Mode & Beauty alle pijlers

oppepper!!

14-10-2012 17:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff... de laatste tijd is bij mij alles grauw, mijn huid (heb opeens ook allemaal onzuiverheden en puistjes ed die ik voorheen vrijwel nooit had?) Mijn ogen staan waterig, mijn haar is een ramp en ga zo nog maar door! Voel me dus ook echt grauw en duf! En ik haat het al helemaal als mijn haar niet goed zit want dan vind ik de rest ook al verschrikkelijk haha......

Gister een lekker masker gekocht en die heb ik zojuist opgedaan, maar heeft er iemand nog meer tips of lekkere producten waardoor je even een opppepper krijgt? Ik ga denk ook binnenkort maar weer eens lekker een haarmaskertje oid kopen!

Voel me zo winterig... ;)
En vanavond lekker optijd naar bedje haha
Kapper ? Kleur ?

Spa ? Hammam ? Massage ?

Goed eten ?

Scrubben en dan epileren ?
quote:cosima schreef op 14 oktober 2012 @ 17:40:

Kapper ? Kleur ?

Spa ? Hammam ? Massage ?

Goed eten ?

Scrubben en dan epileren ?Ja, denk dat ik na mijn tentames ook maar eens lekker naar de sauna oid ga! Hmmm heb er nu al zin in, lekker warmte!
Scrubben, gaat je huid weer een beetje van glimmen en lijkt het niet meer zo mat/grauw.

En verder, verwen jezelf met een vrolijke kleur nagellak, doet bij mij vaak al wonderen.
Drink een liter versgeperste sinaasappelsap in één keer leeg, daar knap je vast van op. Gaan je konen weer van gloeien.
quote:Cateautje schreef op 14 oktober 2012 @ 17:48:

Drink een liter versgeperste sinaasappelsap in één keer leeg, daar knap je vast van op. Gaan je konen weer van gloeien. Zijn je darmen na een half uur ook meteen gereinigd
This is not kosher!
quote:Wellhello schreef op 14 oktober 2012 @ 17:54:

[...]

Zijn je darmen na een half uur ook meteen gereinigd Geen last van en zo is iedereen weer anders.
Juist, fruit en lekker sapjes ! Ook wortelsap schijnt de kleur van je huid een beetje op te peppen

Verder : laten stomen ? Goed tegen onzuiverheden

Op zondag je huid laten rusten en geen makeup gebruiken

Detoxthee
quote:cosima schreef op 14 oktober 2012 @ 17:56:

Juist, fruit en lekker sapjes ! Ook wortelsap schijnt de kleur van je huid een beetje op te peppen

Verder : laten stomen ? Goed tegen onzuiverheden

Op zondag je huid laten rusten en geen makeup gebruiken

DetoxtheeVandaag in ieder geval al een makeuploos dagje detoxthee is dat bij de tuinen oid te halen?
Kleurtje in je haar, kleurtje op je wangen? Mooie blush doet ook wonderen! Heb je verder weinig andere makeup nodig. Laat je even adviseren voor een goeie kleur en hoe op te brengen met een grote kwast....

Zo komen we de winter wel door ;-)!
quote:buttttterfly schreef op 14 oktober 2012 @ 18:44:

[...]

Vandaag in ieder geval al een makeuploos dagje detoxthee is dat bij de tuinen oid te halen?Ja, bij de Tuinen (merk Jacob Hooy) of andere "natuurwinkels" / biologische supermarkten.
Soms doe ik thuis een gezichts behandeling.

- Eerst gezicht scrubben

- daarna water koken, in een pannetje met wat argan olie erin

- Daar met een handdoek over je hoofd heen in hangen , iets van vijf minuten.

- Daarna een gezichrs masker en een dag creme of argan olie

-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven