Mode & Beauty alle pijlers

Oplossing voor witte broek

17-07-2013 21:35 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik zie half Nederland met een luchtige witte broek in dit heerlijke weer, maar volgens ben ik de enige die zich druk maakt over doorschijnen. Wat is nu dé oplossing qua ondergoed die onder elke witte broek/rok perfect werkt?

(Dan doel ik dus op een nette oplossing, zodat ik de witte broek ook gewoon op m'n werk kan dragen.)
Ik heb huidkleurige slips van de Hema en die zijn prima voor dit probleem. Heb ze mijn bazin ook aangeraden laatst, toen haar witte rok door scheen op het werk
Beter maar geen witte broek aantrekken. Trekt altijd de aandacht. Negatief.
Dus dikke vrouwen met flabberarmen moeten een burka aan of zo? Wat een onzin.
Huidskleur.

In mijn verpleegkundige-aan-het-bed-tijd had ik een hele lade vol huidskleurige onderbroeken speciaal voor onder mijn witte uniform.

Boxers had ik met name, die zag je echt niet zitten.
Euh, geen witte broek dragen of iets lang er over of rood ondergoed ...
Rood werkt het beste, daarna huidskleurig.

Alle andere kleuren zijn no-go. :(
quote:Louise70 schreef op 17 juli 2013 @ 22:19:

Omdat half Nederland nu in een witte broek rond loopt, hoef jij dat niet ook nog te doen.. Wit staat bijna niemand.. Of je moet heel slank zijn.. Ik zag vandaag een mevrouw met een witte driekwartbroek, croqs en een mouwloos shirt.. Ze was erg dik, had flabberarmen en een witte onderbroek aan.......Wat een nonsense.
Ik draag altijd boxer broekjes. Onder mijn witte korte broek kan ik dan gewoon zwart aan. Maar het ligt er ook maar aan hoe dik de stof vd broek is.

Of trek een tuniekje aan wat net op of over de billen valt.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Kan me niet voorstellen dat rood werkt, dat ziè je er toch doorheen? Gewoon een gezellige huidskleurige boxer aan...
Maar dat is dan mijn mening...
Rood en paars is hier ook geen succes nee, dat zie je echt wel. Huidkleurig is het enige dat werkt.
Als je nou gewoon géén onderbroek aan doet, zie je dat ook?
Lijkt me eigenlijk niet lekker zitten, zo zonder onderbroek
Rood en paars werkt helaas voor mij ook niet. Geprobeerd wegens charmanter dan huidskleur, maar helaas, het scheen flink door.
of je trekt gewoon een dikkere witte broek aan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Witte broeken staat echt bij bijna niemand goed....
quote:spectral schreef op 17 juli 2013 @ 23:09:

Witte broeken staat echt bij bijna niemand goed....Omdat?
quote:In mijn verpleegkundige-aan-het-bed-tijd had ik een hele lade vol huidskleurige onderbroeken speciaal voor onder mijn witte uniform.Same here!
Het kan nog erger, doorschijnend en een cameltoe :-)

witte broek
Bij mij werkt knalrood onder witte kleding trouwens wel goed. Mijn huid heeft geen rode tint, dus waarom het werkt, geen idee, maar je ziet het echt niet.
quote:adnama schreef op 17 juli 2013 @ 23:14:

Het kan nog erger, doorschijnend en een cameltoe :-)

witte broekWitte broek? Witte legging! Afgrijselijk.
Geen wit ondergoed inderdaad. Bij mij werkt iets donkerder dan huidskleur juist beter. Dus rood, of mauve of grijs. Gewoon even proberen wat het beste staat.

En ik draag ook nooit broeken van heel dun stof, daar zie je ook ieder putje in.
Ik draag er huidskleurige boxers onder van v&d. Je ziet niet eens dat ik ondergoed aan heb. Rood nooit geprobeerd.
Gewoon een goeie broek kopen en dan kan een witte onderbroek /boxer prima. Ik kijk persoonlijk liever tegen een witte slip aan dan dat het overduidelijk is dat er een string onderzit, oftewel dat ik dus eigenlijk tegen blote billen aan kijk.
Een witte broek staat mij prima!

Moet zeggen, zag vandaag iemand met een (witte) jeans, en haar onderbroek scheen er niet zozeer doorheen maar de randjes van haar slip sneden zo in haar billen dat je alles zo uit kon tekenen. Verschrikkelijk.
Ik ben in de zomer altijd aardig bruin en ga voor een zwarte katoenen string.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven