Outfit trainen
zondag 24 februari 2019 om 14:40
Hi,
Het wordt weer een beetje warmer en vind het dan fijn om een wat kortere top te dragen op mijn fitness legging.
Ik ben alleen wat zwaarder boven. Sommige meiden zie ik alleen zo’n dunne top dragen maar ik denk dat ik wel een sportbh eronder moet dragen.
Hoe lossen jullie dat op als je zo’n top draagt? Wel of geen sport bh eronder? Of zijn er ook tops die genoeg ondersteuning geven?
Het wordt weer een beetje warmer en vind het dan fijn om een wat kortere top te dragen op mijn fitness legging.
Ik ben alleen wat zwaarder boven. Sommige meiden zie ik alleen zo’n dunne top dragen maar ik denk dat ik wel een sportbh eronder moet dragen.
Hoe lossen jullie dat op als je zo’n top draagt? Wel of geen sport bh eronder? Of zijn er ook tops die genoeg ondersteuning geven?
zondag 24 februari 2019 om 14:54
zondag 24 februari 2019 om 14:55
In je topic van vorige maand stonden nog niet de reacties die je wilde horen?
sport/wat-voor-sportkleding/list_messages/435300
sport/wat-voor-sportkleding/list_messages/435300
zondag 24 februari 2019 om 16:16
Bij de Hunkemuller waren er wel van die Doutzen sportBH's met ondersteuning maar in de D cup paste mijn Harries niet. Dus voor mij is het geen optie. Ze hadden daar dit soort dingen en ik kan mij voorstellen dat dat mooi er onder staat: 

Het zijn sport bh's in een mooi jasje waardoor je ze ook zo of onder een doorschijnende top aan kan. Volgens mij worden er nog steeds dit type sportBH's verkocht bij Hunkemuller.

Het zijn sport bh's in een mooi jasje waardoor je ze ook zo of onder een doorschijnende top aan kan. Volgens mij worden er nog steeds dit type sportBH's verkocht bij Hunkemuller.
viva-amber wijzigde dit bericht op 24-02-2019 16:21
7.03% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 24 februari 2019 om 16:21
zondag 24 februari 2019 om 20:14
echt he? ik snap sowieso niet dat je je zo half naakt op je gemak voelt als je staat te springen en zweten en aan het rennen bent. of sport je niet echt voor het sporten?
ik ben echt niet op mijn mooist hoor tijdens en na een goeie training
Don't cry, buy a bag and move on.