Mode & Beauty alle pijlers

Opsteek tips!

08-06-2010 19:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand tips voor lagerig haar? Los zit het niet mooi nu.
Afknippen zou ik zeggen
Om op te steken?

Mijn haar steek ik altijd warrig op. Om veel grip te hebben spuit ik er eerst haarlak in en kneed mijn haren warrig. Daarna steek je het met klemmetjes zó omhoog.

Haar dat niet zit kun je in mijn ervaring beter gewoon laten knippen. Bij mij steekt het dan ook weer een stuk lekkerder op, hoe raar dat ook mag klinken .
Knotschroeven. Daar kun je elk haar opgestoken mee vastzetten. Losjes, netjes, alles.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Geheel offtopic: Twinkeling, wat heb je een goed motto. Die ga ik onthouden!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Is de OP nu alweer gewist?
De bovenste helft van je haar in een staart. Mag best een beetje rommelig. Dan eerst de plukjes van de staart rommelig opsteken. Daarna de rest van je haar. Vastzetten kan met klemmetjes of met schuifjes die je dan diagonaal overelkaar steekt.

En inderdaad die schroeven! Die zijn ook ideaal
Hier staan ook leuke tips:

Franse Rol variaties
quote:mango82 schreef op 08 juni 2010 @ 21:06:

De bovenste helft van je haar in een staart. Mag best een beetje rommelig. Dan eerst de plukjes van de staart rommelig opsteken. Daarna de rest van je haar. Vastzetten kan met klemmetjes of met schuifjes die je dan diagonaal overelkaar steekt.

En inderdaad die schroeven! Die zijn ook ideaalHOE gebruik je die schroeven? En werkt dat ook met lang haar?
Laatst geprobeerd:

1 paardenstaart maken en dan je staart de laatste keer niet geheel door het elastiek trekken

2 elastiek iets van het hoofd aftrekken (dus lossere staart maken)

3 dan het haar vóór (bij je hoofd) het elastiek in tweeën splitsen en de halve staart hier doorheen halen

(hoop dat íemand deze vage uitleg snapt)

Het lijkt op dit (maar dit is dan de zeer tuttige variant, imho), maar dan met zo'n halve staart.

Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik vind opgestoken haar zelden mooi.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Poezewoes schreef op 08 juni 2010 @ 20:10:

Knotschroeven. Daar kun je elk haar opgestoken mee vastzetten. Losjes, netjes, alles. Hoe zien die er uit / waar worden ze verkocht? Kan me er geen voorstelling van maken.
Zenner heeft ze in het assortiment (te koop bij de drogist).

Haarschroef

Er staat ook een filmpje op.
anoniem_42552 wijzigde dit bericht op 09-06-2010 13:19
Reden: link aangepast
% gewijzigd
Dankje!
Sylphide: je draait je haar in een knot en schroeft op een aantal plekken die schroeven er in tegen je hoofdhuid aan. Even oefenen, maar het zit als een huis. Ik heb lang haar, tot op mijn middel, en met vier van die dingen zit mijn haar de hele dag rotsvast.

Idd, van Zenner. Ze zijn online te koop bij drogisterij.net
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 08 juni 2010 @ 20:10:

Knotschroeven. Daar kun je elk haar opgestoken mee vastzetten. Losjes, netjes, alles.

Poez, dankjewel voor deze tip! Net die schroeven gehaald en heb nu Grace Kelly rol die langer dan 1 minuut blijft zitten

Had die dingen wel eens gezien maar geen idee wat ik er mee moest, nu dus wel. Binnenkort eens kijken wat er nog meer kan, opsteken is wel zo lekker als t warm is.
quote:Very Cherry schreef op 08 juni 2010 @ 21:31:

Ik vind opgestoken haar zelden mooi.

Ik ook! Alleen als je een heel mooi gezichtje hebt. Vind haar in het gezicht meestal veel mooier.
quote:Zwart schreef op 09 juni 2010 @ 20:20:

[...]

Poez, dankjewel voor deze tip! Net die schroeven gehaald en heb nu Grace Kelly rol die langer dan 1 minuut blijft zitten

Had die dingen wel eens gezien maar geen idee wat ik er mee moest, nu dus wel. Binnenkort eens kijken wat er nog meer kan, opsteken is wel zo lekker als t warm is.Hoe doe je die Grace Kelly rol dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven