oppepper!!
zondag 14 oktober 2012 om 17:34
Pff... de laatste tijd is bij mij alles grauw, mijn huid (heb opeens ook allemaal onzuiverheden en puistjes ed die ik voorheen vrijwel nooit had?) Mijn ogen staan waterig, mijn haar is een ramp en ga zo nog maar door! Voel me dus ook echt grauw en duf! En ik haat het al helemaal als mijn haar niet goed zit want dan vind ik de rest ook al verschrikkelijk haha......
Gister een lekker masker gekocht en die heb ik zojuist opgedaan, maar heeft er iemand nog meer tips of lekkere producten waardoor je even een opppepper krijgt? Ik ga denk ook binnenkort maar weer eens lekker een haarmaskertje oid kopen!
Voel me zo winterig...
Gister een lekker masker gekocht en die heb ik zojuist opgedaan, maar heeft er iemand nog meer tips of lekkere producten waardoor je even een opppepper krijgt? Ik ga denk ook binnenkort maar weer eens lekker een haarmaskertje oid kopen!
Voel me zo winterig...
zondag 14 oktober 2012 om 17:41
zondag 14 oktober 2012 om 17:54
zondag 14 oktober 2012 om 18:44
quote:cosima schreef op 14 oktober 2012 @ 17:56:
Juist, fruit en lekker sapjes ! Ook wortelsap schijnt de kleur van je huid een beetje op te peppen
Verder : laten stomen ? Goed tegen onzuiverheden
Op zondag je huid laten rusten en geen makeup gebruiken
DetoxtheeVandaag in ieder geval al een makeuploos dagje detoxthee is dat bij de tuinen oid te halen?
Juist, fruit en lekker sapjes ! Ook wortelsap schijnt de kleur van je huid een beetje op te peppen
Verder : laten stomen ? Goed tegen onzuiverheden
Op zondag je huid laten rusten en geen makeup gebruiken
DetoxtheeVandaag in ieder geval al een makeuploos dagje detoxthee is dat bij de tuinen oid te halen?
zondag 14 oktober 2012 om 22:11
maandag 15 oktober 2012 om 10:28