Mode & Beauty alle pijlers

opkleden

31-12-2014 15:12 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat het helemaal out met Kerst of Nieuwjaar.

Ik niet, ik kleed me wel leuk en gezellig, maar ga niet in het lang of helemaal getut rond lopen. Koop nooit nieuwe kleding voor deze gelegenheid. Zou het wel leuk vinden maar de feestje zijn er gewoon niet naar.

Hoe is het bij jullie?
Quick dry van de hema. Onovertroffen. Hij is gewoon nu al hard.
Zeg maar Spijker.
Ik heb een gouwe trui aan. Hartstikke feestelijk. Gecombineerd met Spaanse sloffen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik lig nog in mijn Roy Donders-pak op de bank! Dadelijk oMkleden, gewoon een leuk jurkje en mijn haar doen. Gewoon feestelijk maar niet O&N-speciaal.

Fijne avond allemaal
Wij vieren het thuis, man, ik en onze kinderen. Niet in joggingbroek, maar iets gezelligs en behaaglijks. Mochten we nog op straat komen dan hebben we het niet koud zeg maar!
quote:Annelaure schreef op 31 december 2014 @ 16:13:

Ik schijn op feestjes altijd overdressed te zijn, maar daar geloof ik niet in. Ik zie er dan gewoon veel leuker uit dan de rest.

Haha dit heb ik ook altijd.

Vind het zo saai als mensen hun dagelijkse kloffie aan hebben. Doe dan op zijn minst een leuk paar hakken en een knal lipstick bij, bijvoorbeeld.

Voor vanavond een strak jurkje met lange mouw en op de rug uitgesneden, hakken. Make-up: smokey eyes met een glittertje, nagels zelfde glitter. Sieraden; wat subtiele "bling bling".

Maar dit is dan ook wel oud en nieuw en heb een leuk feest waar er wel op gerekend wordt dat je je een beetje leuk kleedt! Veel mannelijke vrienden gaan (deels) in pak en de dames ook opgedoft.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:prik schreef op 31 december 2014 @ 15:19:

Opkleden? Nooit van gehoord. Maar ik hang vanavond ook gewoon in een spijkerbroek en trui op de bank. En als ik wel weg zou gaan dan sowieso niet in een jurk, laat staan in gala.Is de tegenhanger van afkleden. Dus met opkleden doe je iets aan waarin je dikker lijkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven