleding. Dit is geweldig, want wie wil er nu lijnen zien als je strakke jurkjes of broeken draagt?

Met de Sloggi invisible serie heb je geen zichtbare naden, labels of vervelende randjes. Perfect! We zijn verheugd om onze prachtige collectie naadloos ondergoed aan te bieden, en we willen graag enkele voordelen van onze Sloggi invisible collectie opsommen voor jou!

Onze hipsters en tops zijn naadloos en perfect voor het dragen onder dunne jurkjes, broeken of strakke rokjes, want ze schijnen zeker niet door.
Onze tops bieden ondersteuning voor de borsten zonder ze 'op te duwen' in een bepaalde vorm.
Deze elastische stof past zich gemakkelijk aan het lichaam aan, ongeacht welke beweging je maakt.
De vullingen in de tops en bralettes kunnen verwijderd worden, zodat je zelf kunt kiezen of je wat extra volume wilt.'
MajadeB schreef:
24-02-2026 21:09
Of liever helemaal niks. Maar dat vind niet iedereen hygienisch. (wat ik niet snap als je je broek aan het eind van de dag in de was gooit)
of Bamigo
https://bamigo.com/nl/bamigo-isa-invisi ... ude-2-pack
Leuk dat sloggi dit zegt maar wat zijn jullie ervaringen??
Ook wel fijn als evt pujtes iets meer dekking krijgen 🙈

Thanks! Ga kijken. Heb jij hier zelf ook ervaring mee?
putjes=Spanx

Hoe lang mag het ondergoed zijn?
Ik heb toen ik wat dikker was en bobbelig in mijn dijen wel Spanx gehad en dat trok de boel wel strak maar tekende op een lager deel op mijn benen.

Sloggi ben ik dol op, het zit fijn en los, ook bovenstukjes, maar corrigeert niet.
Laura schreef:
24-02-2026 21:45
Thanks! Ga kijken. Heb jij hier zelf ook ervaring mee?
Ja, het zit zeker lekker en je ziet niks onder kleding, maar corrigeert ook niks.
Eigenlijk geen correctie nodig.. ben slank maar misschien een enkel putje waar ik zelf geen weet van heb..?
Ik ben me aan het afvragen waarom een string voor een veertiger niet meer mooi staat. Bedoel je als je kleren uit gaan, of onder die broek of jurk? Dan zie je hem toch juist niet?
Als je geen putjes hebt (begon je zelf over later) trek aan wat lekker en mooi zit. Zie mijn eerste posts.

Ik ben 50 en trek net zo goed een string aan. Snap ook niet waarom dat niet zou kunnen. (Ook niet als je niet slank bent)
Ten cate secrets, die zie je bij mij niet zitten.
Ik vind ze superlekker zitten.
Ze corrigeren niks maar dat hoeft ook niet want ik hou niet van strak ondergoed.
En anders ziet iemand dat je ondergoed draagt :flag:
Hoezo is een string voor een 45+ niet mooi?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Omdat er mss oneffenheden in je bil zitten, hèhè.
Djessy schreef:
24-02-2026 22:47
Hoezo is een string voor een 45+ niet mooi?
Ja die logica zie ik ook niet zo.

Sowieso zie je juist niks ervan onder een broek.

Maar ook zonder broek zat prachtige 45+ string draagsters gezien (slankes én dikkes trouwens)
MajadeB schreef:
24-02-2026 22:50
Omdat er mss oneffenheden in je bil zitten, hèhè.
Nou die zie je met een 'gewone' onderbroek ook hoor.
Hè hè
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, de horror.
Ik heb de Secrets high waist van Ten Cate (30176). Zit super fijn. Ze hebben ook een katoenen versie. Ze zijn alleen oerdegelijk en totaal niet sexy.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
Ik zou willen dat mijn billen mooi waren in een string. Maar helaas. Putjes zijn net iets minder zichtbaar met een wat dikkere zomerbroek en een onderbroek die je nauwelijks of niet ziet zitten.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
Ik heb wat van die onzichtbare broekjes van de Action, Primark en Zeeman volgens mij. Ik vind die van de action het fijnst maar die zijn vaak uitverkocht of hangen er alleen nog maar in het zwart en geen huidskleur.

Het enige nadeel is wel dat ze bij echt warm weer wat zweterig worden dus dan draag ik liever gewoon een huidskleur of lichtroze onderbroek van katoen.
Laura schreef:
24-02-2026 22:03
Eigenlijk geen correctie nodig.. ben slank maar misschien een enkel putje waar ik zelf geen weet van heb..?
Zo'n stiekeme die zich verstopt heeft? :hihi:
Frankly my dear, I don"t give a damn
🤣
Trek gewoon een fijne onderboks aan die goed aansluit (zie tips hierboven) en hou rekening met die geniepige putjes door een iets dikkere broek voor erover?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven