Mode & Beauty alle pijlers

op hakken lopen.. hoe dan.

20-07-2015 21:25 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik 35 jaar geleden leerde lopen loop ik op platte schoenen.

Kisten. Dr.M's. en gympen. En oh ja, in de zomer op birckenstocks. ( shoot me, now ! )

Nooit heb ik het vermoeden gehad dat Vrind het leuk zou vinden als ik hakken zou dragen. Nooit echt gedaan dus, behalve een victoriaans laarsje met een hakje van 2,5 cm ofzo.

Nu hoorde ik mijn jongste zoon in een schoenenwinkel aan Aanstaande vragen : papa, vindt jij het ook zo jammer dat mama nooit op hakken loopt ? Waarop hij volmondig Ja zei, met de toevoeging dat het ook wel veiliger was, want ik, met mijn elegante houding zou ongetwijfeld mijn nek breken

Nou vond ik ergens in de krochten van mijn huis nog een paar sleehakken, mooi om mee te beginnen dacht ik zo, 10cm hoog, mooi zwart. Prima ding. ( Zo iets: http://www.growingfeet.dk ... schnoor-wedge-17681p.html , maar dan voor 15 euro ipv honderden )

Maar ik kan het niet. Ik loop als een soort bambi op glad ijs. Ben doodsbang dat ik mijn nek en\of enkels breek.

Lagere hak dus ? En hoe leer je dat dan ? Een beetje elegant lopen zonder mijn nek te breken ?

Ik trek nu braaf elke dag een half uur die sleehakken aan, wankel er wat mee door het huis. En vanavond zelfs even een kwartiertje buiten geweest, maar ik ben gebroken

Dames, Tips ?? Vind het leuk om Aanstaande eens te verrassen met een elegante vrouw op hakken ;)

( en plaatjes van leuke pumps\hakken enz... )

Thanks !
Dus.
haha 250 is wat te dol idd ;)

Ik gokte al dat het echt niet kon hoor, louboutins voor ¤50, maar ja, ik ben echt de mode-noob van de eeuw, dus misschien had ik wel een mega outlet verkoop gemist ofzo, waardoor het kon ;)

Die rode vind ik ook erg mooi De zilveren ook hoor, maar vooral voor onder mijn 'trouwjurk', ik denk dat ik ze verder weinig dragen zal. Die rode staan ook mooi onder ene spijkerbroek enzo.

Vind ik dan.
Dus.

deze dus
Nee Louboutin doet helaas niet aan mega sale.

Maarrr, hoe lopen ze?

want daar ging het topic om
Goed ! Trouwens, veel beter dan de sleehakken idd, daar blijf ik toch ene soort stampend olifantje op. Ben hard aan het oefenen met stofzuigen, de trap op en af, was op hangen enzo ;)

Moet ze alleen nog even met een panty uittesten, want ben bang dat ze dan wat meer van mijn voeten afglijden. Dus dan zo'n plakker bij mijn hiel ( toch ? ;) )
Dus.
Op het station zag ik eens dat een vrouw met haar hak tussen twee stoeptegels bleef haken,hak brak af.

Zij vroeg mij of ik de hak van de andere schoen wilde afbreken,zelf kon zij dat niet omdat het haar lievelingsschoenen waren.

Zij wilde ook niet kijken hoe de hak er afging,pffff of ik een kip de nek omdraaide
quote:cijfernerd schreef op 27 juli 2015 @ 23:57:

Op het station zag ik eens dat een vrouw met haar hak tussen twee stoeptegels bleef haken,hak brak af.

Zij vroeg mij of ik de hak van de andere schoen wilde afbreken,zelf kon zij dat niet omdat het haar lievelingsschoenen waren.

Zij wilde ook niet kijken hoe de hak er afging,pffff of ik een kip de nek omdraaide

whahaha, heerlijk

Ik zou zonder moeite de andere hak ook afbreken. Hoppa, ballerina's. Ofzo.
Dus.
Foutje! 😄
Deze pumps zijn mooi hoog en lopen heerlijk:

http://www.soliver.nl/Pum ... .html?cgid=wo_ko_sc_pumps

En dan in Black Nappa. Nog geen vijf tientjes, mooie hoge hak en zijn net slofjes.
wow mooie schoenen heb je gekocht! en sexy! Maar wel meteen superpro zeg, dat zijn geen ´instap´exemplaren.

Mij is eens geadviseerd om dat soort hakken een halve-hele maat te klein te kopen, omdat je er anders idd wel erg snel uitschiet. Binnen gaat het dan nog wel maar buiten....

Ik had vrijwel je trouwjurk paar gekocht in zwart, maar weer weggegeven wegens toch iets te groot.

Succes!
Dat van die halve maat kleiner heb ik ook weleens gehoord, maar niet elk merk heeft dat.

Met panty's is de kans groot dat je gaat slippen. Zool voor, plakker achter of gewoon zonder panty.

Buiten is trouwens wel anders dan binnen. dus misschien toch een klein wandeltochtje ondernemen?
Het lopen gaat steeds beter. Vandaag naar de super gelopen, ging aardig. Wel pijn aan de bal van mijn voet.

Maar het stadhuis in en uit hobbelen moet lukken a.s. maandag. Gelukkig wordt het heel heet, dus kan ik daarna gewoon mijn slippertjes aan ;)
Dus.
Hobbelen is niet fijn

Maar het komt vast goed, want niemand verwacht dat je snel naar het altaar loopt. In kleine stappen loopt het vast beter.

Is mijn nieuwe aanwinst. De hak lijkt lager omdat het maat 50 is? In 36 ziet het er toch anders uit.

Veel plezier morgen
Kleine update :

Ik loop inmiddels regelmatig op hakken. En het loopt steeds fijner. Ik begin er aan te wennen, en waar ik eerst mezelf er toe moest zetten, gaat het nu vaker automatisch. Hoewel ik nog dol ben op mijn sneakers, drM's en birckenstocks... Heb ik er weer ene paar hakken bij...

http://www.bristol.nl/nld/10210624-91-10210624-91.html

Dat model ongeverer, maar in het zwart. Lopen heerlijk.
Dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven