Mode & Beauty alle pijlers

ORGINELE Bikini

11-04-2017 19:17 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee Hee, ik wil graag een bikini die niemand heeft. En daarvoor wilde ik een paar diamantjes dr op zetten, maar ik heb geen idee hoe deze het beste blijven zitten! Heeft iemand een idee wat voor stenen (bijvoorbeeld Swarovski strijksteentjes) of gewonen steentjes met sterke lijm! Dankjewel alvast xx
Het enige wat je kunt doen, is er zelf een maken. Dan weet je zeker dat je de enige bent die die bikini heeft.
Kijk maar eens op http://hotfix-studio.be

Misschien zit daar wat bij?
Ik zou er zoeken die je erop kan naaien ipv plakken.
Ga in je ondergoed zwemmen. Dat is echt origineel!

Of koop een stringbikini waarvan je het broekje achterstevoren draagt. Ook origineel!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Troeteltje schreef op 11 april 2017 @ 19:22:

Of koop een stringbikini waarvan je het broekje achterstevoren draagt. Ook origineel!wat ben je sarcastisch zeg. Je kan TO ook gewoon handige tips geven ipv te doen alsof je grappig bent
don't forget that i'm fabulous, and you're not
doe de moeite niet, zo gauw jij iets origineels hebt, ziet een ander dat en maakt het na. Weg originaliteit
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja goed idee, zelf maken. Er zijn heel veel voorbeelden op internet. Veel maak plezier!
quote:Fairytalelover schreef op 11 april 2017 @ 19:22:

[...]

wat ben je sarcastisch zeg. Je kan TO ook gewoon handige tips geven ipv te doen alsof je grappig bent

Jij hebt nog niet in de gate dat het bijna vakantietijd is/het FOKforum leegloopt/ Noorwegen enkele personen het land uit heeft gestuurd/dat er iemand grappig wil zijn door tig nieuwe accounts aan te maken en daarmee heel veel topics opent?

Oh, en je ent mij nog niet. Want dan zou je weten dat ik de grappigste thuis ben.
quote:Troeteltje schreef op 11 april 2017 @ 19:22:

Of koop een stringbikini waarvan je het broekje achterstevoren draagt. Ook origineel!In je ondergoed zwemmen origineel? Dat doen al die jochies in hun bjorn borg ondergoed toch al jaren...
quote:Whomi schreef op 11 april 2017 @ 19:28:

[...]

In je ondergoed zwemmen origineel? Dat doen al die jochies in hun bjorn borg ondergoed toch al jaren...

Echt?

Dan hoef ik niet op zoek naar badkleding. Heb nog wat mooie lingerie in de kast liggen.
quote:Troeteltje schreef op 11 april 2017 @ 19:27:

[...]

Jij hebt nog niet in de gate dat het bijna vakantietijd is/het FOKforum leegloopt/ Noorwegen enkele personen het land uit heeft gestuurd/dat er iemand grappig wil zijn door tig nieuwe accounts aan te maken en daarmee heel veel topics opent?

Oh, en je ent mij nog niet. Want dan zou je weten dat ik de grappigste thuis ben. en jij snapt sarcasme niet
don't forget that i'm fabulous, and you're not
quote:Troeteltje schreef op 11 april 2017 @ 19:27:

[...]

Oh, en je ent mij nog niet. Want dan zou je weten dat ik de grappigste thuis ben. En jij hebt niet in de gaten wanneer een topic nep is of niet, had je net zelf toegegeven. En dit is volgens mij geen nepper
quote:Fairytalelover schreef op 11 april 2017 @ 19:30:

[...]

en jij snapt sarcasme niet
quote:JonathanStrange schreef op 11 april 2017 @ 19:31:

[...]

En jij hebt niet in de gaten wanneer een topic nep is of niet, had je net zelf toegegeven. En dit is volgens mij geen nepper

Echt? Ben ik er in gestonken??

Krijg nou tieten!
Je kunt ook kijken bij Ali expres, hebben heel veel keus en zijn ook aparte bikini's die je niet zo snel ergens anders ziet (en goedkoop )

Zelf erop zetten lijkt me erg lastig omdat het nat wordt etc. Eventueel erop naaien, zoals eerder is geadviseerd, lijkt mij dan beter.
quote:Troeteltje schreef op 11 april 2017 @ 19:32:

[...]

Echt? Ben ik er in gestonken??

Krijg nou tieten!Ik denk dat ze die tieten al heeft.
https://www.chilla.nl/bikinis

Super mooie bikini's . Een paar jaar geleden heb ik daar een bikini gekocht en ik ben niet 1x iemand tegen gekomen met dezelfde bikini
quote:helena2 schreef op 11 april 2017 @ 19:21:

Kijk maar eens op http://hotfix-studio.be

Misschien zit daar wat bij?Zal zo is kijken! Dankjewel
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 april 2017 @ 19:22:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 59129d.jpg[/img]Nou super mooi! Ik zeg doen
quote:nephthys schreef op 11 april 2017 @ 19:22:

Ik zou er zoeken die je erop kan naaien ipv plakken.Kan ik ook doe , maar dan heb je toch meestal van die grotere ipv kleine steentjes
quote:Kim11081108x schreef op 11 april 2017 @ 20:18:

[...]

Nou super mooi! Ik zeg doen

Jij wilde toch een bikini

Het is vast vakantie.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven