Mode & Beauty alle pijlers

Oogschaduw paletten

09-02-2012 20:17 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe naked palette van Urban Decay is sinds kort ook in Nederland te koop, bij de Sephora. Ik las er een artikel (met review) over en werd er hebberig van!

Naked 2 lijkt vrij veel op de Naked 1. Hieronder een foto met bovenaan de Naked 2 en onder de Naked 1 :

Mooie, neutrale kleuren, mat of met een shimmer. Ik heb research gedaan op internet en vele gebruiksters zijn zeer enthousiast. Met name omdat de kleuren vrij neutraal zijn, goed voor een daily-look maar je kunt er ook mee uitpakken. Iemand ervaring met het Naked 1 of 2 palette? Hij kost 45 euro, niet goedkoop maar je krijgt er wel 12 kleuren voor en er zit een een oogschaduwkwast en ook een mini-lipgloss bij. Is dit palette het geld waard, kwalitatief gezien?

Ik heb het internet afgespeurd, en er zijn natuurlijk héél veel paletten te koop.

Het Nude shimmer palette van Zoeva bevat ook mooie, neutrale kleuren.

Stuk goedkoper dan de Urban Decay maar de reviews zijn zeer wisselend, van bagger tot (redelijk) goed. Iemand ervaring met dit palette? Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor de prijs van 16,95 niet heel veel verwacht. Zoeva heeft ook een nude palette:

Misschien dat ik morgen naar de Sephora ga om het Naked palette in real life te aanschouwen. Het spreekt mij vooral aan vanwege de combi van mat en shimmer.

Welk palette(n) hebben jullie, gebruik je hem vaak? Wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Ebay is vaak een stuk goedkoper, maar je moet wel goed zoeken.

Als je zoekt bij "nyx eye shadow" staan er ook hele mooie palettes.

Denk dat de Mac kwasten niet helemaal origineel zijn.
Wat een prachtige kleuren. Ik weet niet of je al die kleuren zou gebruiken maar als je het geld hebt, ja mooi. Ik heb maar 2 of 3 kleurtjes van een niet te duur merk.

Ik zou (als geld niet zou mee tellen) nog moeilijk kunnen kiezen, het ziet er allemaal zo mooi uit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Blusher schreef op 09 februari 2012 @ 20:17:

Welk palette(n) hebben jullie, gebruik je hem vaak? Wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Ik vind Mac zelf heel fijn. Ik koop dan een leeg pallet en zoek dan zelf de kleuren uit die ik erin wil hebben. Het Urben Decay pallet is in verhouding veel goedkoper dan losse Mac oogschaduws. Bij Mac ben je voor 4 stuks oogschaduw + palletje rond de 50 euro kwijt.

Inglot is een stuk goedkoper en schijnt ook heel goed te zijn. Is te koop bij sommige V&D's. Je kan hierbij ook je eigen pallet samenstellen.
Ik heb op internet al wat gelezen over Inglot. Ze hebben een winkel in Amsterdam en sinds kort kun je er ook online bestellen. Wil het liever een keer zien voordat ik eventueel iets koop/bestel.

Mac vind ik ook prachtig, helaas niet echt studentenbudget-vriendelijk.
Inglot zit ook in sommige V&D's

Online zou ik het ook niet bestellen, want volgens mij is dat veel duurder bij inglot. (naast dat je niet kan zien wat je koopt)

Too Faced heeft ook een natural eye pallet waar veel mensen enthousiast over zijn. Op youtube en makeupalley kan je de reviews van verschillende palleten bekijken.
In Amstelveen zit een winkel van Makeup Studio, kun je ook zelf iets samenstellen.

Kwastensets van Mac op Ebay of Marktplaats zijn vrijwel altijd nep, omdat Mac geen sets in het assortiment heeft, alleen losse kwasten. Soms is er een LE met een klein setje. Grote sets dus altijd nep.
quote:Blusher schreef op 12 februari 2012 @ 22:23:

Ik heb op internet al wat gelezen over Inglot. Ze hebben een winkel in Amsterdam en sinds kort kun je er ook online bestellen. Wil het liever een keer zien voordat ik eventueel iets koop/bestel.

Mac vind ik ook prachtig, helaas niet echt studentenbudget-vriendelijk.Die kleurtjes zijn 7 euro per stuk, dus als je een minipalettje wil met 4 kleuren ben je al 28 euro kwijt.
Het too faced naturale pallete is ook een aanrader!
It\'s meant to be just believe....
Die vind ik dus niks en die is ook 40 euro! En nog minder kleurtjes dan de urban decay.
Dussss... ik ben vandaag gezwicht voor de Naked Palette 2 van Urban Decay.. 25 procent korting bij Sephora, t/m zondag! Ben er zooo blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven