Ik zie half Nederland met een luchtige witte broek in dit heerlijke weer, maar volgens ben ik de enige die zich druk maakt over doorschijnen. Wat is nu dé oplossing qua ondergoed die onder elke witte broek/rok perfect werkt?
(Dan doel ik dus op een nette oplossing, zodat ik de witte broek ook gewoon op m'n werk kan dragen.)
Anoniem_65992
woensdag 17 juli 2013 om 22:29
Ik heb huidkleurige slips van de Hema en die zijn prima voor dit probleem. Heb ze mijn bazin ook aangeraden laatst, toen haar witte rok door scheen op het werk
Anoniem_170300
woensdag 17 juli 2013 om 22:30
Beter maar geen witte broek aantrekken. Trekt altijd de aandacht. Negatief.
Anoniem_159711
woensdag 17 juli 2013 om 22:32
Dus dikke vrouwen met flabberarmen moeten een burka aan of zo? Wat een onzin.
Anoniem_179423
woensdag 17 juli 2013 om 22:38
Huidskleur.
In mijn verpleegkundige-aan-het-bed-tijd had ik een hele lade vol huidskleurige onderbroeken speciaal voor onder mijn witte uniform.
Boxers had ik met name, die zag je echt niet zitten.
Omdat half Nederland nu in een witte broek rond loopt, hoef jij dat niet ook nog te doen.. Wit staat bijna niemand.. Of je moet heel slank zijn.. Ik zag vandaag een mevrouw met een witte driekwartbroek, croqs en een mouwloos shirt.. Ze was erg dik, had flabberarmen en een witte onderbroek aan.......Wat een nonsense.
Witte broeken staat echt bij bijna niemand goed....Omdat?
Maar dat is dan mijn mening...
Anoniem_169818
woensdag 17 juli 2013 om 23:12
quote:In mijn verpleegkundige-aan-het-bed-tijd had ik een hele lade vol huidskleurige onderbroeken speciaal voor onder mijn witte uniform.Same here!
Anoniem_6516739a4cc01
woensdag 17 juli 2013 om 23:14
Het kan nog erger, doorschijnend en een cameltoe
witte broek
Anoniem_6516739a4cc01
woensdag 17 juli 2013 om 23:22
Bij mij werkt knalrood onder witte kleding trouwens wel goed. Mijn huid heeft geen rode tint, dus waarom het werkt, geen idee, maar je ziet het echt niet.
Geen wit ondergoed inderdaad. Bij mij werkt iets donkerder dan huidskleur juist beter. Dus rood, of mauve of grijs. Gewoon even proberen wat het beste staat.
En ik draag ook nooit broeken van heel dun stof, daar zie je ook ieder putje in.
Ik draag er huidskleurige boxers onder van v&d. Je ziet niet eens dat ik ondergoed aan heb. Rood nooit geprobeerd.
Anoniem_640b100a86a2d
donderdag 18 juli 2013 om 00:12
Gewoon een goeie broek kopen en dan kan een witte onderbroek /boxer prima. Ik kijk persoonlijk liever tegen een witte slip aan dan dat het overduidelijk is dat er een string onderzit, oftewel dat ik dus eigenlijk tegen blote billen aan kijk.
Moet zeggen, zag vandaag iemand met een (witte) jeans, en haar onderbroek scheen er niet zozeer doorheen maar de randjes van haar slip sneden zo in haar billen dat je alles zo uit kon tekenen. Verschrikkelijk.
Anoniem_158864
donderdag 18 juli 2013 om 01:48
Ik ben in de zomer altijd aardig bruin en ga voor een zwarte katoenen string.