Mode & Beauty alle pijlers

opfluffen jurk bruiloft

02-05-2011 13:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames

weeeeer een topic over what to wear naar een bruiloft... sorry, maar ook ik wil graag jullie hulp.

ik heb deze jurk gekocht:

(met witte petticoat en witte schoenen erbij) en ik wil hem graag aan naar 2 bruiloften, een met als thema 'paars', dus daar zit ik goed voor. en de andere heeft als thema 'dress to impress'. hiervoor wil ik dus nog iets extra's doen bij/met de jurk, maar wat? leuke accessoires, sieraden, iets in m'n haar, op m'n hoofd, ik ben even inspiratieloos. of nouja, ik heb wel inspiratie, maar weet niet zo goed wat hier leuk bij is.

wat zijn jullie tips?

(edit: sorry het lukt me niet het plaatje zelf te plakken, alleen de link)
wauw wat een geweldige jurk ! Waar kwam die vandaan ? Hebben ze die mss ook in het zwart ?

Lijkt me super met zo'n 50's kapsel, en dan een mooie knallende make-up ! Grote bloem in je haar en mooie pumps eronder.
Dank voor alle complimenten over de jurk :-) Hij is van Collectif, ik heb m in Utrecht gekocht (in het paars, volgens mij komt de kleur niet goed over op het plaatje), bij Notorious Clothing.

Ik heb denk ik helaas geen haar voor een fifties kapsel (lengte tot net over mn oren)
Een tijdje terug waren accessoires met veren erg in; ik denk dat een haarband of haarspeld met pauwenveren hier erg mooi bij staat.

Zoiets:

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
De jurk, erg mooi inderdaad!

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
die pauweveren zijn wel erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven